Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:lla rankka päivä - palstan ykkösinhokki Riku Rantalan älykkyysosamääräksi paljastui juuri 120

Vierailija
02.10.2018 |

Se tarkoittaa, että Rantala on melko varmasti älykkäämpi kuin kaikki Rantalan vihaajat palstalla (yhteensä?). No, haters gonna hate.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te 120-160 saaneet tehneet vaan nettitestin vai jonkun virallisemman?

Vierailija
42/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa statusta!  Mihin aiot sen sijoittaa, siis muuhunkin kuin av-palstailuun? Kenties kylmäfuusion loppukehittelyyn, tai johonkin muuhun syväpuhtaaseen energianlähteeseen?

Semmoiset on keksitty jo ajat sitten. Opettelen uusia asioita ja kehitän itseäni. Muiden pelastamisesta olen luopunut.

T: 157

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän on niin inhottu?

Tunna taitaa olla vielä suurempi inhokki, mutta Rikukin on inhokki esim. sen takia, että se ei halua matkustaa 45 asteen helteessä kuutta tuntia ylibuukatussa pikkupaatissa, vaan valitsee mukavamman matkustustavan. Se on kai nirppanokkaista ylimielisyyttä.

Vierailija
44/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat tehneet testin AV-version, jossa testiä ei ole tehty lainkaan tai sitten tulos kaunistellaan reilusti yläkanttiin.

Vierailija
45/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä palstalla populaatio vaihtunut? Mun mielestä Riku Rantala oli ennen aika kova tekijä panisin-indeksissä.

Vierailija
46/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat tehneet testin AV-version, jossa testiä ei ole tehty lainkaan tai sitten tulos kaunistellaan reilusti yläkanttiin.

Tehdään siten, että katsotaan monesko viesti on esimerkiksi minun.

Mun äääööö on nyt 50!

Vierailija
47/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äääööö on nyt 50!

230 viestin jälkeen tehdään joku kerta maailmanennätys.

Vierailija
48/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äääööö on nyt 50!

On sulla enemmän. Huumorin- ja ironiantaju monesti paljastaa älykkyyden, vaikka kuin koettaisi kieli poskessa esiintyä.

Vierailija
49/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa statusta!  Mihin aiot sen sijoittaa, siis muuhunkin kuin av-palstailuun? Kenties kylmäfuusion loppukehittelyyn, tai johonkin muuhun syväpuhtaaseen energianlähteeseen?

Semmoiset on keksitty jo ajat sitten. Opettelen uusia asioita ja kehitän itseäni. Muiden pelastamisesta olen luopunut.

Sulla ois vähän laittamista Rossi-ilmiön selvittelyssä. Se on vielä vähän vaiheessa, noin teoreettiselta kannalta:

Kylmäfuusio 2018  -  Cold Fusion 2018 / 

LENR  -  Low Energy Nuclear (or Nanoscale) Reaction /

Rossi Effect

E-Cat The New Fire  (registered trademark)

See this column further down for reaction details.

Energiaa saadaan suuria määriä pienestä määrästä nikkeliä, litiumia ja vetyä. Reaktion eli ns. 'Rossi-ilmiön' teoreettinen puoli on toistaiseksi epäselvä. Andrea Rossi tosin arvelee selvittäneensä sitäkin jo melko pitkälle.

"E = Ni + Li + H"

Mutta hyvä kun on ainakin itsetunto iduillaan.

http://www.kylmafuusio.fi/

Vierailija
50/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tällä palstalla populaatio vaihtunut? Mun mielestä Riku Rantala oli ennen aika kova tekijä panisin-indeksissä.

Liian subjektiivinen tapa mitata. Kyllä sille fanitytötkin palstalta löytyy, mutta on ne Madventures-heput niitä yleisemmällä tasolla käsittelevissa keskusteluissa aika vihattu kaksikko.

Vierailija
51/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Tyyppi kirjoittaa kuin av:n putintrollit:

https://www.hs.fi/matka/art-2000002720180.html

Et joo. Tiedän kyllä millä asialla ap tässä on.

Vierailija
52/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse veikannut, että enemmän.

Omaa en tiedä enkä testaa kun kumminkin tasoa kengännumero.

Vierailija
53/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Kuka inhoaa Rikua Rantalaa? Aivan mahtava ihana mies, ottaisin ja panisin!

Vierailija
54/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantala oli fiksu tyyppi ennen kuin se alkoi veistellä kaarnalaivoja Suomen vientituotteeksi.

Vierailija
55/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsiikö ihmiset oikeasti antaa jotain painoarvoa jollekin palikkatesteille? Eihän niillä voi mitata mitään muuta kuin loogista päättelyä. Sekö ihmisen älykkyyden tosiaan mittaa? Mun on vähän vaikea pitää yhtäkään anonyyminä netissä jollain äo-lukemilla kehuskelevaa tyyppiä älykkäänä.

Vierailija
56/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi rikuhan on joku 160cm pitkä hukkapätkä. Ei ihme, että yrittää päteä älykkyysosamäärillä ja miesmäisillä jutuilla

Vierailija
57/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ois vähän laittamista Rossi-ilmiön selvittelyssä.

En ole perehtynyt tarkemmin kylmäfuusioon. Jos tarkoituksena on tuottaa energiaa, kylmäfuusio on tarpeettoman monimutkaista. Muita toimivia menetelmiä on kehitetty jo, mutta niitä ei taviksille kerrota eikä tarjota.

Vierailija
58/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viitsiikö ihmiset oikeasti antaa jotain painoarvoa jollekin palikkatesteille? Eihän niillä voi mitata mitään muuta kuin loogista päättelyä. Sekö ihmisen älykkyyden tosiaan mittaa? Mun on vähän vaikea pitää yhtäkään anonyyminä netissä jollain äo-lukemilla kehuskelevaa tyyppiä älykkäänä.

ÄO-testihän mittaa älykkyyttä vain matemaattisesti. On siitä monet esittäneet kritiikkiä, että se mittaa ihmisen älykkyyttä hiukan yksisilmäisesti.

Vierailija
59/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi rikuhan on joku 160cm pitkä hukkapätkä. Ei ihme, että yrittää päteä älykkyysosamäärillä ja miesmäisillä jutuilla

Rantala kyllä kutsittiin vieraaksi johonkin visailuohjelmaan, jota varten tehtiin ÄO-testi. Rantalan ÄO-testin tulos oli yksi Rantalaa koskevista kysymyksistä.

Vierailija
60/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hän on niin inhottu?

Tunna taitaa olla vielä suurempi inhokki, mutta Rikukin on inhokki esim. sen takia, että se ei halua matkustaa 45 asteen helteessä kuutta tuntia ylibuukatussa pikkupaatissa, vaan valitsee mukavamman matkustustavan. Se on kai nirppanokkaista ylimielisyyttä.

No just, todellakin kuin se mun eksäni. Rinta rottingilla, ja Rantalalla sikari hampaissa? Molemmat on myös suht lyhyitäkin... Jos osaa äijäillä itseironisesti pieni pilke silmäkulmassa, niin mieluummin sellainen kuin mies joka jää/jättäytyy kynnysmatoksi.

t: 24,27,33,43...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi