AV:lla rankka päivä - palstan ykkösinhokki Riku Rantalan älykkyysosamääräksi paljastui juuri 120
Se tarkoittaa, että Rantala on melko varmasti älykkäämpi kuin kaikki Rantalan vihaajat palstalla (yhteensä?). No, haters gonna hate.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa statusta! Mihin aiot sen sijoittaa, siis muuhunkin kuin av-palstailuun? Kenties kylmäfuusion loppukehittelyyn, tai johonkin muuhun syväpuhtaaseen energianlähteeseen?
Semmoiset on keksitty jo ajat sitten. Opettelen uusia asioita ja kehitän itseäni. Muiden pelastamisesta olen luopunut.
T: 157
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on niin inhottu?
Tunna taitaa olla vielä suurempi inhokki, mutta Rikukin on inhokki esim. sen takia, että se ei halua matkustaa 45 asteen helteessä kuutta tuntia ylibuukatussa pikkupaatissa, vaan valitsee mukavamman matkustustavan. Se on kai nirppanokkaista ylimielisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko te 120-160 saaneet tehneet vaan nettitestin vai jonkun virallisemman?
Ovat tehneet testin AV-version, jossa testiä ei ole tehty lainkaan tai sitten tulos kaunistellaan reilusti yläkanttiin.
Onko tällä palstalla populaatio vaihtunut? Mun mielestä Riku Rantala oli ennen aika kova tekijä panisin-indeksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat tehneet testin AV-version, jossa testiä ei ole tehty lainkaan tai sitten tulos kaunistellaan reilusti yläkanttiin.
Tehdään siten, että katsotaan monesko viesti on esimerkiksi minun.
Mun äääööö on nyt 50!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äääööö on nyt 50!
230 viestin jälkeen tehdään joku kerta maailmanennätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun äääööö on nyt 50!
On sulla enemmän. Huumorin- ja ironiantaju monesti paljastaa älykkyyden, vaikka kuin koettaisi kieli poskessa esiintyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa statusta! Mihin aiot sen sijoittaa, siis muuhunkin kuin av-palstailuun? Kenties kylmäfuusion loppukehittelyyn, tai johonkin muuhun syväpuhtaaseen energianlähteeseen?
Semmoiset on keksitty jo ajat sitten. Opettelen uusia asioita ja kehitän itseäni. Muiden pelastamisesta olen luopunut.
Sulla ois vähän laittamista Rossi-ilmiön selvittelyssä. Se on vielä vähän vaiheessa, noin teoreettiselta kannalta:
Kylmäfuusio 2018 - Cold Fusion 2018 /
LENR - Low Energy Nuclear (or Nanoscale) Reaction /
Rossi Effect
E-Cat The New Fire (registered trademark)
See this column further down for reaction details.
Energiaa saadaan suuria määriä pienestä määrästä nikkeliä, litiumia ja vetyä. Reaktion eli ns. 'Rossi-ilmiön' teoreettinen puoli on toistaiseksi epäselvä. Andrea Rossi tosin arvelee selvittäneensä sitäkin jo melko pitkälle.
"E = Ni + Li + H"
Liian subjektiivinen tapa mitata. Kyllä sille fanitytötkin palstalta löytyy, mutta on ne Madventures-heput niitä yleisemmällä tasolla käsittelevissa keskusteluissa aika vihattu kaksikko.
Niin. Tyyppi kirjoittaa kuin av:n putintrollit:
https://www.hs.fi/matka/art-2000002720180.html
Et joo. Tiedän kyllä millä asialla ap tässä on.
Olisin itse veikannut, että enemmän.
Omaa en tiedä enkä testaa kun kumminkin tasoa kengännumero.
Häh? Kuka inhoaa Rikua Rantalaa? Aivan mahtava ihana mies, ottaisin ja panisin!
Rantala oli fiksu tyyppi ennen kuin se alkoi veistellä kaarnalaivoja Suomen vientituotteeksi.
Viitsiikö ihmiset oikeasti antaa jotain painoarvoa jollekin palikkatesteille? Eihän niillä voi mitata mitään muuta kuin loogista päättelyä. Sekö ihmisen älykkyyden tosiaan mittaa? Mun on vähän vaikea pitää yhtäkään anonyyminä netissä jollain äo-lukemilla kehuskelevaa tyyppiä älykkäänä.
Toi rikuhan on joku 160cm pitkä hukkapätkä. Ei ihme, että yrittää päteä älykkyysosamäärillä ja miesmäisillä jutuilla
Vierailija kirjoitti:
Sulla ois vähän laittamista Rossi-ilmiön selvittelyssä.
En ole perehtynyt tarkemmin kylmäfuusioon. Jos tarkoituksena on tuottaa energiaa, kylmäfuusio on tarpeettoman monimutkaista. Muita toimivia menetelmiä on kehitetty jo, mutta niitä ei taviksille kerrota eikä tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Viitsiikö ihmiset oikeasti antaa jotain painoarvoa jollekin palikkatesteille? Eihän niillä voi mitata mitään muuta kuin loogista päättelyä. Sekö ihmisen älykkyyden tosiaan mittaa? Mun on vähän vaikea pitää yhtäkään anonyyminä netissä jollain äo-lukemilla kehuskelevaa tyyppiä älykkäänä.
ÄO-testihän mittaa älykkyyttä vain matemaattisesti. On siitä monet esittäneet kritiikkiä, että se mittaa ihmisen älykkyyttä hiukan yksisilmäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Toi rikuhan on joku 160cm pitkä hukkapätkä. Ei ihme, että yrittää päteä älykkyysosamäärillä ja miesmäisillä jutuilla
Rantala kyllä kutsittiin vieraaksi johonkin visailuohjelmaan, jota varten tehtiin ÄO-testi. Rantalan ÄO-testin tulos oli yksi Rantalaa koskevista kysymyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi hän on niin inhottu?
Tunna taitaa olla vielä suurempi inhokki, mutta Rikukin on inhokki esim. sen takia, että se ei halua matkustaa 45 asteen helteessä kuutta tuntia ylibuukatussa pikkupaatissa, vaan valitsee mukavamman matkustustavan. Se on kai nirppanokkaista ylimielisyyttä.
No just, todellakin kuin se mun eksäni. Rinta rottingilla, ja Rantalalla sikari hampaissa? Molemmat on myös suht lyhyitäkin... Jos osaa äijäillä itseironisesti pieni pilke silmäkulmassa, niin mieluummin sellainen kuin mies joka jää/jättäytyy kynnysmatoksi.
t: 24,27,33,43...