Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:lla rankka päivä - palstan ykkösinhokki Riku Rantalan älykkyysosamääräksi paljastui juuri 120

Vierailija
02.10.2018 |

Se tarkoittaa, että Rantala on melko varmasti älykkäämpi kuin kaikki Rantalan vihaajat palstalla (yhteensä?). No, haters gonna hate.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin noin arvioinutkin. Mulla on 130 ja oon aika hyvä näitä arvioimaan.

Vierailija
22/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ollut yllätys. Arvelinkin että olis jotain tuota luokkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun on kognitiivisissa testeissä todettu olevan 136. Nettitesteissä saatan saada suuremmankin lukeman.

Juuri tuollaisen nettitestin teki kerran eksäni, ja todellakin ensimmäisen kerran elämässään. Hämmästys oli suuri kun tulos oli 121. Eksä hölmönä kyseli että onksesit hyvä vai huono... Häntä ei kukaan kovin fiksuna pitänyt, yleissivistys oli mitä oli, mutta nähtävästi avaruudellinen hahmotuskyky todella hyvä.

Riku Rantalaa olisin kyllä pitänyt eksääni älykkäämpänä, vaikkakin sellainen "rinta rottingilla kohti uusia seikkailuja" - olemus on molemmilla.

Vierailija
24/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, mikä ihmeen inhokki? Riku on hauska, nopeaälyinen ja supliikki. Missäköhän omassa kuplassa oot tulkintojasi taas tehny...

Vierailija
25/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon saanut 135 mutta olenkin mies.

Ostitko 10 dollarilla diplomin seinälle?

Höpsö. En tietenkään, mutta 30 euroa piti maksaa että näki tuloksen.

Vierailija
26/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

t. mensalainen

Vierailija
27/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun on kognitiivisissa testeissä todettu olevan 136. Nettitesteissä saatan saada suuremmankin lukeman.

Juuri tuollaisen nettitestin teki kerran eksäni, ja todellakin ensimmäisen kerran elämässään. Hämmästys oli suuri kun tulos oli 121. Eksä hölmönä kyseli että onksesit hyvä vai huono... Häntä ei kukaan kovin fiksuna pitänyt, yleissivistys oli mitä oli, mutta nähtävästi avaruudellinen hahmotuskyky todella hyvä.

Riku Rantalaa olisin kyllä pitänyt eksääni älykkäämpänä, vaikkakin sellainen "rinta rottingilla kohti uusia seikkailuja" - olemus on molemmilla.

Vierailija
28/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin inhokki? Kävin lukemassa Wikipediasta, mitä kaikkea kaveri on tehnyt. Äo on ihan synkassa hienon uran kanssa. Jos äo on 85, ei henkilö tee toimittajan, kirjailijan ja tuottajan töitä tai saa journalistipalkintoja.

Vierailija
29/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei noita muutamaa triggeröitynyttä kommenttia tuossa alussa, jotka valehtelivat älykkyysosamääränsä Rikua korkeammaksi. Oi myötähäpeä.

Vierailija
30/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuten huomaatte, äo ei paljon tosielämän haasteissa vaikuta, kun moneen kertaan minäkin tämän pläjäykseni lähetin :D

Vierailija
31/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tämän. 120 on keskivertoa fiksumpi muttei vielä nerokas intellektuelli joka vaatisi ehkä jotain melkein 140.

Vierailija
32/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon saanut 135 mutta olenkin mies.

Ostitko 10 dollarilla diplomin seinälle?

Höpsö. En tietenkään, mutta 30 euroa piti maksaa että näki tuloksen.

No tuolla rahalla olisin kyllä odottanut korkeampaa tulosta.

Vierailija
33/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on inhokki, vaikka äo olisi 190.

Vierailija
34/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän on niin inhottu?

En ole katsonut ohjelmiaan, joten vissiin inho tulee niistä. Nyt olen nähnyt tuossa Keisari Aarnio Ekstrassa, ja siinä ainakin on ihan napakoita kysymyksiä esittänyt.

Vierailija
35/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajak con dios, vájakit!

T: mensan testistä 157

Vierailija
36/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajak con dios, vájakit!

Heitto vie. Kolme pinnaa jäi puuttumaan Stephen Hawkingista. Kai sinä nyt sentään tilasit sen diplomin seinälle.

Vierailija
37/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajak con dios, vájakit!

Hienoa statusta!  Mihin aiot sen sijoittaa, siis muuhunkin kuin av-palstailuun? Kenties kylmäfuusion loppukehittelyyn, tai johonkin muuhun syväpuhtaaseen energianlähteeseen?

Vierailija
38/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt testiä, koska en jaksaisi todennäköisesti keskittyä testiä loppuun. Mutta arvioin että voisin saada tulokseksi ehkä 80-90.

Vierailija
39/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vajak con dios, vájakit!

Hienoa statusta!  Mihin aiot sen sijoittaa, siis muuhunkin kuin av-palstailuun? Kenties kylmäfuusion loppukehittelyyn, tai johonkin muuhun syväpuhtaaseen energianlähteeseen?

Moni korkean äo-lukeman omaava henkilö on kotiinsa hautautunut alisuorittaja. En epäile, etteikö täällä olisi paljonkin porukkaa, joka peittoaa Rantalan mensan testissä. 

Vierailija
40/75 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevöhööd. Simo Rantalaisen tiedän, mutta sekin on vaihtanut nimensä joksikin ihme....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä