Kauniita vähän pidempiä naisten nimiä? :)
Olen aina ajatellut, että antaisin tyttövauvalleni jonkun hieman pidemmän nimen. Ehdotelkaa? :)
Kommentit (36)
Elviira
Tellervo
Teresia
Ingrid
Astrid
Emeline
Klaara
Larissa
Aurora
Jasmiina
Estelle
Camilla/Camille
Vierailija kirjoitti:
Älä mitään liian pitkää laita. Kukaan ei juuri koskaan puhuttele oikealla nimellä. Esim. Tuttuani Vilhelmiinan kohdalla on näin. Menee kaunis nimi vähän hukkaan.
Tämähän nyt on aivan älytön perustelu. Siis että muksun pitäisi olla sitten perus Mira, kun ei pitkää nimeä kuitenkaan lausuta kokonaisuudessaan. No ei kiitos. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä mitään liian pitkää laita. Kukaan ei juuri koskaan puhuttele oikealla nimellä. Esim. Tuttuani Vilhelmiinan kohdalla on näin. Menee kaunis nimi vähän hukkaan.
Itse olen Kristiina ja monet kysyy saisko sanoa Krisseksi, mutta minusta se on niin hirveä lempinimi, ettö olen snonut kaikille olevani ihan vaan Krisrtiina ja kun minua ei ikinä kotonakaan lempinimillä kutsuttu niin usein en edes tajua reagoida noihin Krissen huutelijoihin :D
Ruotsinkieliset Kristinat ovat Suomessa lähes poikkeuksetta Krissejä. Ruotsissa Krisse taas on miehen lempinimi.
Selina
Viktoria
Lilian
Amanda
Adelina
Olivia
Julianna
Emilia
Lovisa
Annika
Maaria
Serafiina
Katriina
Karoliina
Eleonora, Leonora, Anniina, Helena, Elisabet, Kristina, Marianne, Adeliina, Olivia
Anna-Liisa, Annereetta, Reettamaija, Reetamaija, Reeta-Maija, Evamaria
Juliaana