Tykkääkö kaikki miehet naisella mielummin pitkästä tukasta kuin lyhyestä?
Onko se niin että miehet pitävät pidempitukkaisia pääsääntöisesti viehättävimpinä vai onko miehiä jotka tykkää enemmän lyhyistä hiuksista naisilla kuin sellaisista pitkistä alaselkään ulottuvista hiuksista?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni kehuu, kun olen lyhentänyt hiuksiani. Nyt ne ovat tyyppiä short bob. Sanoi, että olin harmaavarpusen näköinen pitkissä hiuksissani.
Sanoiko miehesi sinua harmaavarpuseksi? Kiva mies...
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten esim. 60-luvulla ei ollut melkein kenelläkään nuorella naisella pitkät hiukset? Tai, no, köyhillä saattoi olla. Mutta ne jotka kynnelle kykenivät, laittoivat jonkun tuollaisen http://tuhoatylsyys.com/wp-content/uploads/2015/12/hulvattomat-60-luvun…. Tukan piti siis olla iso, ei niinkään pitkänä alas roikkuva. 50-luvulla oli näitä kiharakampauksia http://www.shsverkko.com/images/e/e2/The_Fontane_Sisters.jpg. Oliko nekin miesten mielestä vastenmielisiä? Nuoret naiset kuitenkin halusivat tuollaisen, ja vain vanhoilla mummoilla oli pitkät letit.
Hipeillä oli 60-luvulla pitkät alaspäinroikkuvat hiukset :) Niin tytöillä kuin pojilla. Mutta jos tyylikkään naisen kanssa halusi deittailla niin sitten pallokampaus, juu. Hippi oli vähän kuin joku viherpiiperö nykyään, ei kaikkia kiinnosta.
En kelpuuta miestä, joka määrittelee naisen hiusten pituuden mukaan.
Joten ap:n kysymys on täysin irrelevantti.
Vierailija kirjoitti:
En kelpuuta miestä, joka määrittelee naisen hiusten pituuden mukaan.
Joten ap:n kysymys on täysin irrelevantti.
Eli mies ei sinun mielestä saa tykätä toisesta asiasta enemmän kuin toisesta.
Hiukset ovat miehelle, kuin naiselle penis.
Eniten minua näissä keskusteluissa huvittaa naisten kommentit: "Minun miehelleni asialla ei ole väliä." Tai lyhythiuksisen naisen kommentti: "Minun mieheni pitää lyhyemmistä hiuksista."
Voi olla niinkin, mutta mitä muuta mies uskaltaa sanoa? Kuka on niin hullu, että kertoisi ihanteekseen jotain muuta kuin mitä oma nainen on? Ja kun moni kysyy, että miksi mies on sitten valinnut lyhythiuksisen, niin tarkoittaako se, että pitää nimenomaan lyhythiuksisista? Vai onko kyse muista hyvistä ominaisuuksista tai peräti siitä, ettei muuta saanut?
Ei tietenkään kaikki. Alotusviestissä kysyt pitääkö pääsääntöisesti ja voisin oman tiedon perusteella eli mitä puhunu tuttujen ja frendien kanssa vuosien aikana sanoo, että on yleisempää että miehet pitää pitkistä kuin lyhyistä hiuksista. Pitkät nyt ei välttämättä kuitenkaan tarkota mainitsemaas alaselkään ulottuvaa tukkaa, vähempikin riittää siihen määritelmään ja lyhyellä tarkotan oikeesti lyhyttä. Rehellisesti sanottuna itekkin tykkään huomattavasti enemmän pitkätukkaisista naisista, koska se vaan on jotenkin naisellista. Tietysti on hyvännäköisiä lyhythiuksisiakin naisia mutten kieltämättä kiinnitä heihin niin helposti huomioo ja useat vois näyttää mun silmissä vielä paremmalta pidemmillä hiuksilla.
Eniten olen saanut huomiota miehiltä lyhythiuksisena. Ja ihan kaikenlaisilta miehiltä. En tiedä miksi. Itse pidän enemmän pitkästä.
Harmi vaan kun harvassa on ne kampaajat jotka oikeasti osaa leikata hyvän lyhyen mallin, joten senkin vuoksi pidän hiukseni pitkinä.
Valkoiset valheet kirjoitti:
Eniten minua näissä keskusteluissa huvittaa naisten kommentit: "Minun miehelleni asialla ei ole väliä." Tai lyhythiuksisen naisen kommentti: "Minun mieheni pitää lyhyemmistä hiuksista."
Voi olla niinkin, mutta mitä muuta mies uskaltaa sanoa? Kuka on niin hullu, että kertoisi ihanteekseen jotain muuta kuin mitä oma nainen on? Ja kun moni kysyy, että miksi mies on sitten valinnut lyhythiuksisen, niin tarkoittaako se, että pitää nimenomaan lyhythiuksisista? Vai onko kyse muista hyvistä ominaisuuksista tai peräti siitä, ettei muuta saanut?
Oletuksesi tuntuu olevan, että pohjimmiltaan miehen on pakko tykätä pitkistä hiuksista. Miksihän?
Miehen makukin voi muuttua. Ennen pitkät hiukset herätti huomioni. Sitten tapasin ihanan lyhythiuksisen naisen... ja nykyään pidän jopa enemmän lyhyistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni kehuu, kun olen lyhentänyt hiuksiani. Nyt ne ovat tyyppiä short bob. Sanoi, että olin harmaavarpusen näköinen pitkissä hiuksissani.
Sanoiko miehesi sinua harmaavarpuseksi? Kiva mies...
Sanoo, että olen upean näköinen ja tosi kaunis. Mutta kun katsoo kuviani edellisestä elämästäni, niin niissä ole harmaavarpusen näköinen. Ymmärrän kyllä hyvin, sillä olen samaa mieltä. Nyt hiukseni eivät vain roiku, vaan lyhyempänä kihartuvat kauniisti.
Typerä Yleistys kirjoitti:
Onko se niin että miehet pitävät pidempitukkaisia pääsääntöisesti viehättävimpinä vai onko miehiä jotka tykkää enemmän lyhyistä hiuksista naisilla kuin sellaisista pitkistä alaselkään ulottuvista hiuksista?
Tottakai on miehiä, jotka tykkäävät enemmän lyhyistä hiuksista naisilla.
Ihan samalla lailla moni nainen tykkää pitkähiuksisista miehistä.
Itse (nelikymppinen mies) olen seurustellut myös lyhyttä polkkatukkaa pitävän naisen kanssa ja sopivassa yhteydessä jopa sellainen Sinead O'Connor tyyppinen *todella* lyhyt kampaus näyttää naisella todella hyvältä.
Pääsääntöisestija kärjistetysti, pidän naisella kuitenkin pitkistä hiuksista ja muutenkin, nainen on kauneimmillaan kun näyttää naiselliselta muutenkin, meikkaa, omaa sopusuhtaisen vartalon (hiukan kurvia, muttei ylipainoinen...), pukeutuu kivasti... KokoNAISUUS ratkaisee.
Makuja on kuitenkin monia, toiset tykkää muhkummista ja jälleen kärjistetysti, poika-lookin omaavillekin naisille löytyy oma fanikuntansa heteromiehistäkin.
Ja on hyvä muistaa, harvemmin sitä meillä tavallisilla ihmisillä koskaan osuu kohdalle ulkonäöllisesti täydellistä puoliskoa, tai sitten ainakin kiinnostus jää toispuoleksi. Sitä kun ihminen yleensä tuppaa pariutumaan "samantasoisensa" kanssa.. Vaikka tietenkin siitäkin on poikkeuksia.
Lopuksi vielä on hyvä muistaa, että ulkonäkö on vain kuorta, se ihminen siellä kuoren sisällä on se mikä lopulta ratkaisee, vaikak kaunis ulkokuori tietenkin helpommin sen positiivisen kiinnostuksen herättää..
No ei varmasti kaikki mutta suurin osa. Itse pidän pitkistä hiuksista, nutturoista, leteistä jne. Lyhyet hiukset harvoin näyttää hyvältä naisella.
Mun kaverilla oli aiemmin pitkät hiukset. Kerran kävi parturissa lyhentämässä hiukset hartiamittaisiksi. Miehensä oli kuulemma järkyttynyt kun oli nähnyt hänen uudet hiuksensa. ”Mitä oikein olet mennyt tekemään!”.
Vierailija kirjoitti:
Sen parempi, mitä pidemmät ja ennen kaikkea paksummat. 😂
Ja kukaan ei mieti miksi naisen pitää ja täytyy näyttää joltain tietyltä OLLAKSEEN MIESTEN MIELEEN!
Eikö kukaan todellakaan uskalla eikä halua olla minä, Maija Mustonen oman näköiseni ja kokoiseni pitkillä, lyyillä tai siltä väliltä hiuksilla? Riippuuko todella vieläkin tänä päivänä vuonna 2018 naisen arvo ja oikeus olla siitä, mitä MIEHET määräävät?'Eikö sinulla ole naisen arvoa jos hiuksesi ovat lyhyet? Koska "miehet ei tykkää"? Siinäkö elämäsi tarkoitus ja sisältö? Mistä miehet tykkää? Omat meiltymyksesi saat lykätä nurkkaan. Niillä ei ole arvoa?
Sanoin kuvaamattoman säälittävää.
Pitkä ja paksu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen parempi, mitä pidemmät ja ennen kaikkea paksummat. 😂
Ei se koko, vaan miten sitä osaa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ja kukaan ei mieti miksi naisen pitää ja täytyy näyttää joltain tietyltä OLLAKSEEN MIESTEN MIELEEN!
Eikö kukaan todellakaan uskalla eikä halua olla minä, Maija Mustonen oman näköiseni ja kokoiseni pitkillä, lyyillä tai siltä väliltä hiuksilla? Riippuuko todella vieläkin tänä päivänä vuonna 2018 naisen arvo ja oikeus olla siitä, mitä MIEHET määräävät?'Eikö sinulla ole naisen arvoa jos hiuksesi ovat lyhyet? Koska "miehet ei tykkää"? Siinäkö elämäsi tarkoitus ja sisältö? Mistä miehet tykkää? Omat meiltymyksesi saat lykätä nurkkaan. Niillä ei ole arvoa?
Naisella on arvo naisena ja ihmisenä, vaikkei hänellä olisi minkäänlaista arvoa miesten mielestä parisuhdemielessä. Sikäli olet oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
eikö siis mies saa sinun mielestä tykätä naisen ulkonäössä mistään?
Oletko prostituoitu vai miksi on tärkeätä että miehä on riittänyt?