Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeudutko koskaan miestäsi varten

Vierailija
03.10.2018 |

esim. sukkanauhoihin tms. seksikkäisiin alusasuihin?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pariinkin otteeseen yllättänyt mieheni sukkanauha-asussa (olen pitkä & hoikka nainen), mutta jälkeenpäin olen saanut kuulla että ei oikeastaan edes pidä niistä ja että olisin pukeutunut vain itseäni varten.

En sitten enää yllätä millään tuollaisilla.

Itseäni varten voisin, jos haluaisin vaikka ottaa itsestäni kuvia, mutta mitä varten? Katselen sitten vaikka vanhana mummona.

Vierailija
42/49 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuisin jos se tykkäisi. Nyt menee mun pitsihepeneharrastus hukkaan kun mies ei välitä :( tai no omaksi iloksi pidän joskus mutta pitää ottaa pois ennen kuin mies näkee eli nimenomaan miestä varten en pukeudu. Moni muu kai tykkäisi niin harmittaa ettei olla tässä hyvä mäts.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun mies pukeutuu minua varten seksikkäisiin alusvaatteisiin, voin tehdä saman.

Vierailija
44/49 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pukeudun aina miestäni varten jotenkin kivasti. Olen lapsen kanssa kotona ja voisin vetää yöpaidan kauhtana tai jotkut hirveät kollarit ja t-paita päällä koko päivän, mutta laitan aina jonkun mekon ja leggingsit ennen kun hän tulee töistä. Myös hiukset laitan ja meikkaan kevyesti.

Vierailija
45/49 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/49 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän nättejä alus-/ yöasuja ihan omaksi iloksikin; ns seksivaatteisiin en pukeudu.

ilmankos jäitkin vanhaksipiiaksi

Vierailija
47/49 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen yötäpäivää alasti täällä peiton alla valmiina hänelle.

Vierailija
48/49 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Enää. Ennen lapsia pukeuduin, mutta enää mies ei halua sellaista, ei edes ollessamme kahden. Viime kokeilu oli noin kuusi vuotta sitten ja se meni ihan ketuiksi. Mies ei huomaisi vaikka hyppisi haarahyppyä alasti hänen edessään.

Seksiä meillä on silloin kun miestä sattuu huvittamaan, nykyään enää ehkä kerran viikossa. Jos haluan useammin, niin saa tehdä todella töitä, että mies mukaan lähtee. Silloin kun seksiä on, on se mielestäni ihan kelpo seksiä, jossa minä olen kyllä puuhakkaampi osapuoli. Näin nyt, katsotaan kauanko miestä kestän.

Aivan. Eikohan me me kaikki pukeuduttu nuorena. Mielestani seksi asut kuuluu nuoruuteen. Kuka haluaa nahda 60v korsetissa? Ja nuorille tiedoksi:; aika menee tosi nopeesti. Joudutte seksiasusta mummo-mekkoon tosi nopeesti. 

Se menee oikeasti näin: kuka haluaa nähdä 60v täysin alasti?

Vierailija
49/49 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tehdä vaatteita itse ja kaupan vaatteet ovat aivan liian pieniä lapsille tehtyjä vaikka sairasta lapsille on tehdä mitään seksivaatteita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä