Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LinkedIn iskupaikka - etenkin varatuille?

Vierailija
07.09.2018 |

Onko omakohtaisia kokemuksia lähentelystä lähinnä urakehitykseen tarkoitetussa palvelussa?

Maija saa miehiltä suoria ehdotuksia LinkedInissä – urayhteisöstä tulikin uusi iskupaikka

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005817816.html?cs=email

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, täältä kehitän ns ”hoitoni”. Fiksumpi ja nopeampi kuin muut kanavat, sen lisäksi olen tosiaan varattu.

M54

Vierailija
2/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti olen saanut kutsun "päiväkahveille" En mennyt :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Niillä hienosti suunnitelluilla LinkedIn sivuilla on ihan oma tarkoituksensa, kuten siellä iltakaudet roikkumisellakin. Töisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
4/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko puolisonne LinkedIn-kontakteissanne ja onko toimintanne siellä läpinäkyvää?

Vierailija
5/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikku vinkki: olen odotellutkin tätä. Jos jotakin kannattaa stalkata pettämisen varalta, niin Linkkaria. Ja sieltä haalittuja ”kontakteja”. Suurin osa aivan muilla kuin ”uramotiiveilla” linkitettyjä. Kyllä on alapäätä taas kutitellut. Tämähän on 50+ setämieskuvotusten bordelli.

Etenkin ”yrittäjien”.

Niin, eihän naiset petä ja ehdottele...

Aasialaiset kyllä - myös LinkeIn:ssä. Suomalaisilta en ole saanut ehdotuksia.

M50

Vierailija
6/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni jäi kiinni juurikin Linkkarissa hankituista hoidoista - ja pidemmästä suhteestakin. Tuli yllätyksenä, että palvelu on ”parituskäytössä” suosittu. Tosiaan yrittäjä, ja aloin ihmetellä sivustoon ”panostamista”. Huoraamistahan sieltä löytyi.

Vierailija
7/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hankala meille sinkuille siksi, koska tosiaan mitään perheststusta ei näy, ja tyyppi voi olla noin muuten tosi kiinnostava. Kannattaa tsekata kontaktit. Paljon nuoria naisia keski-ikäisellä miehellä niin ihan loogisella päättelyllä mennään... 😁

Vierailija
8/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni jäi vuosikausia sitten kiinni

Facebookissa vietittelystä ja suhteesta. Nyt olen huomannut saman menon siirtyneen LinkedIniin - nykyinen puolisonsa ei siellä ole. Pettäjät pettää.

Vierailija
9/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäämpien tarvaranjakopaikkahan tuo on.

Vierailija
10/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla yhtä rasittava ja teennäinen kuin face, joten ehkä pitää antaa monoa seuraavana tälle turhakepalvelulle.

Vierailija
11/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, parasta A-ryhmää :D

Vierailija
12/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas! Pitääpä mennä tsekkaamaan kumppanin profiili ja meiningit. Näytti ainakin kolleegallaan olevan hämmästyttävä määrä aasialaisia tyttösiä ”kontakteina”. Outoa, viisikymppisiä rumia äijiä.

Älä nyt! ”Aasian kaupan kontakteja!” 😁

Onko vientipuolen inssi? Ne ovat kaikkein parasta kumppanimatskua (not) - ja tietävät tarkkaan mitä tekevät jo hommiin hakeutuessaan. Libido vie setää.

Vierailija
13/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni jäi kiinni juurikin Linkkarissa hankituista hoidoista - ja pidemmästä suhteestakin. Tuli yllätyksenä, että palvelu on ”parituskäytössä” suosittu. Tosiaan yrittäjä, ja aloin ihmetellä sivustoon ”panostamista”. Huoraamistahan sieltä löytyi.

Onneksi pääsit saastasta eroon. LinkedIn meni tutkintaan.

Vierailija
14/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yllättävää mielestäni. En ole koskaan ajatellut LinkedIniä kontaktipaikkana. Saavatko ihmiset siis ihan viikottain ehdotteluja tätä kautta?

Vierailija
15/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin aina ihmetellyt, etteivät olevinaan niin fiksut ihmiset osaa erottaa työelämää ja seksielämää toisistaan. Varsinkin yritysten keskijohdolla tuntuu olevan jatkuvaa sutinaa päällä.

Vierailija
16/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin saan kaveripyyntöjä ventovierailta miehiltä. Mulla ehkä liiankin hyvä profiilikuva, täytyy vaihtaa.

Vierailija
17/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkin aina ihmetellyt, etteivät olevinaan niin fiksut ihmiset osaa erottaa työelämää ja seksielämää toisistaan. Varsinkin yritysten keskijohdolla tuntuu olevan jatkuvaa sutinaa päällä.

Löytyy näitä kuormasta syöjiä ”johtoryhmästäkin”. Tahtoo olla vain paskainen loppu tällaisilla ”johtajilla” ja ”yrittäjillä”. Mene narsismi ja libido itse homman edelle.

Vierailija
18/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Kokemuksia - kiinnostaa!

Vierailija
19/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tuo on? Laatua tarjolla. Ja ihan kuten tosielämässäkin kovimmat panomiehet eivät päivystä (pelkästään) baareissa, vaan pokaavat sieltäkin mistä sitä vähiten odottaisi.

Vierailija
20/72 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up! Kokemuksia - kiinnostaa!

Eivätpä taida tänne tulla avautumaan kokemuksistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän