Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkien hiustenhoito

Vierailija
02.10.2018 |

Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Auki pitäessään mulla rasvoittuu hiukset nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan föönää tai erityisemmin laita joten naturellina menen. 😊

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin. Yövuorojen jälkeen sitä huumoria ei välttämättä aina vaan löydy. Ja en nyt jaksa murehtia yhdyssanavirheistä tai pilkkujen paikasta. Joillakin saattaa olla lukihäiriötä tms joten ikävä siitä asiasta pilkata.

-ap

No onneksi muilta löytyy. Mä en ole vähään aikaan millekään muulle ketjulle nauranut näin makeasti.

Vierailija
22/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta ongelmaa pitkien hiustenhoidossa voi olla kuin se, ettei ehkä mahdu selkä suorana suihkun alle? Toisaalta harvempi kai haluaa valutellakaan sampoita ja hoitoaineita selkäänsä ja /tai koko kroppaansa vaan yleensähän siinä huuhteluvaiheessa kumarrutaan eniveis tai sitten otetaan se suihkunpää käteen ja sitten huuhdotaan pelkät hiukset. Lisäksi on kivempaa huuhtoa hiukset lopuksi kylmällä vedellä kun ei itse seiso suihkun alla.

Huhuu, tule pois koirankopista, niin mahdut seisomaan selkä suorana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkokysymys: Miten saatte takut pois tukasta?

En käytä kampaa, joten sitä ei kannata ehdottaa.

Vierailija
24/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
25/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii

-sulfaatiton shampoo (käytän luonnonkosmetiikkaa, mutta se sulfaatiton tavisshampookin sopii). Jopa luonnonkihara tukkani on muuttunut pehmeäksi (en enää edes tarvitse hoitoainetta) ja hilseily on loppunut (ennen vähintään pari kertaa vuodessa piti pitää hilseshampoo-kuuri)

-öljyä latvoihin

-en juuri koskaan käytä fööniä, suoristusrautaa tms. lämpölaitteita

-en käytä mitään muotoilutuotteita

-omille hiuksille sopiva harja

-harjaus aloitetaan latvoista

-ei supertiukkoja ponnareita tjsp eikä varsinkaan mitään ohuita lenksuja. Pehmeä kuminauhamainen tai sellainen puhelinjohtorenksu ovat olleet parhaat

-en tiedä auttaako, mutta kokeilussa: hiukset kuivataan t-paidalla, ei pyyhkeellä (kuulemma pyyhkeen karheus kuluttaa hiuksia ja sileä ja pehmennyt t-paita on siksi parempi)

-ja se erittäin olennainen: syön terveellisesti

Vierailija
26/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaako lyhyiden hiustenhoito paljonkin pitkien hiustenhoidosta? Missä menee raja, hiusrajassa vai vesirajassa?

Vierailija
27/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä takkuja tule, jos käyttää kampaa.

Vierailija
28/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saatte pitkät hiukset pysymään hyvännäköisiä? Auki pitäessään mulla rasvoittuu hiukset nopeasti ja takana oleva pyörre tulee esiin. Hiukset ovat ns. raskaat. Hiuksia en juurikaan föönää tai erityisemmin laita joten naturellina menen. 😊

Kuka pitää hiuksiasi auki?

Käske lopettamaan moinen peli!

Ja käänny sanomaan sille takana olevalle pyörteelle että pysyy piilossa tai tulee satikutia.

Vierailija
29/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroaako lyhyiden hiustenhoito paljonkin pitkien hiustenhoidosta? Missä menee raja, hiusrajassa vai vesirajassa?

Se on kyllä pitempi juttu, lyhyesti sanottuna.

Vierailija
30/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin. Yövuorojen jälkeen sitä huumoria ei välttämättä aina vaan löydy. Ja en nyt jaksa murehtia yhdyssanavirheistä tai pilkkujen paikasta. Joillakin saattaa olla lukihäiriötä tms joten ikävä siitä asiasta pilkata.

-ap

No onneksi muilta löytyy. Mä en ole vähään aikaan millekään muulle ketjulle nauranut näin makeasti.

Minulle tulee tätä mieleen se vanha pimpuli-ketju. Vastaukset oli ihan hulvattomia, toivottavasti aloittaja ei niistä suuttunut.

Vierailija
31/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet ensin pari jooga-asanaa ja sitten karjaiset niille takuille oikein rumasti, niin ne pelästyy ja lähtee.

Vierailija
32/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä työssä ei saa käyttää nutturaa?

Tankotanssijana?

Vierailija
33/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin tukan pesen. Kypärän alle ei töissä nuttura mahdu. Ja kyllä minä nyt mieleni pahoitin. Kiitos asiallisista vastauksista.

-ap

Vierailija
34/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäin tukan pesen. Kypärän alle ei töissä nuttura mahdu. Ja kyllä minä nyt mieleni pahoitin. Kiitos asiallisista vastauksista.

-ap

Oletko rallikuski? Esteratsastaja?

Vierailija
35/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratkaissut pitkien hiusteni ongelman letittämällä ne. Letittämällä tulisi tuo sinun pyörreongelma ratkaistuksi?

Pesen hiukset lähes joka päivä, samalla kun käyn aamulla suihkussa. Shampoot kampaajalta.

Letit ovat vinkeät.

Ps. Pyörre oli myös ongelmani kun hiukset olivat polkkamittaiset. Mutta antaa pyörryttää, ajattelisin tänään. Kasvata niin pitkät hiukset, että paino suoristaa pyörteen.

Vierailija
36/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap pitkä vai lyhyt? Ei selvinnyt aloituksesta.

Vierailija
37/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari-Anne kirjoitti:

Olen kampaaja ja olen huomannut, että pitkillä ihmisillä hiukset ovat usein ikäänkuin palaneita tai hyvin kuivia, varsinkin päälaelta. Johtuu siitä, että heidän päänsä on keskimääräistä lähempänä aurinkoa, joten sen lämpösäteily kuivattaa heidän hiuksiaan enemmän kuin lyhyiden ihmisten. Toisaalta taas pitkä ihminen voi kasvattaa pitemmät hiukset ilman että ne ottavat kiinni maahan. On siis sekä hyötyjä että haittoja.

:D

Onneksi olen lyhyt.

Onneksi hiukseni eivät vielä osu maahan.

Vierailija
38/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja anteeksi vaan mutta en ymmärrä teitä jotka tahallaan haluatte tulla pilaamaan minun tai muiden aloittaman keskustelun. Mutta kiva jos saatte siitä jotain mielihyvää. Huolestuttavaa on, että eikö teillä oikeasti ole mitään parempaa tekemistä? Esim harrastuksia tai ihmissuhteita.

-ap

Ei ole ihmissuhteita, koska onnettomuuden vuoksi niskani on jäykkä enkä näe alas.

Vierailija
39/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tyytyväinen vaan ap, jos olisit kirjoittanut otsikon oikein niin ei olisi tullut näin pitkää ja hauskaa ketjua.

Vierailija
40/41 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä alkaa pitämään enempi leteillä. :)

Kiitos vinkistä! Tehdastyössä käytetään kypärää. Ja saitte mulle kunnon itkukohtauksen aikaan kun hieman herkillä olen. Jospa se tästä vielä iloksi muuttuu.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme