Satakunnan kansassa on joka päivä sarjakuva naisesta, joka on jäänyt rinnoistaan kiinni liikennemerkkiin - mikä tässä naurattaa? (sis. kuva)
En ymmärrä. Mikä tässä on se vitsi? Niin hyvä, että sitä voi toistaa päivästä toiseen?
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Juu mun nuoruudessa 70-luvulla julkaistiin vähän samantyylistä hupilehteä taisi olla Hauska puolituntinen. Muistan että jo pikkutyttönä niitä katsoessa ihmettelin ketä nuo naurattaa.
Ja nyt joutuu tuollaista näkemään vuonna 2018. Eikö mikään ole muuttunut 50 vuoteen? Säälittävää.
Toivottavasti tasa-arvoisesti saamme ensi viikolla sarjakuvaan miehen joka on juuttunut kiinni liikennemerkkiin ylisuuresta egostaan.
Tuohon aikaan oli sellaisia pikkutuhmia aikuisten piirrettyjä, joissa oli näitä samoja ideoita. Olisiko ollut aikansa tuote? Mutta en tajua tätä vuonna 2018.
Se maalimies piirsi sille p*rseen.
Muuten olen sanaton
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua. Repikö toi maalimies sen hameen?
Maalasi hameen niin, että näyttää paljaalta p*rseeltä. Tosi hauska vitsi (not).
Päiväkotitason huumoria. Riittää, että joku sanoo "tissi" ja kaikkia naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Päiväkotitason huumoria. Riittää, että joku sanoo "tissi" ja kaikkia naurattaa.
Jotakuinkin näin.
Olen aina ihmetellyt tätä sarjakuvaa. Aivan typerä ja yhtään ei naurata. Miten tuollaista ylipäätään julkaistaan? Voin kuvitella, kun joskus 50- luvulla jotkut rasvaiset itseään machona pitävät keski-ikäiset miehet nauroivat tämän tasoisille jutuille. Lehden toimitus jämähtänyt samalle tasolle?
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt tätä sarjakuvaa. Aivan typerä ja yhtään ei naurata. Miten tuollaista ylipäätään julkaistaan? Voin kuvitella, kun joskus 50- luvulla jotkut rasvaiset itseään machona pitävät keski-ikäiset miehet nauroivat tämän tasoisille jutuille. Lehden toimitus jämähtänyt samalle tasolle?
Yleensä rasvaisissakin jutuissa on joku idea, olkoonkin ällöttävä tai seksistinen. Mutta näissä Vasamaan jutuissa on vaan... tissit?
Todella nerokas sarjakuva.
Voisi mennä ulkomaillekin kaupaksi.
Huhhuh mitä paskaa. Noista ei löydy edes mitään vitsiä.
Ei jaksa tissit ja perse naurattaa normaalia ihmistä. Naisvihaa näen, en muuta. Onko piirtäjä mt-ongelmainen peräkammarin poika, ihan aivovammasia tuotoksia.
Jos etsimällä etsii jotain mahdollisesti syvempää pointtia, voisiko tuo kuvastaa sitä miten isotissinen nainen jää helposti roolinsa vangiksi, tuossa siis liikennemerkin "vangiksi" ? Tuo tissiliikennemerkki sitten korostaa sitä, kun liikennemerkit on tehty huomattaviksi, ja isotissinen ei huomiota välty. Aika kaukaa haettua kyllä. Ei naurattanut, tai edes huvittanut.
Toi pitäs linkittää parempiin medioihin, saisivat ton touhun kenties loppumaan kun valtakunnan media ottas sarjiksen esille.
Surkeita tekeleitä. Jos vitsit olisivat edes hauskoja, mutta kun ovat todella huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos etsimällä etsii jotain mahdollisesti syvempää pointtia, voisiko tuo kuvastaa sitä miten isotissinen nainen jää helposti roolinsa vangiksi, tuossa siis liikennemerkin "vangiksi" ? Tuo tissiliikennemerkki sitten korostaa sitä, kun liikennemerkit on tehty huomattaviksi, ja isotissinen ei huomiota välty. Aika kaukaa haettua kyllä. Ei naurattanut, tai edes huvittanut.
Minä en löytäny noista mitään aasinsiltaa mihinkään vaikka kuinka yritin, yhdessä kuvassa näky olevan se tissiliikennemerkkikin, mutta en saanu siitäkään mitään juonta tohon tissijumiin. Lopussa oli kiinni liikennemerkissä ja marsilainen kutsui tipuksi.
Ei päätä eikä häntää.
siis lopussa oli kiinni liikennevaloissa, ja marsilainen tuli puhumaan siihen kuin 50-luvun niljake. Mitä logiikkaa siinäkään, ei mitään.
Joku misogyyni runkkarihan tässä on takana, hihittelee itsekseen tisseille, varmaan suhteilla päässyt lehteen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sarjisidea: mies juuttuu vehkeestään kiinni auton pakoputkeen. Hahahahahaa! Paljon SK maksaisi mulle?
Ei mitään, ei edes julkaisisi sitä, eihän miehiä saa irviä, noita luomakunnan kruunuja.
Aamulehti julkaisee (tai ainakin on julkaissut, lopetettiin jokin aika sitten paperilehden tilaus) tätä sarjakuvaa vuosikausia. En IKINÄ ole ymmärtänyt tätä sarjakuvaa, useimmiten kyllä jätän sen katsomattakin. Ehkä vika on vain minussa.....
Miksi tuon naisen pitää olla noin ho ron näköinen? Joku Justiina, joka kimpaistuneena vetää koko liikennemerkin irti maasta, olisi mennytkin vielä. Mutta pitää olla avuton ho ro, joka vaan möllöttää passiivisena.
Ei kun siinä on tietysti ollut se tolppa jo ennen merkkiä. Sitten on huomattu, että tolppaan jää helposti tisseistään kiinni, ja päähän on pultattu liikennemerkki varoittamaan vaarasta.
En ymmärrä minäkään mitä hauskaa noissa on. Liikennemerkki joo varoittaa tisseistä, hehheh hauska juttu kun sen ekan kerran hoksaa, mutta mihin tuo liikennemerkkiin tisseistä juuttuminen viittaa? Että tissien kuva liikennemerkissä varoittaa, että tissit voi juuttua liikennemerkkiin, samalla tavalla kuin hirven kuva liikennemerkissä varoittaa, että hirvi voi juuttua liikennemerkkiin??? Ontuu ja pahasti. Vai onko tässä muka joku syvällisempi sanoma naisen asemasta yhteiskunnassa?