Miksi PS on hallituksen käsikassarana myös kansalaisten vakoilulaeissa? YLE:"Perustuslain kiireellinen muutos toteutumassa: Myös perussuomalaiset tukee tiedustelulakien nopeaa säätämistä"
"Perussuomalaisten eduskuntaryhmä suosittaa kansanedustajilleen äänestämistä perustuslain kiireellisen muutoksen puolesta."
https://yle.fi/uutiset/3-10436005
Eihän tuon Meren suusta tule yhtään mitään parempaa kuin Terhonkaan...
Kommentit (30)
PS pettää kyllä vähän turhan usein. Aate on eri kuin käytännön toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näkisin tämän vähän toisinpäin. Eli kaunanhan se otti, mutta lopultakin persujenkin oli pakko myöntää että tätä lakia tarvitaan. Persuja tuskin tässä ahdisti mahdollisuus islamistisen terrorismin torjuntaan tai edes yksilön oikeusturva (pl ehkä aktiivisimmat hommaforum persut), mutta suurin tekijä oli varmasti Venäjä jota kohtaan persuilla tuntuu olevan käsittämättömän paljon ymmärrystä.
No nyt on tehty operaatio Airiston Helmeä vastaan --ilman "uusia tarpeellisia tiedustelulakeja".
Eli mihin niitä tarvitaan?
Rivikansalaisten vakoiluun.
Esim poliittiset kannat on hyvä valtiojohdon tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullua hommaa. Tätä tullaan käyttämään väärin oman maan kansalaisia kohtaan.
Nytkään ei osata hoitaa tietolähdetoimintaa, kolme korkeaa poliisijohtajaa syytteessä.
"Historian suurin poliisirikosoikeudenkäynti alkaa – Katso tästä, mistä poliisipäälliköitä syytetään"
https://yle.fi/uutiset/3-10427313
Puhuvat ristiin Aarnio-keissin kanssa muuten.
Ja alaiset/rivipoliisit jäävät myös jatkuvasti kiinni ihmisten taustojen tutkimisesta. Ihan vain urkkiakseen ja käyttääkseen mahdollisuutta hyväksi, ilman mitään virkaan liittyvää syytä.
Niin, toiselta puolen maata on katsottu rekisteriä vaikka mitään yhteyttä juttuun ei ole ollut.
Ja siitä jää vielä jäljet koneelle.
Tämmöisiin järjen jättiläisiin pitäisi sitten luottaa?
Jäljet jää koneelle mutta kuinka usein tai tarkkaan sitäkään historiaa oikeasti ajtuksen kanssa käydään tarkistamassa. Luulen että taustojen urkkiminen on löyhämoraalisille poliiseille ihan yleistä. Kahvipöydässä näitä juttuja sitten jaetaan juoruina.
Mä tarkastutin sossuämmien jäljet. Sain pyytämällä ihan kirjallisena tiedot, kuka oli käynyt urkkimassa ja koska. Kun valitin aviin, että urkkijoina oli ollut minulle täysin tuntemattomia ihmisiä vieraalta paikkakunnalta, seuraus oli - ei mitään!
Vierailija kirjoitti:
Miten voi PS aiheuttaa noin paljon kipua joillekin? Kannatusmittauksissa parin prosentin puolue nykyään. Keskitä huolesi ihan muualle ensi keväänä.
PS on nyt pettänyt paitsi Soinin luottamusäänestyksessä, myös tässä.
Täysin linjaton ja turha puolue.
Kerropa muuten mitä asiaa ovat ajaneet (koskaan) ja mitä siitä on tullut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkään ei osata hoitaa tietolähdetoimintaa, kolme korkeaa poliisijohtajaa syytteessä.
"Historian suurin poliisirikosoikeudenkäynti alkaa – Katso tästä, mistä poliisipäälliköitä syytetään"
Ja alaiset/rivipoliisit jäävät myös jatkuvasti kiinni ihmisten taustojen tutkimisesta. Ihan vain urkkiakseen ja käyttääkseen mahdollisuutta hyväksi, ilman mitään virkaan liittyvää syytä.
Niin, toiselta puolen maata on katsottu rekisteriä vaikka mitään yhteyttä juttuun ei ole ollut.
Jäljet jää koneelle mutta kuinka usein tai tarkkaan sitäkään historiaa oikeasti ajtuksen kanssa käydään tarkistamassa. Luulen että taustojen urkkiminen on löyhämoraalisille poliiseille ihan yleistä. Kahvipöydässä näitä juttuja sitten jaetaan juoruina.
Ongelmahan on ettei kukaan tuomitse tampiokyttien toimintaa, ei kollegat tietenkään, mutta ei myöskään syyttäjät, koska niiden tarvii mielistellä kyttiä, muuten eivät saa rikosjutuissa apua.
Näin rehti on Suomen poliisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi PS aiheuttaa noin paljon kipua joillekin? Kannatusmittauksissa parin prosentin puolue nykyään. Keskitä huolesi ihan muualle ensi keväänä.
Mielestäni PS on aina ollut kansallisen turvallisuuden puolella.
Nyt he äänestävät lain puolesta, mikä lisää kansallista turvallisuutta.
Mikä tässä on se ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tarkastutin sossuämmien jäljet. Sain pyytämällä ihan kirjallisena tiedot, kuka oli käynyt urkkimassa ja koska. Kun valitin aviin, että urkkijoina oli ollut minulle täysin tuntemattomia ihmisiä vieraalta paikkakunnalta, seuraus oli - ei mitään!
Näin juuri, eihän korppi toisen silmää noki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni PS on aina ollut kansallisen turvallisuuden puolella.
Nyt he äänestävät lain puolesta, mikä lisää kansallista turvallisuutta.
Mikä tässä on se ongelma?
Surullista ettet ymmärrä em lain vain lisäävän oman maan kansalaisten urkintaa, ei mitään "kansallista turvallisuutta".
PS ei ole ollut koskaan muuta kuin EU-eron ja sen yhden toisen aatteen takana --eikä kummastakaan ole mitään tullut.
Koko airiston helmi taisi olla tekaistu tämän runnomiseen