Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö kaikki miehet naisella mielummin pitkästä tukasta kuin lyhyestä?

Vierailija
03.10.2018 |

Onko se niin että miehet pitävät pidempitukkaisia pääsääntöisesti viehättävimpinä vai onko miehiä jotka tykkää enemmän lyhyistä hiuksista naisilla kuin sellaisista pitkistä alaselkään ulottuvista hiuksista?

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, harva mies pitää ns.kananperse mallista naisella, ja joka vielä värjätty shokki väreillä! Näin on minulle moni mies sanonut. Itsellä vaaleat puolipitkät, miehiä on riittänyt :) En aio ikinä leikata mitään kananperse mallia!

Mulla on aina ollut lyhyet hiukset, mutta miehiä on kyllä aina riittänyt ihan riesaksi asti - olen luonteeltani räväkkä ja kova vitsailemaan, jekuttamaan ja nauramaan ja ne piirteet sekä kiva naama viehättää miehiä.

Hmmm... Räväkkä nainen, kova nauramaan ja vitsailemaan.. Viehätät ehkä joitakin miehiä ja myös joitakin naisista tykkääviä naisia, mutta räväkkyys ei muuten ole kovin haluttu luonteenpiirre naisilla. Päinvastoin räväkkyys, kovaääninen vitsailu ja nauru ovat aika luotaantyöntäviä asioita naisessa.

Kuten sanottu, minun kokemukseni on toinen ja se että sanoin olevani räväkkä ei tietenkään aina ole niin. Alussa voin olla hyvinkin varovainen, jos on uusi mies kyseessä, mutta on minua miehet joka tapauksessa rakastaneet aina - olen yltiöpositiivinen enkä osaa ottaa elämää kovinkaan vakavasti ja se viehättää miehiä, he voivat rentoutua seurassani.

Vierailija
62/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin sopii lyhyet. Pitää löytää se oma tyyli. Joskus jopa liian pitkät hiukset ovat peittäneet nätit kasvot alleen, vaikka yleisesti pitkät aidot hiukset ovatkin kauniit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikissa vastaavissa av-kyselyissä lopputulema on, että miehiä keskimäärin viehättää eniten keskipituiset, hartioille yltävät hiukset. Jos olet sinkku ja haluat pelat varman päälle, noilla mennään. Toisaalta jos sinulla on oma vahva suosikki, leikkaa hiukset sillälailla, mies saa sinusta heti alkuun oikean kuvan ja todennäköisesti pitää päästäsi alusta asti. :)

Mun exä jaksoi marmattaa joka kampaajakäynnin jälkeen, kuinka oon leikannut liikaa. Ja mulla oli lyhyet hiukset jo meidän tavatessa. Mut enpä mäkään pitänyt hänen hiustyylistään..

Vierailija
64/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on irtoparta ja peruuki - ja miehet tykkää.

Vierailija
65/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Lyhyet hiukset, varsinkin sellainen olkapäille ulottuva täti-tyyli, on aina ollut vähemmän viehättävä mun silmiin

Olkapäille=hartioille. Onko se lyhyt?

Omilla tutuilla tädeillä on aina jonnekin 3-8 cm korvan alle se tätitukka, hartioille ulottuva on mielestäni aika pitkä tukka, josta jo saa vaikka mitä kampauksiakin. :-)

Vierailija
66/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut pitkät hiukset ja niitä ovat kyllä miehet kehuneet usein ja hämmentävän spontaanisti. Aika moni mies on myös sanonut että en SAA leikata niitä lyhyeksi. Myös oma mieheni on esittänyt toiveen että en leikkaa koskaan hiuksiani. Tuntuu siis hiuksilla olevan miehille väliä, ainakin jatkuvaa kommentointia asiasta saa kuulla. Mutta naisethan saavat pitää ihan juuri sellaista tukkaa mistä itse pitävät , minä pidän itsekin pitkistä hiuksista enkä niitä leikkaa.

Vierailija
67/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii polkan eri variaatiot parhaiten, nyt on pitkä polkka mikä menee helposti ponnarille/laineille. Oma väri tummanruskea ja kiiltävä. Tosi usein saan kehuja tukasta, tutuilta ja tuntemattomilta. Pitkä ei sovi mun kasvoille ja lyhyestä en tykkää. Tää puolipitkä on paras malli ja vientiä tuntuis olevan ;)

Vierailija
68/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on irtoparta ja peruuki - ja miehet tykkää.

Ethän unohtanut viiksiä? Viikset tekevät naisen!

Vierailija
69/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet hiukset naisilla on ihan kamalat, kaikilla ja aina.

Lyhyttukkapalstahullu is in the house :-)

Vierailija
70/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä Yleistys kirjoitti:

Onko se niin että miehet pitävät pidempitukkaisia pääsääntöisesti viehättävimpinä vai onko miehiä jotka tykkää enemmän lyhyistä hiuksista naisilla kuin sellaisista pitkistä alaselkään ulottuvista hiuksista?

Tottakai on miehiä, jotka tykkäävät enemmän lyhyistä hiuksista naisilla.

Ihan samalla lailla moni nainen tykkää pitkähiuksisista miehistä.

Itse (nelikymppinen mies) olen seurustellut myös lyhyttä polkkatukkaa pitävän naisen kanssa ja sopivassa yhteydessä jopa sellainen Sinead O'Connor tyyppinen *todella* lyhyt kampaus näyttää naisella todella hyvältä.

Pääsääntöisestija kärjistetysti, pidän naisella kuitenkin pitkistä hiuksista ja muutenkin, nainen on kauneimmillaan kun näyttää naiselliselta muutenkin, meikkaa, omaa sopusuhtaisen vartalon (hiukan kurvia, muttei ylipainoinen...), pukeutuu kivasti... KokoNAISUUS ratkaisee.

Makuja on kuitenkin monia, toiset tykkää muhkummista ja jälleen kärjistetysti, poika-lookin omaavillekin naisille löytyy oma fanikuntansa heteromiehistäkin.

Ja on hyvä muistaa, harvemmin sitä meillä tavallisilla ihmisillä koskaan osuu kohdalle ulkonäöllisesti täydellistä puoliskoa, tai sitten ainakin kiinnostus jää toispuoleksi. Sitä kun ihminen yleensä tuppaa pariutumaan "samantasoisensa" kanssa.. Vaikka tietenkin siitäkin on poikkeuksia.

Lopuksi vielä on hyvä muistaa, että ulkonäkö on vain kuorta, se ihminen siellä kuoren sisällä on se mikä lopulta ratkaisee, vaikak kaunis ulkokuori tietenkin helpommin sen positiivisen kiinnostuksen herättää..

Todella hyvin kirjoitettu. Persoona ja kokonaisuus ihmisessä ratkaisevat, ei hiusten pituus.

Minulla on muuten lyhyt tukka tyyliin Audrey Hepburn ja yllättävän moni - myös miesihminen - on kommentoinut miten nätti se on ja sopii mulle niin hyvin. Olen naisellinen nainen. :-)

Vierailija
71/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananperse ja räikeet värit on pahinta&sivusiili myös

Vierailija
72/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitkät hiukset ovat jonkinlainen pakkomielle ainakin osalle miehistä.

Hiukseni ovat nyt lapaluiden alle, eli siis pitkät. aiemmin kuitenkin todella pitkät, eli peppuun asti. Silloin monikin mies tuli sanomaan, etten saa leikata. Ja jos leikkasin kuolleet latvat pois, niin heti sanoivat, etten olisi saanut leikata ja en kai ollut aikeissa leikata enempää.

Vierailija
73/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se niille kuuluu kuinka pitkät hiukset haluan itselleni. Eikä tarvitse tulla lähellekään jos hiusten pituus on väärä jonkun mielestä.

Vierailija
74/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti valtaosa miehistä pitää pitkistä hiuksista. Oma mies taas pitää lyhyistä, olen joskus ehdottanut kasvattavani itkät takaisin, jotka mulla oli ennen häntä, mutta mies tykkää lyhyestä. ja niin tykkään kyllä itsekin, mielestäni sopii mun kasvoihin paremmin.

Vierailija
75/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikissa vastaavissa av-kyselyissä lopputulema on, että miehiä keskimäärin viehättää eniten keskipituiset, hartioille yltävät hiukset. Jos olet sinkku ja haluat pelat varman päälle, noilla mennään. Toisaalta jos sinulla on oma vahva suosikki, leikkaa hiukset sillälailla, mies saa sinusta heti alkuun oikean kuvan ja todennäköisesti pitää päästäsi alusta asti. :)

Ei, kyllä miehiä keskimäärin viehättää naisilla pitkät hiukset eniten. Hartioille yltävät hiukset viehättävät ehkä naisia itsejään keskimääräisesti eniten. Nehän sopivat melkein kaikille.

Vierailija
76/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset kaunistavat, esim Scarlett Johansson on kauniimpi pitkillä hiuksilla. Lyhyillä hiuksilla hänen hyppyrinenänsö korostuu. Kun taas Halle Berry, Winona Ryder tyrmääviä lyhyillä hiuksilla. Todella lyhyet hiukset vaativat paljon kasvoilta ollakseen naiselliset, eivät sovi laatikkonaamaisille, tai paksuposkisille.

Vierailija
77/78 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverilla oli aiemmin pitkät hiukset. Kerran kävi parturissa lyhentämässä hiukset hartiamittaisiksi. Miehensä oli kuulemma järkyttynyt kun oli nähnyt hänen uudet hiuksensa. ”Mitä oikein olet mennyt tekemään!”.

Kuka voisi rehellisesti väittää olevansa yllättynyt miehen reaktiosta?

Yleensä miehet pitävät naisellisista naisista.

Vierailija
78/78 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhyet on kunnon erotiikan tappaja, varsinkin pullukalla toimistorotalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän