Naisten suurimmat harhaluulot mitä "kaikki miehet haluaa" (naisesta)?
Mitä ajattelette, että on naisten suurimpia harhaluuloja miesten tarpeista ja haluista (lähinnä naisten laadun suhteen)?
Itse luulisin, että harhaluuloja on ainakin hoikkuuden ja jopa laihuuden ihannointiin sekä naisen ehdottomaan karvattomuuteen (alapää, kainalot ?). Lisäksi kaikenlainen tälläytyminen ja meikkaaminen, hyvin harva aikuinen (30-60v) mies pitää sellaisesta meikkaamisesta jonka selvästi näkee että "nyt on tälläydytty kauniiksi".
Palstalla elää uskomus, että "kaikkien miesten" ihanne on max 25v isotissinen blondi minihameessa. Tämä voi päteä ehkä 1% amispertsojen kohdalla, mutta ei normaaleiden fiksujen miesten kohdalla. Kyseinen naismalli on minusta enemmänkin naismaailman Hunksiin verrattava eli sellainen jota leikkimielisessä fantasiassa on kiva katsella, mutta ei sellaiseen mitään aitoa tarvetta kunnon jalat maassa-miehillä ole.
Lisäksi se, että joka mies haluaa seksiä kokoajan ja kakkonen on ehdoton vaatimus, on uskoakseni aivan paskaa kunhan nainen muuten on itse seksuaalinen ja avoin.
Kommentit (10)
En tiedä harhaluuloista, mutta miesten yleistynyt julkitulo naisihanteensa kanssa on pelastanut tosi monen naisen kammottavalta parisuhteelta. Olen onnellinen siitä, että pinnalliset miehet ovat sen verran yksinkertaisia, että tuovat avoimesti esille innokkuutensa näihin Sofia Belorf/Sara Sieppi jne. tyylisiin naisiin (joissa ei siis ole mitään vikaa). Ennen oli pahempaa kun piilosovinismi kyti ja nämä miehet päätyivät vaan sivusuhteisiin.
Nykynainen ei tarvitse miestä, joten nämä pinnalliset miehet voivat rauhassa jäädä jahtaamaan kauniita naisia, se ei ole meiltä taviksilta pois. :) Jokaiselle jotakin!
Vierailija kirjoitti:
Palstalla elää uskomus, että "kaikkien miesten" ihanne on max 25v isotissinen blondi minihameessa.
Jos nyt ei olla tarkkoja, niin tuo onkin kutakuinkin se ihanne. Mitä nyt toiset blondeista, ja toiset bruneteista. Joka puolella maapalloa, ja kaiken ikäisten miesten. Muistaakseni 22v, BMI20, WHR 0,7.
Ihanteella ei sitten ole paljoakaan tekemistä realististen mahdollisuuksien kanssa, ja kumppaninvalintaan vaikuttaa muutkin asiat. Mielestäni ei ole hyödyllistä ajatella näitä asioita ihanteiden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla elää uskomus, että "kaikkien miesten" ihanne on max 25v isotissinen blondi minihameessa.
Jos nyt ei olla tarkkoja, niin tuo onkin kutakuinkin se ihanne. Mitä nyt toiset blondeista, ja toiset bruneteista. Joka puolella maapalloa, ja kaiken ikäisten miesten. Muistaakseni 22v, BMI20, WHR 0,7.
Ihanteella ei sitten ole paljoakaan tekemistä realististen mahdollisuuksien kanssa, ja kumppaninvalintaan vaikuttaa muutkin asiat. Mielestäni ei ole hyödyllistä ajatella näitä asioita ihanteiden kautta.
Mutta kun se ei ole se ihanne, vaikka kuinka olet sitä mieltä. Kun olen kuunnellut eri miesten puhetta naisihanteestaan, siinä onkin yllättäen korostuneet hieman erilaiset asiat. Aivan samoin kuin kaikkien naisten ihanne ei ole "tumma, pitkä ja komea" mies.
Yleensä, kun ajatellaan sitä omaa ihannemiestä/naista, siihen väkisinkin heijastetaan sitä, mitä kumppanissa haluaa, siis millaisen ihmisen kanssa viihtyy. Toki yhteisön ihanteet vaikuttavat taustalla myös. Olen kuullut, että esim. saamelaisessa yhteisössä tyypillinen ihannenainen on pieni, tumma ja kova tekemään työtä.
Se on harhaluulo, ettei nainen saisi olla liian helppo, eli antaa ekoilla treffeillä, tai että naisella ei saisi olla paljon seksikokemuksia.
Ihan itse olen tämän potaskaksi todennut. :)
T. seksuaalisesti aktiivinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ihanne kumppaniksi ei ole 22v ja olen "vasta" 39v. mies. En halua edes ajatella suhdetta lähes lapsen kanssa.
Ettei nyt vaan olisi kyse kyselystä tyyliin "milloin nainen on kauneimmillaan"?
Että kaikki miehet vain ajattelee seksiä ja seksi on elämän tärkein asia.
Kynnysmattomaisuus, miehen äitinä toimiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun se ei ole se ihanne, vaikka kuinka olet sitä mieltä. Kun olen kuunnellut eri miesten puhetta naisihanteestaan, siinä onkin yllättäen korostuneet hieman erilaiset asiat. Aivan samoin kuin kaikkien naisten ihanne ei ole "tumma, pitkä ja komea" mies.
Yleensä, kun ajatellaan sitä omaa ihannemiestä/naista, siihen väkisinkin heijastetaan sitä, mitä kumppanissa haluaa, siis millaisen ihmisen kanssa viihtyy. Toki yhteisön ihanteet vaikuttavat taustalla myös. Olen kuullut, että esim. saamelaisessa yhteisössä tyypillinen ihannenainen on pieni, tumma ja kova tekemään työtä.
Tajusithan, ettei pieni ja tumma ole eri asia kuin aiemman vastauksen numerot?
Tuo mielikuva johtuu pienestä, mutta sitäkin innokkaammin spämmäävästä teinipoikajoukosta. En usko, että naisten enemmistö kuvittelee miesten enemmistön noin ajattelevan. Suurin osa aikuisista ihmisistähän on aivan normaaleissa heteroparisuhteissa.