Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi teki väärin? Mies jätti yksin raskaana ollessa

Vierailija
03.10.2018 |

Eli olin valehdellut miehelle isosta asiasta (liittyy työsuhteeseen) ja samaan aikaan oma mielenterveys järkkyi. Mies sanoi että ei voi antaa anteeksi valehtelua ja että ei jaksa enää puhjennutta mt-ongelmaani.

Tulinkin raskaaksi vähän ajan kuluttua näistä tapahtumista. Lasta oli yritetty pitkään ja se oli yhteinen ja toivottu (tai niin luulin) mutta mies jättikin minut lähes heti kun kuuli raskaudesta ja käskytti ulos asunnosta.

Pelkäsin keskenmenoa ja sanoin että voitaisiinko olla nyt sovussa ja selvittää asiat myöhemmin, kun raskautta oli yritetty niin pitkään, mutta tämä ei käynyt miehelle. Hän halusi riidellä joka päivä ja muistuttaa minua noista asioista.

Hän vaati kuitenkin että hänen pitää päästä synnytykseen, kun haluaa nähdä lapsensa syntymän mutta raskaudessa ei halua olla (eikä ole ollut) mitenkään mukana.

Kumpi tekee väärin? Jos valehtelee isosta asiasta, saako toista "näpäyttää" jättämällä yksin kun tulee raskaaksi?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tässä molemmat tehneet väärin

Vierailija
2/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, että kumpi teki väärin? Ei yhtään mitään. 

Ala miettimään mieluummin, että miten tästä eteenpäin ja miten vauva saa hyvän elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epästabiileja olette molemmat.

Vierailija
4/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/50 kumpikin teki väärin. Jäljelle jää nyt kärsiä tekojensa seuraukset.

Mies saattaa nyt luulla ja luuleekin, että sinusta ei ole vastuulliseksi äidiksi ja vanhemmaksi.

Vierailija
5/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

R

O

V

O

Vierailija
6/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua olla kanssasi, niin sitten ei halua, eipä siinä paljoa ole tehtävissä oli vauvaa tai ei.  Itsekin eroaisin, jos katsoisin luottamuksen menneen kokonaan ja tämän on aika subjektiivista mikä kenellekin on tarpeeksi.

Vierailija
7/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tekee väärin. Tai mies ei tee väärin sinua kohtaan vaan syntymätöntä lastansa kohtaan ennemmin.

Vierailija
8/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

R

O

V

O

Vierailija
9/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50/50 kumpikin teki väärin. Jäljelle jää nyt kärsiä tekojensa seuraukset.

Mies saattaa nyt luulla ja luuleekin, että sinusta ei ole vastuulliseksi äidiksi ja vanhemmaksi.

Niin hän luultavasti luuleekin. Meillä on yksi lapsi ennestään ja mies on soittanut lastensuojeluun että jonkun pitää käydä tarkistamassa lapsen olot luonani. Ap

Vierailija
10/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sen miehen kaikkea tarvitse sietää ja katsella sinua vain koska on tulossa yhteinen lapsi.

Vierailija
11/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä päätät sinä itse, ketä sinne tulee pällistelemään.

Vierailija
12/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän vaatii ja sanoo myös lastensuojelun työntekijöille että hänen on päästävä mukaan. Ap

Vierailija
13/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä teit väärin. Ei kukaan voi jopa omasta työpaikastaan valehtelevaa ihmistä katsella, vaikka kuinka olisi lasten äiti. Asua vain tuli ilmi raskauden alettua.

Vierailija
14/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

''R

'''''O

'''''''''V

'''''''''''''O

Vierailija
15/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko abortti vielä mahdollista? 

Vierailija
16/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ei ole kukaan näpäyttänyt. Ei mies ole tehnyt mitään väärää, ei ole väärin erota, jos ei toisen kanssa halua olla. Mies ei halua enää suhdetta kanssasi, koska ei luota sinuun ja on vihainen, että rikoit teidän suhteen eikä sen jatkaminen ole vaihtoehto.

Vaikuttaa ettet vieläkään ymmärrä. Jos kuvittelet, että tässä mitään näpäytyksiä tapahtuu tai mies haluaa riidellä, ymmärrän paremmin kuin hyvin, että mies lähti. Ei auta kuin nöyränä pyytää anteeksi ja toivoa, että joku päivä saat anteeksi.

Vierailija
17/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän vaatii ja sanoo myös lastensuojelun työntekijöille että hänen on päästävä mukaan. Ap

Siinähän vaatii. Mikään taho ei voi pakottaa sinua päästämään miestä sinne, jos sanot miehen läsnäolon häiritsevän.

Vierailija
18/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä teit väärin. Ei kukaan voi jopa omasta työpaikastaan valehtelevaa ihmistä katsella, vaikka kuinka olisi lasten äiti. Asua vain tuli ilmi raskauden alettua.

Ei tullut kun vähän aiemmin ja luulin että se oltiin jo sovittu ja keskusteltu kun käytiin perheterapiassakin. Mutta lähes heti kun kuuli raskaudesta, ajoi ulos minut. Onneksi sain kuitenkin esikoisrn mukaan. Ap

Vierailija
19/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäslainen mielenterveysongelma sinulla onkaan? Yleensä masentuneet kylvävät myrkkyä ympärilleen sitä tahtia, että tasapainoisimmat luikkivat pakoon ja lujaa. Miten mä epäilen, että mies haluaa tehdä sinusta olosuhdeselvityksen sen takia, että olet täysin tasapainoton. Mielenterveysongelmien vaikutusta lapsiin usein vähätellään.

Vierailija
20/62 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua ei ole kukaan näpäyttänyt. Ei mies ole tehnyt mitään väärää, ei ole väärin erota, jos ei toisen kanssa halua olla. Mies ei halua enää suhdetta kanssasi, koska ei luota sinuun ja on vihainen, että rikoit teidän suhteen eikä sen jatkaminen ole vaihtoehto.

Vaikuttaa ettet vieläkään ymmärrä. Jos kuvittelet, että tässä mitään näpäytyksiä tapahtuu tai mies haluaa riidellä, ymmärrän paremmin kuin hyvin, että mies lähti. Ei auta kuin nöyränä pyytää anteeksi ja toivoa, että joku päivä saat anteeksi.

En itse päättänyt että minulle puhkeaa mt-ongelma. Tuota työpaikkaan liittyvää valehtelua olen pyytänyt anteeksi ja sitä on keskusteltu perheterapiassa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi