Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät halua olla linkedin:sä?

Vierailija
03.10.2018 |

Onko muita jotka eivät halua olla linked in:ssa? Itse en jaksa liittyä, vaikka työn kannalta voisi olla fiksua. Minusta tuollaiset jutut on ahdistavia ja ns tekopyhää jne.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen kokeillut liittyä, mutta vetäydyin.

Olen sitä mieltä, että mulla on oikeita töitä eikä aikaa roikkua jossain konttori-ihmisten facessa..

Vierailija
2/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: ns.

Toinen vinkki: LinkedInissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sinne tai muuallekaan someen tietojani ihan siitä syystä että niitä ei ole muutenkaan ikinä saanut mistään tietopalvelusta.

Vierailija
4/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halua vai jaksa?

Vierailija
5/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla, mutta olen silti.

Vierailija
6/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pakko, firma vaatii. Pitäisi olla vielä päivittäin aktiivinen ja etsiä sitä kautta kauppoja.

Joo, ei kiitos. Ei kiinnosta. Olen paikassa firman pakottamana ja kunhan vaihdan työpaikkaa, tuunaan profiilin itseni enkä firman näköiseksi. 

Vierailija
7/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen duunari ja käsittääkseni se on meille ihan turha.

Vierailija
8/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LinkedIn on nykyisin pelkkä varattujen iskupaikka ja bordelli:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3263583/linkedin-iskupaikka-etenkin-var…

Siellä kun setämies-sales manager tai konsultti yrittää ”kontaktia”, niin kannattaa jo juosta.

Vierailija
9/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jaksa, liian teennäistä. Lisäksi CV:n ylläpito ei enää ihan hirveästi kiinnosta, rahaa kun on kertynyt sen verran, että pärjää hautaan asti helposti. Olen luonnollisesti etuoikeutettu, koska pystyn ajattelemaan näin, mutta on se silti enemmän kuin vähän vapauttavaa.

Vierailija
10/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on pakko, firma vaatii. Pitäisi olla vielä päivittäin aktiivinen ja etsiä sitä kautta kauppoja.

Joo, ei kiitos. Ei kiinnosta. Olen paikassa firman pakottamana ja kunhan vaihdan työpaikkaa, tuunaan profiilin itseni enkä firman näköiseksi. 

Tuo vaatimus tuskin on laillinen. Ei ketään voi  Suomessa pakottaa lisäämään tietojaan jenkkisaitille.

Vierailija
11/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä kun setämies-sales manager tai konsultti yrittää ”kontaktia”, niin kannattaa jo juosta.

Entä kun setämiehenä saa noita lisäämispyyntöjä nuorilta naisilta? Haluaakohan nekin panemaan? 

Vierailija
12/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn kannalta olisi fiksua, muttet silti viitsi/jaksa vaivautua?

Ei sinne liittyminen nyt ole minkäännäköinen vaiva, eikä siellä ole pakko postailla mitään jos ei halua. Itse olen työpaikallani ainoa oman alani asiantuntija, joten mielelläni verkostun muiden saman alan asiantuntijoiden kanssa, ja luen heidän juttujaan (itse jaan korkeintaan satunnaisia firman uutisia).

Vierailija
13/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla, mutta minun on varmaan muodollisesti pakko olla siellä, että olisi edes vähäiset mahdollisuudet työllistyä. On nimittäin joitakin aloja, joissa ei LinkedIn-profiilia = et ole olemassa. En silti kovin usein jaksa sinne kirjautua. Profiilia olen päivitellyt yleensä vain työsuhteen alussa ja lopussa.

Vierailija
14/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä saa hyvin piparia, joten todellakin olen aktiivinen siellä.

Vierailija
15/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä kun setämiehenä saa noita lisäämispyyntöjä nuorilta naisilta? Haluaakohan nekin panemaan? 

Ei, ne haluavat sinulta duunia. Roikkomunasi tuskin kiinnostaa - yritä rauhoittua ja keskity työhön.

Vierailija
16/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.halua olla. Olen tavallinen suorittavan tyln tekijä, vain kandin tutkintokin. Mielestäni on asiantuntijoiden paikka.

Vierailija
17/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon löytäny sieltä hyvin salaista päiväkahviseuraa, olen luotettava, ei-vapaa, freesi yrittäjä, diskreetti gentleman.

Vierailija
18/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä etsin myös täältä (nuorempaa) naisseuraa - olen varattu. Tarpeeksi kokematonta kun hiukan lähestyy, niin saa nopeasti haluamansa kuviot. Huvittaa että joku todella kuvittelee tämän olevan duunikuvioita.

Vierailija
19/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siellä aikoinaan, mutta kiitos LinkedInin vastuuttoman neljän vuoden hiljaisuuden koskien tietomurtoa jossa suurin piirtein kaikkien käyttäjien tiedot vietiin, en enää koskaan aio mokomalle paskasaitille profiilia luoda. Jos huomiohuoraavat rekrykonsultit "vaativat" LinkedIn -profiilia, jätän sellaiset omaan arvoonsa. Tosi ammattilaiset, kuten itse olen, työllistyvät ilman keinotekoisia suosituksiakin.

Vierailija
20/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten voimme lukea: setämiesten iskumesta. En suosittele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän