Kumpi teki väärin? Mies jätti yksin raskaana ollessa
Eli olin valehdellut miehelle isosta asiasta (liittyy työsuhteeseen) ja samaan aikaan oma mielenterveys järkkyi. Mies sanoi että ei voi antaa anteeksi valehtelua ja että ei jaksa enää puhjennutta mt-ongelmaani.
Tulinkin raskaaksi vähän ajan kuluttua näistä tapahtumista. Lasta oli yritetty pitkään ja se oli yhteinen ja toivottu (tai niin luulin) mutta mies jättikin minut lähes heti kun kuuli raskaudesta ja käskytti ulos asunnosta.
Pelkäsin keskenmenoa ja sanoin että voitaisiinko olla nyt sovussa ja selvittää asiat myöhemmin, kun raskautta oli yritetty niin pitkään, mutta tämä ei käynyt miehelle. Hän halusi riidellä joka päivä ja muistuttaa minua noista asioista.
Hän vaati kuitenkin että hänen pitää päästä synnytykseen, kun haluaa nähdä lapsensa syntymän mutta raskaudessa ei halua olla (eikä ole ollut) mitenkään mukana.
Kumpi tekee väärin? Jos valehtelee isosta asiasta, saako toista "näpäyttää" jättämällä yksin kun tulee raskaaksi?
Kommentit (62)
Niin ja kävin turvakodilla. Muistit oikein. Ap
Kysyt asias nyt kun lapsesi on jo syntynyt? Idiootti.
Nyt on nimesi sekä naamasi ja lastesi kuvat täällä. Onnea Elisa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kiukkuinen tai Petra. Mutta näillä tiedoilla minut voi jo tunnistaa. Otan sen riskin. Ap
Onko luulotauti MT-tautisi? Koska sinut tunnistaa tasan tarkaan ne kelle sie olet jo kertonut asiasta ja muut ei.
Sinä teit väärin valehdellessasi. Mies halusi lapsia, koska luuli sinun olevan muuta kuin mitä oikeasti olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kiukkuinen tai Petra. Mutta näillä tiedoilla minut voi jo tunnistaa. Otan sen riskin. Ap
Onko luulotauti MT-tautisi? Koska sinut tunnistaa tasan tarkaan ne kelle sie olet jo kertonut asiasta ja muut ei.
Lue koko keskustelu. Ainskin eräs henkilö jolle olen kertonut levittää mm insta profiiliani täällä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinä teit väärin valehdellessasi. Mies halusi lapsia, koska luuli sinun olevan muuta kuin mitä oikeasti olet.
Miksi sitten kaiken paljastumisen jälkeen yritti vielä lasta ja sitten hylkäsi kun tärppäsi? Ap
Hyi. Toivottavasti miehesi löytää parempaa seuraa. No oliko hän synnytyksessä? Kuvien perusteella lapsi ei ollut enää ihan pieni.
Niin se oli pakko-oire, kuten kirjoitin. Mies ei jaksanut sitä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue koko keskustelu. Ainskin eräs henkilö jolle olen kertonut levittää mm insta profiiliani täällä. Ap
No ihan oikein sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies tulevan lapsen isä? Vai se työpaikan tyyppi jonka kanssa kävit pettämässä puolisoasi?
Suhteessa ei ole ollut pettämistä.
Raskaus sai alkunsa hedelmöityshoidoilla, joten mies oli vieressä kun hedelmöitys tapahtui. Kyseessä meidän ihan omat sukusolut. Ap
Okei eli aöapeukuista päätellen ette usko edes hoitoja. Haistakaa v
..Ap
Välit poikki siihen. Hanki kunnon tukiverkosto muista ihmisistä. Älä päästä synnytykseen.
Miksi ivailette toisen profiilille? Toivottavasti teidänkin profiilinne julkaistaan tänne niin voin naureskella. Toista ahdistaa jo valmiiksi niin pitää tulla ilkkumaan?
Ap, en ymmärrä miksi mies jatkoi hoitoja kanssasi. Itse en tunnustaisi miehen isyyttä ollenkaan. Kertoisin lastenvalvojalle kuinka mies on tehnyt perättömiä lasuja eikä ole sopiva vanhemmaksi koska pyrkii kostamaan lasten kautta sinulle. Teit itsekin väärin valehdellessasi mutta miehen teko on vielä hirveämpi. Jättää lapset juuri sairastuneelle ja kiusaa vielä lasuilla :(
Paljon voimia, selviät kyllä!
Haista Ap kuule pitkä paska. Valehtelija
Vierailija kirjoitti:
Miksi ivailette toisen profiilille? Toivottavasti teidänkin profiilinne julkaistaan tänne niin voin naureskella. Toista ahdistaa jo valmiiksi niin pitää tulla ilkkumaan?
Ap, en ymmärrä miksi mies jatkoi hoitoja kanssasi. Itse en tunnustaisi miehen isyyttä ollenkaan. Kertoisin lastenvalvojalle kuinka mies on tehnyt perättömiä lasuja eikä ole sopiva vanhemmaksi koska pyrkii kostamaan lasten kautta sinulle. Teit itsekin väärin valehdellessasi mutta miehen teko on vielä hirveämpi. Jättää lapset juuri sairastuneelle ja kiusaa vielä lasuilla :(
Paljon voimia, selviät kyllä!
Millä perustein perättömiä? Ap on pakko-oireinen valehtelija. Uskoisitko itse lapsia sellaiselle?
Vierailija kirjoitti:
Välit poikki siihen. Hanki kunnon tukiverkosto muista ihmisistä. Älä päästä synnytykseen.
Ei ole tukiverkostoa. Vanhemmat ei kuvioissa kun oli väkivaltainen lapsuus. Ei sisaruksia. Sukulaisia en tunne. Ap
Avioero on aina kurja juttu, mutta pääsi sinun pitää saada kuntoon ja rakennettua itse tukiverkkosi muista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tukiverkostoa. Vanhemmat ei kuvioissa kun oli väkivaltainen lapsuus. Ei sisaruksia. Sukulaisia en tunne. Ap
HANKI. Ihan oikeasti, lapsiakin sulla on niin kai nyt verkostoitua ja jutella ihmisille osaat.
Vierailija kirjoitti:
Avioero on aina kurja juttu, mutta pääsi sinun pitää saada kuntoon ja rakennettua itse tukiverkkosi muista naisista.
Usko tai älä, ei hirveästi tee mieli. Melko ilkeitä kanssasisaret todistetusti. Ap
Elisahan se