Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ohuthiuksiset tekevät ohuthiuksisten kanssa lapsia?

Vierailija
02.10.2018 |

Eikö sen puolison kannattaisi olla paksu-/normaalihiuksinen, ettei siitä tulisi samanlaista rumilusta? BTW maantienharmaat ovat hirveät... itselläni tummanruskeat paksut hiukset, mutten vain ymmärrä tuota "levitetään rumia geenejämme"...

Ja nyt joku tulee "MILLASET HIUKSET SUL ON; EN USKO!!!" se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... :D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuokaan mitään takaa. Mulla ja miehellä on paksut hiukset, yksi lapsista on ohuthiuksinen. 

Vierailija
2/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kaljun kanssa. Nähtäväks jää mitä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten paksuushan se onkin tärkein asia, jota kannattaa miettiä kumppanin valinnassa ja jälkeläisten "jalostuksessa"... voi elämä.

Vierailija
4/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavimmat ja lähes käsittämättömimmät asiat joilla ihmiset ovat lesoilleet? Kertokaa mitä huvittavaa olette kuulleet :D

Ap lesoilee paksuilla hiuksillansa.

Tv. Liehuletti

Vierailija
5/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmilla molemmilla on ohuet hiukset, mutta mulla on paksut.. Ei tainnut mennä teoriasi oikein nappiin, kun ne geenit voi siirtyä myös isovanhemmilta.

Vierailija
6/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanos muuta. Oon kans ihmetellyt miks isonenäset tekee lapsia keskenään tai hörökorvaset tai persjalkaset tai tihrusilmäset tai munapäiset tai pullohartiaiset, liian pitkät tai lyhyet, huonoihoiset, helposti palavat jne... Niin todennnäköistä että nämä epätoivottavat piirteet periytyvät. 😢

Vierailija
7/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä pitäis olla ihmisillekin sellainen jalostusohjelma, tärkeimpänä kriteerinä tietenkin hiuksiston tuuheus. Voi mitä H. itler menettikään kun ap on vain tämän aikakauden tuotos.

Vierailija
8/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sen puolison kannattaisi olla paksu-/normaalihiuksinen, ettei siitä tulisi samanlaista rumilusta? BTW maantienharmaat ovat hirveät... itselläni tummanruskeat paksut hiukset, mutten vain ymmärrä tuota "levitetään rumia geenejämme"...

Ja nyt joku tulee "MILLASET HIUKSET SUL ON; EN USKO!!!" se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... :D

No suostuisitko sä ite tekemään lapsia ohuthiuksisen kanssa? NIinpä! Eiköhän vastaus ole siinä että sen kanssa on lapset tehtävä keneen on mahkuja.

Vierailija
9/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla max 12 vuotias. Voi pientä, niin on vielä yksinkertaista kaikki vielä.

Vierailija
10/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai rillipäät?

Vierailija
11/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Kaljuuntumisgeeni periytyy äidin puolelta. Omalla isälläni paksut hiukset, äidilläni ohuet. Itselläni myös ihan onnettoman ohuet.

Vierailija
12/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset suosii samanlaisia. Ainakin osa.

Vierailija
13/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kusettiin. Mies peitti sellasella heitettävällä hiuskiehkuralla alkavan kaljunsa. Karmea totuus paljastui jääyönä ja tässä ollaan.

Vierailija
14/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kusettiin. Mies peitti sellasella heitettävällä hiuskiehkuralla alkavan kaljunsa. Karmea totuus paljastui jääyönä ja tässä ollaan.

Siis hääyönä, josta kyllä tuli aika jäinen...

Vierailija
15/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä kerkiä mitään hiusten paksuutta arvioida, kun p*nnaan!

Vierailija
16/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyhmät tekevät tyhmien kanssa lapsia? Eikö sen puolison edes kannattaisi olla älykäs, ettei siitä tulisi samanlaista typerystä?

Tätä olen monesti miettinyt...

Vierailija
17/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tekisin mielummin miljardöörin kun miljönäärin kanssa mutta jos tarjolla ei ole kun viimistä niin siihen on tyytyminen.

Vierailija
18/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse vaan lasten isä ihan hiuslaadun mukaan niin tulee älykkäitä lapsia...

Vierailija
19/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää myös tutkia iso- ja isovanhempien hiukset ennen puolisonvalintapäätöksen tekoa.

Vierailija
20/23 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyhmät tekevät tyhmien kanssa lapsia? Eikö sen puolison edes kannattaisi olla älykäs, ettei siitä tulisi samanlaista typerystä?

Tätä olen monesti miettinyt...

Eihän ne tyhmät tätä tyhmyttään tajua ja viisaat taas tajuaa vältellä tyhmiä.