Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka inhoavat yrittäjiä?

Vierailija
02.10.2018 |

Mä itse en haluaisi kannattaa yhtäkään suomalaista yritystä, varsinkaan pientä, mutta se on vaikeaa... Miten olette ratkaisseet kaikki kampaamokäynnit, ruokaostokset sun muut, joita on vaikea ostaa verkosta? Tämä palkansaajien kyykytys pitää loppua.

Kommentit (202)

Vierailija
41/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö te yrittäjiä kritisoivat sitä, että suuryritykset toimivat ihan samoin kuin pienten yritysten omistajat?

Ihan sama onko iso vai pieni yritys, sama riistämisperiaate niissä molemmissa.

Ja en ole kommari, vaan vastustan kaikkia autotääriseen valtioon pyrkiviä ideologioita.

Vierailija
42/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjyys perustuu siihen, että yksi omistaja (yrittäjä) riistää muita (työntekijöitä) ja vie töiden hedelmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjät on kyllä niin hirveitä valittajia. Mikään ei ole hyvin ja kaikki on raskasta - ainakin omassa tuttavapiirissä.

Omalla kohdalla taas päinvastoin. Hehkutetaan kuinka helppoa elämä on ja raha tulee ovista ja ikkunoista. Tunnustan, olen kateellinen mutta omatuntoni ja vasemmistolainen maailmankatsomukseni ei salli yrittäjäksi ryhtymistä. -ap

Eikö yksin yrittäjäkään kelpaa vasemmistolle? Neukkulassa valtion firmat eivät oikein toimineet.

Vierailija
44/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli taas just hyvä. Ap ei itse halua alkaa yrittäjäksi, vaikka sanoo olevansa yrittäjille kateellinen. Ja syy oli... ei yhtään mitään syytä! Kun ei vaan halua!!

Vierailija
45/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjät ovat pyrkyrimäisiä riistäjiä ja ihmisyyden hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
46/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjyys perustuu siihen, että yksi omistaja (yrittäjä) riistää muita (työntekijöitä) ja vie töiden hedelmät.

Tuo "muita" ei ole työntekijöitä, vaan asiakkaita. Yrittäjä ja työntekijät ovat samalla puolella. Asiakkaiden pyllyä nuollaan ja niitä riistetään.

Jos haluat vastustaa yrittäjiä, niin lopeta olemasta niiden asiakas, ja ole niiden työntekijä. Mutta varmista, että muut ovat niitä asiakkaita, jotta yrittäjillä on ketä riistää.

Vierailija
47/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tuli tehtyä keikkaa järjestyksenvalvojana. Yrittäjäjärjestöjen juhliin osui kyllä kunnon mulkkujen suma, toistuvasti. Harvoin missään muualla niin kaksinaamaista ja kärsivää ihmistä on joutunut katselemaan. Kulissit oli tietysti kauniit ja vaivalla kasatut. Känni tosin sitten alkoi raottaa todellisuutta.

Muutama ystävä on yrittäjä ja ei käy kateeksi.

Tämä "suomen tukipilarit" on myytti jolla iso joukko ääliöitä saadaan myymään työnsä ennätys halvalla. Työtätekivistä köyhistä, huomattava osa on nimenomaan "yrittäjiä". Vähänkuin pyramidi huijaus.

Vierailija
48/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjät on kyllä niin hirveitä valittajia. Mikään ei ole hyvin ja kaikki on raskasta - ainakin omassa tuttavapiirissä.

Omalla kohdalla taas päinvastoin. Hehkutetaan kuinka helppoa elämä on ja raha tulee ovista ja ikkunoista. Tunnustan, olen kateellinen mutta omatuntoni ja vasemmistolainen maailmankatsomukseni ei salli yrittäjäksi ryhtymistä. -ap

Nykyäänhän voi olla sekä vasemmistolainen pummi ja kokoomuslainen yrittäjä, kun työtönkin voi olla sivutoiminen yrittäjä.

Vierailija
49/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sen pitäisi mennä? Yrittäjä on se, kenestä idea on lähtöisin, ja joka riskeeraa itsensä ja omaisuutensa. Mielestäsi kaikki pitäisi sitten jakaa tasan? Jokaisella, myös sulla on oikeus ryhtyä yrittäjäksi. Jokaisella on myös oikeus kieltäytyä työstä. Jos ei ole yrittäjiä ei ole töitäkään.

Vierailija
50/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjät tuppaavat olemaan muillakin saroilla yhteiskunnallisesti aktiivisia. Kun katsotaan sitä vapaaehtoistyötä mikä lasten luokan ja koulun hyväksi tehdään, niin yrittäjät ne ovat, jotka ovat mukana touhuamassa. Kun harrastusjoukkueessa tarvitaan vapaaehtoisia, niin yrittäjät ovat ne aktiivisimmat.

Yrittäjät toimivat paljon yhteiskunnan hyväksi aktiivisuudellaan. Onneksi jokunen muukin. Ei ihan kaikkea voi tässä maassa vain yrittäjien harteille laittaa.

Höpö höpö. Kuka muka tietää mitä lasten kavereiden vanhemmat tekee työkseen? Tai jonkun harrastusporukan, kun ei kaikki aikusetkaan tiedä omien porukoidensa.

Yrittäjät ovat varmasti hyväksi valtion taloudelle mutta uittu sitä ininää.

En ole pitänyt lomaa kymmeneen vuoteen, sairaslomalla pitäisi olla mutta tulen töihin vaikka käsi on poikki. Itselle en voi palkkaa maksaa, työntekijöitä ei voi palkata, kaikki maksaa ja minä se vaan yritän, vaikka lähtee pää irti ja vali vali vali.

Ja tuollaiselle kun yrittää ehdottaa että mitä jos laittaisit firman pois kun se ei selvästi kannata, niin huudetaan kuinka en tiedä mitään ja kaikissa firmoissa on välillä huonoja aikoja eikä liikeideassa mitään vikaa ole. Valtion vika tämäkin.

Vierailija
51/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuriegoisia narsisteja joita tulee ihmisinä vältellä. Pahuus läsnä.

Vierailija
52/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mennä töihin kun yhteisesti tuotetut hedelmät ohjataan yhden ahneen henkilön koriin?

Nämä on näitä. Katkeria kitisijöitä. Yrittäminen on niin helppoa, muut tekee työt ja ahne yrittäjä korjaa potin. Mitään ei tee itse, ei ota minkäänlaista riskiä eikä tarjoa muille kansalaisille mahdollisuutta työntekoon. Mitäpä jos sinä, kansakunnan helmi, alkaisit itse yrittäjäksi, kierisit rahassa vailla vastuuta. Ai niin, mutta et ole ahne. Sehän se on se ainoa syy.

No voi nyt. Kun muuta ei enää keksitä, niin aletaan egon oman pönkittäminen ad hominella.

No kun mä olen katsos yrittäjä. Koska olen yrittäjä, mulla pitää antaa mielivaltaiset oikeudet riistää ja ryövätä muita ihmisiä niin paljon kuin haluan.

Mikään ei ole yhtä koomista kuin yrittäjät valittamassa, että kaikki eivät tee "yhteiskunnallisesti osuuttaan", ts. mene töihin ahneiden yrittäjien firmoihin yrittäjän hyväksikäytettäväksi.

Vierailija
53/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta paistaa kateus ja katkeruus.

Vierailija
54/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on taas niin mustavalkoista ajattelua. Vaihtelun vuoksi kohdistuu tällä kertaa yrittäjiin, eikä työttömiin. Kasvattakaa nyt oikeesti jo aivot.

Vierailija
55/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjät tuppaavat olemaan muillakin saroilla yhteiskunnallisesti aktiivisia. Kun katsotaan sitä vapaaehtoistyötä mikä lasten luokan ja koulun hyväksi tehdään, niin yrittäjät ne ovat, jotka ovat mukana touhuamassa. Kun harrastusjoukkueessa tarvitaan vapaaehtoisia, niin yrittäjät ovat ne aktiivisimmat.

Yrittäjät toimivat paljon yhteiskunnan hyväksi aktiivisuudellaan. Onneksi jokunen muukin. Ei ihan kaikkea voi tässä maassa vain yrittäjien harteille laittaa.

Höpö höpö. Kuka muka tietää mitä lasten kavereiden vanhemmat tekee työkseen? Tai jonkun harrastusporukan, kun ei kaikki aikusetkaan tiedä omien porukoidensa.

.

Minä tiedän. Meillä päin vanhemmat tuntevat toisensa ja jopa juttelevat keskenään.

Vierailija
56/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Turussa on kampaajatar joka tekee pimeänä koko ajan

Vierailija
57/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn vain sellaisissa, joissa on ystävällinen palvelu ja hyvä työilmapiiri.

Vierailija
58/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun palkkasi on sinun heldelmä tekemästäsi työstä. Yrittäjä maksaa sen sinulle myös huonoina aikoina. Riskinotosta sinulle ei kuulukaan maksaa, ellet omista osakkeita.

Arvaan, ettet ymmärrä sanaakaan.

Vierailija
59/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tällä hetkellä korpeaa nämä Turun keskustan yrittäjät, jotka vinkuvat, kun toriparkin tieltä autojen parkkipaikat vietiin, jotta bussit johonkin mahtuisivat. Just joo, ensin sama porukka vinkuu vuosikymmenet, että asiakkaat menevät automarketteihin eli täytyy saada kauppatorin alle toriparkki, vaikka 90 prossaa turkulaisista sitä on aina vastustanutkin, ja nyt, kun sitä vihdoinkin aletaan kaivaa, niin sekään ei kelpaa! Kuulemma toriparkin rakentamisen aikana ihmiset eivät tulekaan keskustan kivijalkaliikkeisin, kun eivät löydä oven edestä parkkipaikkaa! Voi kyynel, eivät ihmiset tule takaisin parkin valmistumisen jälkeenkään, koska a) ihmiset ovat tottuneet jo menemään muualle, b) toriparkki kuitenkin alkaa maksaa jotain 6 € per tunti, kun Myllyyn ja Skanssiin parkkeeraa ilmaiseksi. Ei totisesti tarvitse olla mikään Einstein, jotta arvaa, miten siinä sitten käy. Ja torikauppa kuihtuu myös totaalisesti. Mark my words.

Kaatakaa ittellenne vaan, yrittäjät.

Vierailija
60/202 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustelusta paistaa kateus ja katkeruus.

Juu pieniä sanoja nuo ovat. Mutta kammottavia vaikutuksiltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä