Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs mies nauraa minulle

Vierailija
02.10.2018 |

Onko se merkki ihastuksesta vai siitä, että hän ei ole yhtään kiinnostunut? En ymmärrä. Siis se mies nauraa mulle ihan avoimesti ja huvittuneesti. Ei siis naura kanssani eikä saadakseen minut nauramaan, vaan nauraa minuLLE aina kun näkee. Taustana on se, että olin tähän työkaverimieheen ihastunut aiemmin ja hän huomasi sen. Ikääkin on jo kolmenkympin paremmalla puolella. Miten tähän pitäisi suhtautua?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

erämies on yhdys sana

2/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuulostaa enemmän kielteiseltä suhtautumiselta kuin kiinnostukselta. Tai sitten työkaverimies ei vain osaa näyttää kiinnostustaan oikealla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän pitää sua ihan vitsinä.

Vierailija
4/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän pitää sua ihan vitsinä.

Oletko sä vastaaja mies vai nainen?

Vierailija
5/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aviomies, joka aina nauraa minulle samalla lailla. Kun mietin, niin edes seurusteluaikana ei ollut koskaan niin, että minä olisin nauranut hänelle. Se on aina mennyt niin päin, että mies nauraa minulle ja on minusta kovasti huvittunut. On kuitenkin halunnut mennä naimisiinkin ja pysyä naimisissa. Tosin voi olla eri tilanne kuin aloituksessa. Kuulisin mielellään kommentteja.

Vierailija
6/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muita kommentteja?

Ap

Vierailija
7/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö, on iloinen nähdessään sinut.

Vierailija
8/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mies. Naura sinäkin sille samalla lailla niin veikkaan että lopettaa sen jälkeen.

Vierailija
9/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta selkeästi pilkkaa sinua.

Vierailija
10/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän nauraa sinulle vaikka et itse ole huvittunut, kyse on pilkkaamisesta. Seurustelin tällaisen miehen kanssa jonkin aikaa ja kun huumorintajuni loppui, muuttui alistaminenkin "vakavaksi", vihaiseksi halveksimiseksi. Oli kiinnostunut tai ei, en missään nimessä lähtisi enää suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei kunnioita vertaisenaan.

Vierailija
11/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan että se yrittää olla "kiva ja hauska" koska tykkäsi siitä että sinä tykkäsit hänestä.

Yritys ei ihan onnistu kun ei itse oikeesti tykkää susta, vaan koittaa vaan miellyttää jotta sä vielä tykkäisit. Kyllähän se hivelee itsetuntoa jos joku tykkää.

Onpas hankala selittää mitä tarkoitan...

Vierailija
12/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta selkeästi pilkkaa sinua.

Olen itse sillälailla peruskiltti, ettei tulisi koskaan mieleen pilkata ketään. Koko ajatus on aivan käsittämätön, enkä pysty edes oikein eläytymään sellaisen ihmisen mieleen, joka pilkkaa muita. Eli vaikea sanoa, onko kyse sellaisesta.

Ap

Vierailija
13/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on kyllä oikeasti niin pöljiä, että nauravat päin naamaa sellaisille naisille, joihin ovat ihastuneita. Jotain tunteiden käsittelyyn ja tunnistamiseen liittyvää häikkää kenties taustalla. Olen törmännyt pariin tällaiseen. Toisen kanssa ehdin seurustellakin lyhyen aikaa ja lopulta lemppasin hänet, kun en enää jaksanut olla hänelle pelkkä hupinumero. Oli aivan järkyttynyt siitä, ryyppäsi monta päivää putkeen sen jälkeen ja hyvä, ettei itkuun purskahtanut aina minut nähdessään. Toisen kanssa viilensin välit moikkausasteelle ja hänellä meni pasmat aivan sekaisin siitä. Alkoi itselleen epätyypillisesti mielistellä minua mitä ihmeellisimmissä tilanteissa mutta kiinnostukseni oli liian myöhäistä enää sytyttää siinä pisteessä. Outoja tyyppejä.

Vierailija
14/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut mies nauraa,näkee sut hassuna ja ehdottomasti positiivisuuden kautta:)

Vierailija
15/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet on kyllä oikeasti niin pöljiä, että nauravat päin naamaa sellaisille naisille, joihin ovat ihastuneita. Jotain tunteiden käsittelyyn ja tunnistamiseen liittyvää häikkää kenties taustalla. Olen törmännyt pariin tällaiseen. Toisen kanssa ehdin seurustellakin lyhyen aikaa ja lopulta lemppasin hänet, kun en enää jaksanut olla hänelle pelkkä hupinumero. Oli aivan järkyttynyt siitä, ryyppäsi monta päivää putkeen sen jälkeen ja hyvä, ettei itkuun purskahtanut aina minut nähdessään. Toisen kanssa viilensin välit moikkausasteelle ja hänellä meni pasmat aivan sekaisin siitä. Alkoi itselleen epätyypillisesti mielistellä minua mitä ihmeellisimmissä tilanteissa mutta kiinnostukseni oli liian myöhäistä enää sytyttää siinä pisteessä. Outoja tyyppejä.

Sinä tässä se outo tyyppi olet. Tommoseen käytökseen sorruit,vaikka miehet tod.näköisesti tarkoitti vaan hyvää.

Vierailija
16/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tässä se outo tyyppi olet. Tommoseen käytökseen sorruit,vaikka miehet tod.näköisesti tarkoitti vaan hyvää.

Jos tarkoittaa toiselle hyvää, niin silloin pitää ilmaista se sillä tavalla, että toiselle osapuolelle ei jää mitään epäselvyyksiä. Kyllä jo lapsetkin tietävät, että jatkuva toiselle nauraminen on loukkaavaa (ja senhän takia he sitä kiusausmielessä usein tekevätkin).

Vierailija
17/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoittaa toiselle hyvää, niin silloin pitää ilmaista se sillä tavalla, että toiselle osapuolelle ei jää mitään epäselvyyksiä. Kyllä jo lapsetkin tietävät, että jatkuva toiselle nauraminen on loukkaavaa (ja senhän takia he sitä kiusausmielessä usein tekevätkin).

Jokainen ihminen näyttää sen tavallaan,siis yksilöllisesti. Sinulla on oma tyyli ja toisella toinen,kaikki yhtä vääriä tai oikeita.

Vierailija
18/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkaamiselle kuulostaa.. mun edellisessä työpaikassa eräs miesryhmä nauroi mulle aina nähdessään. Aikamoiset traumat jäi kyseisestä työpaikasta. Ja juu, olen ruma ja lihava.

Vierailija
19/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siitä tulee vähintään sellainen olo, että se mies jollain lailla väheksyy minua ja asettuu yläpuolelleni. Toisaalta hän on aiemmin vähän flirttaillut ja katsellut minua pitkäänkin ja luulin hänen olevan kiinnostunut, saattoi katsoa aika intensiivisesti. Ajattelin, että ehkä hänkin oli kiinnostunut. Kuitenkin kun aloin moikata, niin hänen vastauksensa siihen oli nauraa huvittuneesti. Ehkä hän vain leikkii muiden kustannuksella sitten ja kyse on itserakkaasta k-päästä. Minun tuurillani onkin.

Ap

Vierailija
20/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkkaamiselle kuulostaa.. mun edellisessä työpaikassa eräs miesryhmä nauroi mulle aina nähdessään. Aikamoiset traumat jäi kyseisestä työpaikasta. Ja juu, olen ruma ja lihava.

Sikamaisia ääliöitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi