Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi teki väärin? Mies jätti yksin raskaana ollessa

Vierailija
03.10.2018 |

Eli olin valehdellut miehelle isosta asiasta (liittyy työsuhteeseen) ja samaan aikaan oma mielenterveys järkkyi. Mies sanoi että ei voi antaa anteeksi valehtelua ja että ei jaksa enää puhjennutta mt-ongelmaani.

Tulinkin raskaaksi vähän ajan kuluttua näistä tapahtumista. Lasta oli yritetty pitkään ja se oli yhteinen ja toivottu (tai niin luulin) mutta mies jättikin minut lähes heti kun kuuli raskaudesta ja käskytti ulos asunnosta.

Pelkäsin keskenmenoa ja sanoin että voitaisiinko olla nyt sovussa ja selvittää asiat myöhemmin, kun raskautta oli yritetty niin pitkään, mutta tämä ei käynyt miehelle. Hän halusi riidellä joka päivä ja muistuttaa minua noista asioista.

Hän vaati kuitenkin että hänen pitää päästä synnytykseen, kun haluaa nähdä lapsensa syntymän mutta raskaudessa ei halua olla (eikä ole ollut) mitenkään mukana.

Kumpi tekee väärin? Jos valehtelee isosta asiasta, saako toista "näpäyttää" jättämällä yksin kun tulee raskaaksi?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioero on aina kurja juttu, mutta pääsi sinun pitää saada kuntoon ja rakennettua itse tukiverkkosi muista naisista.

Usko tai älä, ei hirveästi tee mieli. Melko ilkeitä kanssasisaret todistetusti. Ap

Ilkeitä? Mutta sinun valehtelusi on aivan oikein? Eiköhän siihen ole syy, miksi ne ihmiset ei sinuun suhtaudu kovin ystävällisesti?

Vierailija
62/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, onko tuollaisia ihmisiä oikeasti olemassa kun aloittaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi