Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka eivät halua olla linkedin:sä?

Vierailija
03.10.2018 |

Onko muita jotka eivät halua olla linked in:ssa? Itse en jaksa liittyä, vaikka työn kannalta voisi olla fiksua. Minusta tuollaiset jutut on ahdistavia ja ns tekopyhää jne.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioiden tuntija kirjoitti:

Olin siellä aikoinaan, mutta kiitos LinkedInin vastuuttoman neljän vuoden hiljaisuuden koskien tietomurtoa jossa suurin piirtein kaikkien käyttäjien tiedot vietiin, en enää koskaan aio mokomalle paskasaitille profiilia luoda. Jos huomiohuoraavat rekrykonsultit "vaativat" LinkedIn -profiilia, jätän sellaiset omaan arvoonsa. Tosi ammattilaiset, kuten itse olen, työllistyvät ilman keinotekoisia suosituksiakin.

Mitä sinulle haitallisia tietoja siellä muka oli? Koulutus- ja työhistoriatiedot eivät mielestäni voi ketään mitenkään vahingoittaa, vaikka ne vääriin käsiin joutuisivatkin.

Vierailija
22/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten voimme lukea: setämiesten iskumesta. En suosittele.

Suosittelen lämpimästi, etenkin sellaisille vähän päälle parikymppisille vastavalmistuneille tai hieman uraansa jo alottaneille typyköille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, siellä on niin mairittelevaa meininkiä että oksettaa aina kun kirjaudun sinne. Pienet piirit taputtelevat toisiaan selkään, julkaisevat firmansa tyhjänpäiväisiä artikkeleita ja julistavat miten hyvin muka bisnes pyörii ja kauppaa syntyy.

Vierailija
24/24 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätelläänpä tätä ketjua. Mikä on tilanne tällä hetkellä, joko linkkarissa "pitää" olla tai muuten leimautuu epäsosiaaliseksi erakoksi?

Ekaa kertaa elämässä työttömänä ja elämänarvoihini ei kuulu teennäisyys ja huomiohutsaus, ja sen vuoksi en ole myöskään missään somessa. Mittava ura takana ja töitä luulisi saavan ihan jo omin avuin, mutta nyt alkanut miettimään, että tippuuko heti kelkasta rekrytoijan silmissä, jos ei löydy somesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi