Bachelorette Suomi OFFICIAL
Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:
Kommentit (2208)
Tuleeko keväällä sitten tuttuun tapaan taas Bachelor, vai tästä lähtien joka toinen vuosi Bachelor ja joka toinen Bachelorette?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko keväällä sitten tuttuun tapaan taas Bachelor, vai tästä lähtien joka toinen vuosi Bachelor ja joka toinen Bachelorette?
Kiireistä tulee olemaan jos meinaavat saada sekä keväälle että syksylle ohjelmaa. Käytännössä toisen kuvaukseto pitää aloittaa saman tien kun kuvaukset edellisestä ovat valmiit.
Vierailija kirjoitti:
Eikös täällä ollut jo ketju?
En tiedä mistä ketjusta puhut mutta se yksi käsitteli vain niitä miehiä, ei varsinaisesti vielä ohjelmaa. Selkeämpihän se on tehdä uusi ketju ohjelman alkaessa.
Yesss!!! Vihdoinkin official-ketju! Kohta mennään!
Ite olin Jennyn kannattaja jo silloin ekassa Bachelorissa, joten ilolla otan tämän miesten kauden vastaan. Hyvä valinta bacheloretteksi.
Käsittämätöntä ettei ensimmäinen jakso ole ruutuplussalaisille jo nähtävissä.
Vihdoinkin oikeasti kiinnostava tosi-tv-ohjelma, eikä niitä tusina Love Islandeja, Paratiisihotelleja ja Temptation Islandeja.
Vihdoinkin oikeasti kiinnostava tosi-tv-ohjelma, eikä niitä tusina Love Islandeja, Paratiisihotelleja ja Temptation Islandeja.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin kiinnostaa tämä Ensitreffit Alttarilla:n lisäksi eniten, varsinkin kun tykästyin Jennyyn Bachelorin ekalla kaudella. Toivon että hänellä olisi onnea...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä Love Island, varsinkin UK kolmoskausi, oli parempi kuin mikään Bachelor/Bachelorette ikinä. Sitä parempi on vain Suomen Ensitreffit Alttarilla! <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä Love Island, varsinkin UK kolmoskausi, oli parempi kuin mikään Bachelor/Bachelorette ikinä. Sitä parempi on vain Suomen Ensitreffit Alttarilla! <3
Love Islandhan on vain halpa ja tylsempi kopio Paratiisihotellista. Eipä siinä, trashejä ohjelmia kumpikin, kyllä Bachelorit ovat laadukkaampia.
Sussa Jenny ei ole mitään vikaa. Olet täydellinen.
mies
En seuraa itse ohjelmaa, luen vain palstalaisten kommentteja.
Onko tämä virallinen keskusteluketju? Innolla olisin keskustelemassa, sillä tiedän yhden miesehdokkaan
MIKSI TUOLLA VILAHTAA AV:N KOMMENTTEJA :DDDDd
Näkyykö toinen jakso sitten Ruutu+?