Pukeudutko koskaan miestäsi varten
esim. sukkanauhoihin tms. seksikkäisiin alusasuihin?
Kommentit (49)
Mieheni ei oikein välitä hepeneistä. Sen sijaan pidän vartalostani hyvää huolta, hän nimittäin pitää treenatusta kropastani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. N61
Mutta pukeudutko edellen nyt N61 vai silloin kun olit nuori?
Nuorena ei kerinnyt pukeutumaan, nyt vasta 50+ jälkeen on alettu leikkimään kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Enää. Ennen lapsia pukeuduin, mutta enää mies ei halua sellaista, ei edes ollessamme kahden. Viime kokeilu oli noin kuusi vuotta sitten ja se meni ihan ketuiksi. Mies ei huomaisi vaikka hyppisi haarahyppyä alasti hänen edessään.
Seksiä meillä on silloin kun miestä sattuu huvittamaan, nykyään enää ehkä kerran viikossa. Jos haluan useammin, niin saa tehdä todella töitä, että mies mukaan lähtee. Silloin kun seksiä on, on se mielestäni ihan kelpo seksiä, jossa minä olen kyllä puuhakkaampi osapuoli. Näin nyt, katsotaan kauanko miestä kestän.
Aivan. Eikohan me me kaikki pukeuduttu nuorena. Mielestani seksi asut kuuluu nuoruuteen. Kuka haluaa nahda 60v korsetissa? Ja nuorille tiedoksi:; aika menee tosi nopeesti. Joudutte seksiasusta mummo-mekkoon tosi nopeesti.
Mun mies haluaa. N61
Minä pukeudun mihin haluan, enkä miellyyttääkseni miestäni.
En. Mies ei välitä mistään erityisistä seksiasuista, haluaa että ollaan seksihommissa alasti. Muutoin kyllä tykkää jos pukeudun tiukkoihin farkkuihin tai kaula-aukoltaan "antavampiin" toppeihin. Jos tämä lasketaan niin sitten kyllä, mutta silloinkaan en varsin miestä varten.
Olen kertonut miehelleni, että pukeutumista löytyy, jos tekee itsekin romanttisia aloitteita. Ei ole tullut, ei siis pukeutumista. Muuten meillä on kivaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Oikein,parisuhteessa ei missään nimessä pidä miellyttää toista
Mikä sitten on seksikästä pukeutumista ja mikä ei..
Parisuhteen perusjutut jos ovat kunnossa niin toinen näyttää hyvältä niissä kulahtaneissa verkkareissakin ja varsinkin kulahtaneessa mustassa t paidassa.. siitä kun näkyy sopivassa valossa läpi.. nimim nimim. kokemusta on.
Oli vielä eksäni lempipaita.. eksä taasen ihan muista syistä, niitä en avaa ja en ikinä ajattele pahaa hänestä.
Nukuttiin kotona aina alasti, jotakuta saattaisi moinen ahdistaa mutta meille se toi varsin ihanat aamut, halut ja läheisyyden kaipuut kohtasivat täydellisesti.
Saa nähdä kokeeko sitä ikinä enää moista tunnesidettä, oltiin kyllä toisillemme niin sopivat .
Vierailija kirjoitti:
Sama, tosin miestä ei edes ole.
En pukeudu ketään miestä varten. Kun pukeudun teen sen itseäni varten, ihan nauttiakseni hyvästä olosta jonka kaunis pukeutuminen aihettaa.
Jos ne ovat miehen mielestä kiihottavia, niin pukeutuisin. Ihan samalla lailla itsekin toivon miehen tekevän seksissä asioita, joista minä tykkään. Ja jos vastavuoroisuus toimii, niin hyvä.
Käytän nättejä alus-/ yöasuja ihan omaksi iloksikin; ns seksivaatteisiin en pukeudu.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten on seksikästä pukeutumista ja mikä ei..
Parisuhteen perusjutut jos ovat kunnossa niin toinen näyttää hyvältä niissä kulahtaneissa verkkareissakin ja varsinkin kulahtaneessa mustassa t paidassa.. siitä kun näkyy sopivassa valossa läpi.. nimim nimim. kokemusta on.
Oli vielä eksäni lempipaita.. eksä taasen ihan muista syistä, niitä en avaa ja en ikinä ajattele pahaa hänestä.
Nukuttiin kotona aina alasti, jotakuta saattaisi moinen ahdistaa mutta meille se toi varsin ihanat aamut, halut ja läheisyyden kaipuut kohtasivat täydellisesti.Saa nähdä kokeeko sitä ikinä enää moista tunnesidettä, oltiin kyllä toisillemme niin sopivat .
Noissa seksikkäissä alusasuissa poitti on vähän toinen - ei se sitä tarkoita, etteikö muutenkin voisi olla seksikäs ja hyvännäköinen toisen mielestä. Jotkut ihmiset kiihottuvat niistä seksikkäistä asuista - en nyt fetissiksi kutsuisi, koska se on ehkä vähän turhan raflaava sana tällaiseen, mutta kuitenkin.
Sukkanauhoja en omista.
Kyllä. Pukeudun välillä seksikkäästi miestäni varten, pitsisiin babydoll-yöpaitoihin.
En pukeudu usein.
Olen tätä tehnyt aiemmissa suhteissa.
Ex oli mulkku ja petti silti.
Nykyään ei enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tätä tehnyt aiemmissa suhteissa.
Ex oli mulkku ja petti silti.
Nykyään ei enää kiinnosta.
Eikö edes sille kivalla nyksälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein,parisuhteessa ei missään nimessä pidä miellyttää toista
Minusta olisi kiva, jos mies käyttäisi kotona kauluspaitaa ja pukua. Ei käytä, ei, pukee ne ainoastaan häihin ja hautajaisiin. Kotiin päästyä on alle kolmen sekunnin riisunut ne pois päältään. Niin pieni toive, mutta ei edes sen vertaa tee minun ilokseni.
Up