LinkedIn iskupaikka - etenkin varatuille?
Onko omakohtaisia kokemuksia lähentelystä lähinnä urakehitykseen tarkoitetussa palvelussa?
Maija saa miehiltä suoria ehdotuksia LinkedInissä – urayhteisöstä tulikin uusi iskupaikka
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005817816.html?cs=email
Kommentit (72)
Kahdesti olen saanut kutsun "päiväkahveille" En mennyt :D
Niin. Niillä hienosti suunnitelluilla LinkedIn sivuilla on ihan oma tarkoituksensa, kuten siellä iltakaudet roikkumisellakin. Töisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.
Onko puolisonne LinkedIn-kontakteissanne ja onko toimintanne siellä läpinäkyvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku vinkki: olen odotellutkin tätä. Jos jotakin kannattaa stalkata pettämisen varalta, niin Linkkaria. Ja sieltä haalittuja ”kontakteja”. Suurin osa aivan muilla kuin ”uramotiiveilla” linkitettyjä. Kyllä on alapäätä taas kutitellut. Tämähän on 50+ setämieskuvotusten bordelli.
Etenkin ”yrittäjien”.
Niin, eihän naiset petä ja ehdottele...
Aasialaiset kyllä - myös LinkeIn:ssä. Suomalaisilta en ole saanut ehdotuksia.
M50
Minun mieheni jäi kiinni juurikin Linkkarissa hankituista hoidoista - ja pidemmästä suhteestakin. Tuli yllätyksenä, että palvelu on ”parituskäytössä” suosittu. Tosiaan yrittäjä, ja aloin ihmetellä sivustoon ”panostamista”. Huoraamistahan sieltä löytyi.
Tää on hankala meille sinkuille siksi, koska tosiaan mitään perheststusta ei näy, ja tyyppi voi olla noin muuten tosi kiinnostava. Kannattaa tsekata kontaktit. Paljon nuoria naisia keski-ikäisellä miehellä niin ihan loogisella päättelyllä mennään... 😁
Ex-mieheni jäi vuosikausia sitten kiinni
Facebookissa vietittelystä ja suhteesta. Nyt olen huomannut saman menon siirtyneen LinkedIniin - nykyinen puolisonsa ei siellä ole. Pettäjät pettää.
Iäkkäämpien tarvaranjakopaikkahan tuo on.
Alkaa olla yhtä rasittava ja teennäinen kuin face, joten ehkä pitää antaa monoa seuraavana tälle turhakepalvelulle.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas! Pitääpä mennä tsekkaamaan kumppanin profiili ja meiningit. Näytti ainakin kolleegallaan olevan hämmästyttävä määrä aasialaisia tyttösiä ”kontakteina”. Outoa, viisikymppisiä rumia äijiä.
Älä nyt! ”Aasian kaupan kontakteja!” 😁
Onko vientipuolen inssi? Ne ovat kaikkein parasta kumppanimatskua (not) - ja tietävät tarkkaan mitä tekevät jo hommiin hakeutuessaan. Libido vie setää.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni jäi kiinni juurikin Linkkarissa hankituista hoidoista - ja pidemmästä suhteestakin. Tuli yllätyksenä, että palvelu on ”parituskäytössä” suosittu. Tosiaan yrittäjä, ja aloin ihmetellä sivustoon ”panostamista”. Huoraamistahan sieltä löytyi.
Onneksi pääsit saastasta eroon. LinkedIn meni tutkintaan.
Aika yllättävää mielestäni. En ole koskaan ajatellut LinkedIniä kontaktipaikkana. Saavatko ihmiset siis ihan viikottain ehdotteluja tätä kautta?
Olenkin aina ihmetellyt, etteivät olevinaan niin fiksut ihmiset osaa erottaa työelämää ja seksielämää toisistaan. Varsinkin yritysten keskijohdolla tuntuu olevan jatkuvaa sutinaa päällä.
Minä ainakin saan kaveripyyntöjä ventovierailta miehiltä. Mulla ehkä liiankin hyvä profiilikuva, täytyy vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Olenkin aina ihmetellyt, etteivät olevinaan niin fiksut ihmiset osaa erottaa työelämää ja seksielämää toisistaan. Varsinkin yritysten keskijohdolla tuntuu olevan jatkuvaa sutinaa päällä.
Löytyy näitä kuormasta syöjiä ”johtoryhmästäkin”. Tahtoo olla vain paskainen loppu tällaisilla ”johtajilla” ja ”yrittäjillä”. Mene narsismi ja libido itse homman edelle.
Mikä ihme tuo on? Laatua tarjolla. Ja ihan kuten tosielämässäkin kovimmat panomiehet eivät päivystä (pelkästään) baareissa, vaan pokaavat sieltäkin mistä sitä vähiten odottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Up! Kokemuksia - kiinnostaa!
Eivätpä taida tänne tulla avautumaan kokemuksistaan.
Kyllä, täältä kehitän ns ”hoitoni”. Fiksumpi ja nopeampi kuin muut kanavat, sen lisäksi olen tosiaan varattu.
M54