AV:lla rankka päivä - palstan ykkösinhokki Riku Rantalan älykkyysosamääräksi paljastui juuri 120
Se tarkoittaa, että Rantala on melko varmasti älykkäämpi kuin kaikki Rantalan vihaajat palstalla (yhteensä?). No, haters gonna hate.
Kommentit (75)
Oho, Rantalalla 9pistettä huonompi kuin omani. Yllätys.
Jouduin googlaamaan kun nimi ei sanonut mitään. Mutta terve Riku kyllä mä sun pärstän olen joskus nähnyt👋
Älykäskin ihminen voi olla ihan saatanallisen typerä.
Eikö tuo ole aika keskivertotulos?
Inhokki? Kun täällä äänestettiin parasta parisuhdemateriaalia joku aika sitten, Tuomas Kyrö ja Riku Rantala taisteli tasaväkisesti ykköstilasta. Mikä ei ole ihme koska siinä on sama mies introvertti- ja ekstroverttiversioina. Tauski oli viimeisten joukossa ja sai ehkä 10 ääntä eli kaikkien palstan miesasiamiesten äänet.
Ihmeen älykkäitä mammoja ilmoittautuikin heti kisaan. Outoa.
Perin harvoin kuitenkin tuo melkoinen äly jalostuu erinomaisiksi teksteiksi. Jotenkin ristiriitaista, tai sitten on vaan ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä ole, vaan keskivertoa aika paljon älykkäämpi - jos tuo on edes totta, epäilen kyllä syvästi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen älykkäitä mammoja ilmoittautuikin heti kisaan. Outoa.
Yllättäen, nimenomaan. Eiköhän noidenkin ÄO ole oikeasti kaksinumeroinen, vaikka täällä väitetään muuta.
Oon saanut 135 mutta olenkin mies.
Riku on ihana <3 Kuuma ja älykäs.
Olisin odottanut isompaa lukua. Aika paljon vähemmän kun mulla ja aina oon Rikua itseäni fiksumpana pitänyt. Mutta, kyllähän hän onkin, toivon vaan yksi testi.
Mitäs sen älykön kaarnalaivanvarustamolle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Professori Jordan Petersonilla se on yli 150.
Kannattaa siis kuunnella mielipidettään siitä että mgtow-miehet ovat säälittäviä näätiä.
Olikos Riku Rantalalla se kaarnavene huijaus?,oikein nerokasta,tai sitten kansa on vaan ihan helve... tyhmää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä ole, vaan keskivertoa aika paljon älykkäämpi - jos tuo on edes totta, epäilen kyllä syvästi.
No se testattiin tv-ohjelmaa varten eli siis Rikulle tehtiin Mensan testi ohjelmaa Et sä tiedä kuka mä oon varten.
Jännä kun ketjuun ilmestyy paljon näitä "vähemmän kuin mulla" -kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Se, että mammat valehtelevat palstalla ÄO:nsä välille 120-140 ei tarkoita sitä, että se on keskivertotulos. Sentään 140 ylittäviä lukuja, joka tekisi niistä neroja, mammat ei viitsi valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Oon saanut 135 mutta olenkin mies.
Ostitko 10 dollarilla diplomin seinälle?
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun ketjuun ilmestyy paljon näitä "vähemmän kuin mulla" -kommentteja.
Vauva-palstalla näitä riittää. Paljon akateemisia, lääkäreitä, jne. ja kaikkien ÄO on vähintään 130. Ei kyllä uskoisi viestiketjujen tason perusteella.
Minun on 125 eli ehkä se onkin niin päin että Rikua inhoavat ovatkin älykkäämpiä kuin Riku.