Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies yrittää päästä koskemaan naista

Vierailija
01.10.2018 |

...onko mies silloin aina viehättynyt naisesta noin muutenkin?

Itselläni on tämä eräs kaveri, joka aina juhlissa tai muuten ottaa hiukan kainaloon. Ikinä ei lääpi tai puristele takapuolesta. Käsivarsista on tainnut joskus leikillään ottaa kiinni, mutta pääasiassa pitää kättä alaselällä tai muuta tällaista. Tulee itse näihin tilanteisiin, taitaa ehkä jopa hakea niitä.

En hae tässä mitään muuta kuin sitä, että mitä miesten mielessä liikkuu. Siis että onko naisia kiva kosketella yleensäkin vai haluatko koskea vain tiettyihin naisiin? :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä vain mukamas ihmettelen koska toivoisin niin kovasti miehen olevan minusta kiinnostunut"

Vierailija
2/6 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tässä vain mukamas ihmettelen koska toivoisin niin kovasti miehen olevan minusta kiinnostunut"

Öö, no tässä vain ihmettelen kun mies on oman aviomieheni kaveri. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten, vaikka toivoisikin? Olisko siinä sinusta jotakin noloa?

Osaatko vastata itse kysymykseen? Minä en, olen nainen enkä ole koskaan tajunnut miehistä yhtään mitään. Voi tarkoittaa jotain tai ei sitten tarkoita, ei noista selvää ota.

Vierailija
4/6 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan ei kunnioita toisen henkilökohtaista tilaa.

Vierailija
5/6 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko vastata itse kysymykseen? Minä en, olen nainen enkä ole koskaan tajunnut miehistä yhtään mitään. Voi tarkoittaa jotain tai ei sitten tarkoita, ei noista selvää ota.

No mihin se oma aviomies niin nopeasti unohtui? Ihme tuuliviirejä.

Vierailija
6/6 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, kyllä nämä nyt vaan on niin noloja että ollaan olevinaan niin ihmeissään vaikka tekstistä paistaa että ollaan imarreltuja huomiosta ja tässäkin mainittiin miten se mies oikein yrittää hakea tilaisuuksia koskettaa.

Ja aloittajallakin oma mies, mutta "ihan muuten vaan" kiherrelen haetaan varmistusta että ei kai ne miehet noin kaikille tee vaan juuri ap'sta on kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan