Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestäni musta maalataan aiheettomasti.

02.10.2018 |

Mitä voin tehdä lopettaakseni mieheni mustamaalaamisen.
Miestäni musta maalataan täysin aiheetta.
Mieheni kuulemma manipuloi minua ja kavereitani.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitten olisi hyvä syy miehen maalaamiseen?

Vierailija
22/38 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkemmin, niin voidaan auttaa. Älä välitä typerien ihmisten kommenteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitelkää. Mutta muistakaa, et ihmiset huomaavat ku puhutte kaikille eri tavalla.

Vierailija
24/38 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä väriseksi maalataan?

Vierailija
25/38 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellinen on se jonka ei tarvitse haukkua itse valitsemaansa vaimoansa rumaksi.

Tälläsen juorun olen kuullut.

26/38 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukemassa tuota allekirjoituksessa mainittua blogia. Jos syntymävuosi on rehellisesti ilmoitettu, kyseessä on siis lähemmäs kolmekymppinen nainen. Jutut ovat kuitenkin kovin lapsellisia, kuin teinin kirjoittamia. Ihmeellistä haukkumista ja valitusta koko blogi. Ihan viimeisimmissä postauksissa valitti, kuinka inhoaa uhriutumista. Ja nyt tulee tänne uhriutumaan, eikä edes selitä kunnolla, mistä on kyse. 

Ei jatkoon.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
27/38 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tarkemmin, niin voidaan auttaa. Älä välitä typerien ihmisten kommenteista.

Mä luulen, että nämä kommentit johtuvat siitä, että tämä henkilö suoltaa tänne eri tunnuksilla matskua, jossa haukkuu, uhkailee ja raivoaa. Vaikka on päivän selvää, että nämä eri tunnukset (ja blogit) ovat peräisin samalta kirjoittajalta, hän tietenkin kiistää asian jyrkästi. Eri persoonallisuuksien tarinatkin vaihtuvat lennosta. Jos jatkuvasti riehuu ja valehtelee, on vaikeaa saada ihmisiä suhtautumaan asiallisesti mihinkään kirjoituksiin.

Vierailija
28/38 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellinen on se jonka ei tarvitse haukkua itse valitsemaansa vaimoansa rumaksi.

Tälläsen juorun olen kuullut.

Pakkohan se on joku akka ottaa jos niin reppana, et ei yksin pärjää.

Vierailija
29/38 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välitä typeristä kommenteista. 

Mieheni väitetään manipuloineen minut omaa sukuani vastaan. Tämä tarkoittaa sitä että en ole lähtenyt sukukokouksiin jne. 

Minut on manipuloitu laittamaan välit poikki osaan kavereista. Syy miksi en ole osaan kavereihin yhteydessä on se että en jaksa kuunnella ainaista valitusta. Valituksen aiheena on se että peruskoulupohjalta ei saa hyväpalkkaista työtä, tuet on myöhässä jne. Sitten kitistään kuinka helppoa minulla on kun minula on töitä joista saa oikein palkkaa. 

Minut on manipuloitu tukiensaajia vastaan kun en hyväksy sitä että tukien saajat saa enemmän rahaa kuussa kuin minä palkkaa. 

Minut on manipuloitu kaikkia kavereitani vastaan kun en enää tarjoa kahvia ja pientä purtavaa sen kanssa kun tullaan yllättäen käymään. Syy tähän oli yksin kotona ja makasin sohvalla kovien supistusten kanssa. 

Väitteet on tällätasolla. 

30/38 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä sinä tällaisten ihmisten mielipiteistä välität, kun et selvästi itsekään halua olla heidän kanssaan tekemisissä?

Vakka kantensa valitsee eli jos sinun "ystäväsi" ovat jotain työttömiä pummeja, niin mitä se kertoo sinusta?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
31/38 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

No mitä ihmettä sinä tällaisten ihmisten mielipiteistä välität, kun et selvästi itsekään halua olla heidän kanssaan tekemisissä?

Vakka kantensa valitsee eli jos sinun "ystäväsi" ovat jotain työttömiä pummeja, niin mitä se kertoo sinusta?

Joo itse olen valinnut sen että en ole heidän kanssaan missään tekemisissä. Mutta nyt se on käännetty niin että se johtuisi miehestäni 

Vierailija
32/38 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra P kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Joo itse olen valinnut sen että en ole heidän kanssaan missään tekemisissä. Mutta nyt se on käännetty niin että se johtuisi miehestäni 

Jos et ole heidän kanssaan tekemisissä, miten nämä jutut päätyvät sinulle?

Ja kun olet kerran niin kova tyyppi, miksi jatkuvasti olet tällaisissa samanlaisissa vaikeuksissa ihmisten kanssa? Milloin kaverit valittavat manipuloinnista, milloin tuhatpäinen lestadiolaiskatras on tulossa teille väkisin juhannukseksi, kun miehesi on kuolemankielissä ja itse olet loukannut suunnilleen jokaisen raajasi, eikä tilanteelle_vain_voi_mitään?

Vierailija
33/38 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sama tyyppi jonka mieheltä epäpätevä lääkäri vei ajokortin...

Vierailija
34/38 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla sama tyyppi jonka mieheltä epäpätevä lääkäri vei ajokortin...

Se sama. Toki tämä identiteetti on "Kiukkuisen sisko".

Vierailija
35/38 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Jos et ole heidän kanssaan tekemisissä, miten nämä jutut päätyvät sinulle?

Ja kun olet kerran niin kova tyyppi, miksi jatkuvasti olet tällaisissa samanlaisissa vaikeuksissa ihmisten kanssa? Milloin kaverit valittavat manipuloinnista, milloin tuhatpäinen lestadiolaiskatras on tulossa teille väkisin juhannukseksi, kun miehesi on kuolemankielissä ja itse olet loukannut suunnilleen jokaisen raajasi, eikä tilanteelle_vain_voi_mitään?

Kyllähän nu jutut tulee ns yhteisiltä kavereilta tietoon. 

Me emme ole lestadiolaisia ja meille ei ole ollut tulossa lestadiolaisia juhannukseksi. Mieheni ei ole ollut kuolemankielissä. 

Vierailija
36/38 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni väitetään manipuloineen minut omaa sukuani vastaan. Tämä tarkoittaa sitä että en ole lähtenyt sukukokouksiin jne. 

Minut on manipuloitu laittamaan välit poikki osaan kavereista. Syy miksi en ole osaan kavereihin yhteydessä on se että en jaksa kuunnella ainaista valitusta. Valituksen aiheena on se että peruskoulupohjalta ei saa hyväpalkkaista työtä, tuet on myöhässä jne. Sitten kitistään kuinka helppoa minulla on kun minula on töitä joista saa oikein palkkaa. 

Minut on manipuloitu tukiensaajia vastaan kun en hyväksy sitä että tukien saajat saa enemmän rahaa kuussa kuin minä palkkaa. 

Minut on manipuloitu kaikkia kavereitani vastaan kun en enää tarjoa kahvia ja pientä purtavaa sen kanssa kun tullaan yllättäen käymään. Syy tähän oli yksin kotona ja makasin sohvalla kovien supistusten kanssa. 

Aloitte seurustella heinä-elokuussa, kuinka monet sukukokoukset teillä on ehtinyt jo tässä välin olla?

Vierailija
37/38 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä miten miestäsi susta maalattaisiin aiheellisesti? 

Vierailija
38/38 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petra P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitte seurustella heinä-elokuussa, kuinka monet sukukokoukset teillä on ehtinyt jo tässä välin olla?

Mä oon tuntenut mieheni aina. Seurusteltu on on/off kolmisen vuotta. Johan siinä ajassa on n

Kerinnyt miehen sukua tapaamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi