Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vauva av on auttanut sinua?

Vierailija
01.10.2018 |

Itse kärsin sosiaalisten tilanteiden pelosta ja olen luonteeltani ujo introvertti. Vuoden verran täällä kommentoituani ketjuja, olen saanut mielestäni rohkeutta oikeassakin elämässä enemmän. Uskallan sanoa ajatuksia ääneen helpommin. Aluksi jopa tänne kommentointi oli noloa ja saatoin hävetä yksin kotisohvalla sitä, mitä mieltä muut olivat mielipiteestäni!!On ollut tärkeää saada oma ääni ja mielipide esiin ja käydä keskusteluja joita ei olisi oikeassa elämässä uskaltanut ottaa kenenkään kanssa esiin!Jee!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva kuulla!

Itse olen käyttänyt palstaa ymmärtääkseni toisten naisten ajatuksenjuoksua. Olen aina ollut vähän ulkona kahvipöytäkeskusteluista, koska en vain innostu samanlaisista asioista kuin naiset ehkä keskimäärin. Esimerkiksi ulkonäköasioista.

Nyt osaan paremmin pitää suutani kiinni tietyistä aiheista, koska tiedän ajattelevani eri tavalla.

Esimerkiksi pettämistä pidän käsittämättömänä henkisenä väkivaltana puolisoa kohtaan, mutta palstaa luettuani tiedostan että todennäköisesti 6 hengen naisporukassa on vähintään yksi jolla on ollut/on parhaillaan varattuna/varattuun salasuhde...

Vierailija
2/2 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tajunnut, että suomalaisen naisen kanssa pariutuminen ja lisääntyminen on yhtä fiksua kuin omaan jalkaan ampuminen. Haen kumppanini muualta.

M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla