Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs mies nauraa minulle

Vierailija
02.10.2018 |

Onko se merkki ihastuksesta vai siitä, että hän ei ole yhtään kiinnostunut? En ymmärrä. Siis se mies nauraa mulle ihan avoimesti ja huvittuneesti. Ei siis naura kanssani eikä saadakseen minut nauramaan, vaan nauraa minuLLE aina kun näkee. Taustana on se, että olin tähän työkaverimieheen ihastunut aiemmin ja hän huomasi sen. Ikääkin on jo kolmenkympin paremmalla puolella. Miten tähän pitäisi suhtautua?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siitä tulee vähintään sellainen olo, että se mies jollain lailla väheksyy minua ja asettuu yläpuolelleni. Toisaalta hän on aiemmin vähän flirttaillut ja katsellut minua pitkäänkin ja luulin hänen olevan kiinnostunut, saattoi katsoa aika intensiivisesti. Ajattelin, että ehkä hänkin oli kiinnostunut. Kuitenkin kun aloin moikata, niin hänen vastauksensa siihen oli nauraa huvittuneesti. Ehkä hän vain leikkii muiden kustannuksella sitten ja kyse on itserakkaasta k-päästä. Minun tuurillani onkin.

Ap

Vähän kuulostaisi siltä, että kyseessä on kusipää. Olen sitä mieltä, että vaikka kyseessä olisi millainen/minkänäköinen henkilö, tuollainen käytös on todella moukkamaista ja junttia. Olen ap pahoillani puolestasi.

Vierailija
22/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän nauraa sinulle vaikka et itse ole huvittunut, kyse on pilkkaamisesta. Seurustelin tällaisen miehen kanssa jonkin aikaa ja kun huumorintajuni loppui, muuttui alistaminenkin "vakavaksi", vihaiseksi halveksimiseksi. Oli kiinnostunut tai ei, en missään nimessä lähtisi enää suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei kunnioita vertaisenaan.

Vastaava kokemus täällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän pitää sua ihan vitsinä.

Oletko sä vastaaja mies vai nainen?

Olen.

Vierailija
24/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan terveen ihmisen käytöstä.. jätä omaan arvoonsa tommoset.

Vierailija
25/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siitä tulee vähintään sellainen olo, että se mies jollain lailla väheksyy minua ja asettuu yläpuolelleni. Toisaalta hän on aiemmin vähän flirttaillut ja katsellut minua pitkäänkin ja luulin hänen olevan kiinnostunut, saattoi katsoa aika intensiivisesti. Ajattelin, että ehkä hänkin oli kiinnostunut. Kuitenkin kun aloin moikata, niin hänen vastauksensa siihen oli nauraa huvittuneesti. Ehkä hän vain leikkii muiden kustannuksella sitten ja kyse on itserakkaasta k-päästä. Minun tuurillani onkin.

Ap

Yritää nujertaa itsetuntosi, jotta saisi helpon panon. 

Älytön selitys. Olisin nimittäin ollut halukas sänkyyn heti ensinäkemältä ja se mies tietää sen varmasti. Sille hän kai juuri nauraakin.

Ap

Vierailija
26/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt täällä nauraa koko akkalaumalle eräs toinenkin mies😂😂😂😂

Vierailija
27/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten naurat? Selitä.

Vierailija
28/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä siis ilmeisesti täysin ymmärrät, miksi se mies nauraa minulle, niin kerro.

Ap

Vierailija
29/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin erotan nauraako joku ystävällisesti vaiko ei. Pilkkaava vihainen nauru eroaa sellaisesta vain hauskasta naurusta.

Vierailija
30/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen olemus kyllä välittyy kehonkielestä oli mies tai nainen. Sen vain huomaa.

Vierailija
31/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin erotan nauraako joku ystävällisesti vaiko ei. Pilkkaava vihainen nauru eroaa sellaisesta vain hauskasta naurusta.

Joo, tämä mies nauraa huvittuneesti.

Ap

Vierailija
32/32 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut, en tarkoittanut ketään loukata, mutta kun kuvastui silmien eteen naureskeleva äijänkutale. Sitten nämä toisistaan "hieman" eroavat näkemykset. Anteeksi myös se akkalauma, jos joku siitä tuli huonoa tykänneeksi. Ap, kysy siltä, että mikä se naurattaa? Jos se on pilkkanaurua, anna kuulla kunniansa. Hyökkäys on paras puolustus sitten siinä tapauksessa. Ei ollut tarkoitus pilkata, olis pitäny täsmentää heti, mikä niin huvitti. Tsemppiä! #27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan