Söin tänään lounaalla korvapuustin samalla kun laiha kollegani katseli kauhistellen vesilasin kanssa - arvaa kummalla on kiva elämä?
Tämä ortoreksinen työkaverini, sinkku, todella laiha, jolla on kauheat silmäpussit, kärsii kuulemma unettomuudesta. Vaikka treenaa niin jumalattomasti. Hän kieltäytyy aina kaikista herkuista.
Itse olen normaalivartaloinen perheenäiti, onnellinen elämä, sekasyöjä..
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Heehhehhee voi sitä Tiinaa :D Varmasti on kidutusta urheilla ja voida hyvin. Varmasti vaihtaisi hetkenä minä hyvänsä paikkoja kanssasi, mikäs sen parempaa kuin keskinkertainen vartalo ja ilkeily av:ssa vapaa-ajalla, pullan arvoista elämää.
Pullansyönti vaatii hirmusti rohkeutta ja itsenäisyyttä, kyllä siinä energiaa kuluu, mumsmums. Tiina haluaisi varmaan olla ap, muttei pysty. ;)
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa luettavaa. Miten joillekin yhden pullan syönti voi olla kansanmurhaan verrattava asia :)
Tai yhden pullan syömättä jättäminen itsemurhaan verrattava asia.
Korvapuustista saa veritulpan ja sydänkohtauksen. Kyllä te ja teidän suhteenne ruokaan todella on sairas.
Täällä ihan pokkana ihmiset väittävät normaalivartaloista, onnellista tervettä ihmistä sairaaksi, kateelliseksi ym. Ja luurankomaisen laihaa, mustat silmäpussit naamalla lähinnä huumeiden käyttäjältä näyttävää terveeksi?
Vierailija kirjoitti:
Jotain puuttuu kuitenkin kun on noin nähtävä vaivaa työkaverista. Toivottavasti pulla täyttää sitä aukkoa..
Se yksi aukko kaipaa kipeämmin täytettä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ihan pokkana ihmiset väittävät normaalivartaloista, onnellista tervettä ihmistä sairaaksi, kateelliseksi ym. Ja luurankomaisen laihaa, mustat silmäpussit naamalla lähinnä huumeiden käyttäjältä näyttävää terveeksi?
Ap:n kuvailema Tiina kuulostaa todellisuudessa terveellisesti syövältä ja liikkuvalta nuorelta naiselta. Itse hän kuulostaa todellisuudessa katkeralta perustanakalta (ylipainonsa kieltävältä) "perheenäidiltä". Näin n näppylät, olen itsekin perheenäiti, mutten pidä liikunnan harrastamista tai korvapuustin skippaamista ortoreksiana.
LäskiÄläLihojasiLaihdutaYhtään.
LÄLLY ry.
En syö pullaa enkä karkkia, mutta silti on mukava ja kiva elämä.
Herkuttelen mieluummin hedelmillä ja marjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Söin juuri suklaata, olen todella hoikka ja mulla on kiva elämä. Mä voitin! Voit olla kateellinen. Kyllä säkin saat tämän, jos haluat.
Söit yhden palan makeuttamatonta 100 % raakasuklaata ja irvistit. Sen jälkeen mietit pitääkö laittaa sormet kurkkuun vai ei. Ei ole sun elämässä kehumista.
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä pihlajanmarjoilla :)))
Kyllä mä veikkaan että sillä laihemmalla on kivempaa.
Nyt ihan varmuuden vuoksi ap voisi ilmoittaa stategiset mittansa niin voidaan bmi:stä päätellä onko todellakin kyse normaalipainoisesta ja vartaloonsa tyytyväisestä aikuisesta naisesta.... vai keskivartalolihavasta pullamössömammasta, joka koittaa hiljentää omatuntoa nakertavan syyllisyyden äänen kun on päästänyt itsensä rupsahtamaan.
(Ja itse kerjäsit ilkeitä kommentteja, aloitus kutsui kilpaan)
Vittu_te_ämmät ootte kauheita. Luojan kiitos en oo töissä naisvaltaisella alalla.
Vierailija kirjoitti:
Aijaijai kun naurattaa. Arvasin että aloitus kerää oitis paikalle palstan ortoreksikot. :))))
AP
Se on ortorektikko. Pus.
Ortoreksikko, anoreksikko.... :D tai terve ihminen, jolle ei pulla maistunut, mutta ap:ta harmittaa omat ylikilot.
Jaa. Minulla on keliakia, eli pullat ehdottomasti ei, ja lisäksi suurin osa kaupan karkeista ja suklaista kiellettyjä, kun en ota riskiä niillä "saattaa sisältää" -tuotteilla.
Sallitut karkit ja suklaat tyyliä Aakkoset ja Panda, joista kummastakaan en pahemmin välitä.
Hyvin sitä elelee ilman. Tuplaa tai Snickersiä voi joskus tulla syötyä, mutta niitäkin harvenemassa määrin. En koe, että herkut tekisivät elämästä sen elämisen arvoisen, ilmankin pärjää. Tosin homejuustolla joskus herkuttelen, kun laitan elämän oikein risaiseksi.
Ja btw, yleensä saa kaikkiruokaisilta kuulla huokailuja siitä, ettei vaan voi syömättä niitä herkkuja, vaatteet kiristää ja kiloja tulee jatkuvasti lisää.
Mikään ei ole kauheampi kuin nainen joille normaali elämä ja normaalit ruoat ovat kauhistus. Näin miehinen kommentti.
Ap:n työkaveri kauhisteli, että miten voi noinkin jumalaton tankkeri kuvitella itsensä normaalipainoiseksi ja vielä pullaa vetää päälle. Niin se minäkuva vaan heittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä pihlajanmarjoilla :)))
Miksi niin?
Ap varmasti vain kuvitteli työkaverinsa kauhistuneen katseen. On niin kateellinen terveellistä elämää viettävästä työkaverista. Ortoreksia on myös harvinainen tauti, melko epätodennäköistä, että työkaveri sairastaisi sitä. Liikunta on terveellistä ja tuottaa hyvinvointia ja onnellisuutta, sitäkin ap kuitenkin tunsi tarvetta arvostella. Paljon vetoa, että se laiha nainen ei ajattele ap:n ruokatapoja ja elämää ollenkaan, mutta ap on jäänyt kateellisena vellomaan sen laihan elintapojen ääressä. Kertoo paljon, että piti oikein av:lle tehdä aloitus aiheesta.