Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-Kanavan Omat ostokset: paljastuiko herkuttelusi? Mitä ostat eniten?

Vierailija
02.10.2018 |

Itsellä näkyi viimeisen vuoden ajalta 99 kpl suklaajuomia ja 165 limupulloa...

Jakakaa yllätykset! :)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt bonuskorttia enää vuosiin. Siinäpä kyttäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsää oli. Meitä on nelihenkinen perhe, karkkiin oli menny 12 euroa. Isoimmat oli kinkku ja juusto, kumpaankin 120 euroa. Käytän enemmän cittaria ja Lidliä. Ja tuossa ilmeisesti vain mun tekemät ostokset, miehen tekemät ostokset tuskin näkyy, kun ei ollut paljon yhtään kaljaa.

Vierailija
4/23 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys oli, että lähisalen ostetuin tarvike oli kissanruoka! Eli siellä käydään, kun on ihan pakko eli latzit lopussa, muut tavarat haetaan kauempaa.

Vierailija
5/23 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt bonuskorttia enää vuosiin. Siinäpä kyttäävät.

Kiitoksia sinulle, kun maksat minun bonukseni.

Vierailija
6/23 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi syy lisää olla ostamatta S-ryhmältä.

Vierailija
7/23 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai se kun listaavat sinulle mitä olet ostanut:D kaikesta sitä voikin ihminen mielensä pahottaa:D

Vierailija
8/23 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on tosi hyvä ohjelma.

Mistä näen sen?

Minulla on S etukortti, mutta en ole vielä käyttänyt siihen kuuluvaa tiliä tai tilejä.

Vierailija
9/23 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se kun listaavat sinulle mitä olet ostanut:D kaikesta sitä voikin ihminen mielensä pahottaa:D

Elämäm koululaista saattaisi hirvittää rahamäärä mikä menee kaljaan ja tupakkaan.

Vierailija
10/23 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuossa näkyy lähinnä se, että ostan ns. normiostokset Citymarketista ja lähikauppana toimivasta s-ryhmän kaupasta sitten tulee ostettua lähinnä herkkuja ja muita pienempiä ostoksia.

Vierailija
11/23 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/taloussanomat/oma-raha/art-2000005850896.html

Itse huomasin, että mies on ostanut omalla kortillaan kaikki herkut ja jätskit ja minä ostan lähinnä ruokaa. Nyt yritän vähentää mm. juuston ostoa, jos se onnistuisi.

Hyvä palvelu, kannattaa tutustua!

Vierailija
12/23 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo oli yllätys. Kaikkea aika tasaisesti jakauma 1-5% välillä.

5% oli yllättäen juusto ja kasvikset, molempiin mennyt yli 200€/v. Lihat vasta n 10 sijalla 3% kokonaisuudesta. Einekset yllätti ensin 2%/96€ kunnes tajusin että esim hapankaali lasketaan eineksiin. Ja suuri osa muuten anopin ostoksia´, joululaatikoita tai teinin välipalaksi ostamia pinaattilettuja.

Vierailija
13/23 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö tuossa rinnakkaiskorttienkin ostot?

Vierailija
14/23 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä leipä, kasvikset, maito ja juusto top 4.

Vierailija
15/23 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juusto ykkönen, vihannekset kakkonen. Eipä ylläreitä. Minusta tuo on aivan mahtava seuranta, eikä minua haittaa että kauppa seuraa. Tietäähän ne muutenkin mitä ostan. Pääasia, että itsekin saan valmiit yhteenvedot tuosta vaan. Ja upeata, että näkyy myös graafit asiointien ajakohdista. Toivon, että esim. tätä käytetään riittävän kassakapasiteetin varaamiseen, kun tiedetään mille ajankohdalle asiointi kumuloituu.

Vierailija
16/23 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösenä bensiini, kakkosena alkoholiton olut ja hyvänä kolmosena pakastepizza...

Vierailija
17/23 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jugurtti 143kpl

Suklaavalmisteet 126kpl

Vierailija
18/23 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, varmaan Lähitapiola saa myös käsiinsä nämä tiedot.

Vierailija
19/23 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä! Meillä eniten rahaa menee juustoihin, jopa 440 €/v. Tykkään kyllä hyvistä juustoista ja koirillekin ostan raejuustoa eli ei yllätä sinänsä, kallitahan juustot on. Tokana tulee pakasteet, jossa suurin osa on mennyt pakastepizzoihin, joita syödään aina kauppapäivänä. Melkein 300 € näihin...

Sitten kolmosena siiderit ja nelosena hiilihapotuspullot, oli yllätys että sodastreamiin menee jopa 250 € vuodessa. Seuraavana vihannekset, lihat jne.

Tosi mielenkiintoista ja hyvä tietää, mistä voi helposti säästää, jos tulee tarvetta. Kahden hengen ruokakauppakulut kuitenkin vain keskimäärin 425 € kuussa ja siinä mukana tosiaan kaikki, kun ei paljon muissa kaupoissa käydä. Sisältää myös lahjaksi ostettuja muumimukeja, joulusuklaita jne eli ei paha mielestäni ollenkaan.

Vierailija
20/23 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä kiva keksintö, harmi vaan etten tykkää s-kaupoista.. Keskolle kans!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi