Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkääkö kaikki miehet naisella mielummin pitkästä tukasta kuin lyhyestä?

Vierailija
03.10.2018 |

Onko se niin että miehet pitävät pidempitukkaisia pääsääntöisesti viehättävimpinä vai onko miehiä jotka tykkää enemmän lyhyistä hiuksista naisilla kuin sellaisista pitkistä alaselkään ulottuvista hiuksista?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät.

Vierailija
2/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä marmatti, et miks mulla oli mun exien aikaan hienommat hiukset. Oli siis lyhyet ennen häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia löytyy ja joidenkin mielestä asialla ei ole mitään väliä. Miesten enemmistö kuitenkin pitää pitkistä hiuksista naisilla.

Kampaajat ja naisten enemmistö sitten lienee asiasta toista mieltä.

Vierailija
4/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset ovat naisellisemmat, se on selvä, mutta lyhyet hiuksetkin voivat olla välillä tyylikkäät. Riippuu päästä missä ne roikkuvat.

Vierailija
5/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki, mutta varmastikin suurin osa.

Vierailija
6/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa pitkät hiukset ovat kauniit ja viehättävät, mutta eniten olen kuitenkin elämässäni ihastunut naiseen, jolla oli lyhyet hiukset, joten eipä se kovin ratkaisevaa kuitenkaan ole.

Mutta veikkaisin, että jos miehiltä kysytään, kummista pitävät enemmän, niin useimmat vastaavat että pitkistä.

Vierailija
7/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehelleni on aivan sama, millaiset hiukset minulla on. Samoin edellinen mieheni ei ottanut niihin kantaa.

Olen siis molemmilta puolisoiltani kysynyt tätä.

Vierailija
8/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Lyhyet hiukset, varsinkin sellainen olkapäille ulottuva täti-tyyli, on aina ollut vähemmän viehättävä mun silmiin

Vierailija
9/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni kehuu, kun olen lyhentänyt hiuksiani. Nyt ne ovat tyyppiä short bob. Sanoi, että olin harmaavarpusen näköinen pitkissä hiuksissani.

Vierailija
10/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että jo neljä on alapeukuttanut ekaa viestiä. Luulevatko he, että kaikki miehet tykkäävät automaattisesti enemmän pitkistä kuin lyhyistä hiuksista?

Vierailija
11/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää pitkistä, jotkut lyhemmistä ja jotkut jopa kaljuista. Olen kyllä tullut siihen tulokseen, että aika harvaa miestä kiinnostaa millainen kuontalo naisella on päässä.

Vierailija
12/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon naisesta. Joillekin sopii lyhyet ja joillekin pidemmät.

Vierailija
13/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hiukset ovat nyt reiluun puoleen väliin selkää ja ne ovat myös paksut. Pidän niitä yleensä töissä nutturalla, letillä tai ponskarilla, mutta pari kertaa myös auki ja tosi monet työpaikan miehet tulivat niitä kehumaan ja sanomaan, että en saa niitä leikata lyhyemmäksi. En kyllä ajatellutkaan, koska niiden kasvattamisessa menee aikaa vuosia.

Vierailija
14/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikissa vastaavissa av-kyselyissä lopputulema on, että miehiä keskimäärin viehättää eniten keskipituiset, hartioille yltävät hiukset. Jos olet sinkku ja haluat pelat varman päälle, noilla mennään. Toisaalta jos sinulla on oma vahva suosikki, leikkaa hiukset sillälailla, mies saa sinusta heti alkuun oikean kuvan ja todennäköisesti pitää päästäsi alusta asti. :)

Vierailija
15/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tykkää pitkistä, jotkut lyhemmistä ja jotkut jopa kaljuista. Olen kyllä tullut siihen tulokseen, että aika harvaa miestä kiinnostaa millainen kuontalo naisella on päässä.

Kyllä kiinnostaa! Ainakin minun mieheni ovat tykänneet pitkistä hiuksistani. Hiukset ovat naisen kruunu!

Vierailija
16/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla hiukset ovat nyt reiluun puoleen väliin selkää ja ne ovat myös paksut. Pidän niitä yleensä töissä nutturalla, letillä tai ponskarilla, mutta pari kertaa myös auki ja tosi monet työpaikan miehet tulivat niitä kehumaan ja sanomaan, että en saa niitä leikata lyhyemmäksi. En kyllä ajatellutkaan, koska niiden kasvattamisessa menee aikaa vuosia.

Mä taas en muista, että kukaan mies olisi koskaan spontaanisti tullut kehumaan pitkiä paksuja hiuksiani, tai vaatimaan, etten leikkaa niitä. No, ehkä joskus silloin, kun mulla oli pinkillä ja punaisella värjätyt hiukset.

Vierailija
17/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiinnostaa! Ainakin minun mieheni ovat tykänneet pitkistä hiuksistani. Hiukset ovat naisen kruunu!

:D

Vierailija
18/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten esim. 60-luvulla ei ollut melkein kenelläkään nuorella naisella pitkät hiukset? Tai, no, köyhillä saattoi olla. Mutta ne jotka kynnelle kykenivät, laittoivat jonkun tuollaisen http://tuhoatylsyys.com/wp-content/uploads/2015/12/hulvattomat-60-luvun…. Tukan piti siis olla iso, ei niinkään pitkänä alas roikkuva. 50-luvulla oli näitä kiharakampauksia http://www.shsverkko.com/images/e/e2/The_Fontane_Sisters.jpg. Oliko nekin miesten mielestä vastenmielisiä? Nuoret naiset kuitenkin halusivat tuollaisen, ja vain vanhoilla mummoilla oli pitkät letit.

Vierailija
19/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, harva mies pitää ns.kananperse mallista naisella, ja joka vielä värjätty shokki väreillä! Näin on minulle moni mies sanonut. Itsellä vaaleat puolipitkät, miehiä on riittänyt :) En aio ikinä leikata mitään kananperse mallia!

Vierailija
20/78 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkaa,luojan kiitos yks syy lisaa et saa olla rauhas ku ei oo pidennyksia enaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan