Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelorette Suomi OFFICIAL

Vierailija
01.10.2018 |

Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005823130.html

Kommentit (2208)

Vierailija
1901/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui ettei lopulta valinnut oikeasti ketään, edes Joonaa. Ja näinhän täällä jo aiemmin arvailtiin ettei kukaan kelpaa :D.

Varmaan ongelma näissä ohjelmissa on se, että se oikea tutustuminen alkaa vasta kuvausten jälkeen ja tollaisen lomareissun perusteella on tosi vaikea tietää toisesta yhtään mitään. Nähty muutamien treffien ajan ja porukalla. Luulen, että se pettymys tulee kun toinen ei just prikuulleen vastaakaan sitä mielikuvaa kun kuvauksissa on luonut ja sitten äkkiä erotaan.

Vierailija
1902/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntui ettei lopulta valinnut oikeasti ketään, edes Joonaa. Ja näinhän täällä jo aiemmin arvailtiin ettei kukaan kelpaa :D.

Varmaan ongelma näissä ohjelmissa on se, että se oikea tutustuminen alkaa vasta kuvausten jälkeen ja tollaisen lomareissun perusteella on tosi vaikea tietää toisesta yhtään mitään. Nähty muutamien treffien ajan ja porukalla. Luulen, että se pettymys tulee kun toinen ei just prikuulleen vastaakaan sitä mielikuvaa kun kuvauksissa on luonut ja sitten äkkiä erotaan.

Miten tuo eroaa normaalielämästä? Kyllä normaalielämässä aletaan seurustelemaan yhdenkin baari-illan ja yön jälkeen. Nyt kuitenkin olivat useilla treffeillä ja yön yli treffeillä. Kaikkea ei edes näytetty TV:ssä. Joona oli ainakin koko ajan teeskentelemätön ja aito. Ihan samanlainen varmaan Suomessa. Jennystä en tiedä. Musta tuntuu että on juuri sellainen virheiden metsästäjä kuin täällä arveltiin. Jos haluaa parisuhdetta niin pitää hyväksyä pienet kuprut ja pettymykset seurustelun alussakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana nähdä kuinka miehillä on niin hauskaa keskenään, osa kyllä näyttää siltä ettei niitä kiinnosta ollenkaan mitä Jenny sanoo, mutta enpä ihmettele.

Joo. Odottavat vaan, että tämä istunto on pian ohi ja pääsevät baariin, missä Tero ja Jesse odottavat.

Vierailija
1904/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa tylytti nuorta miestä, keski-ikäinen nainen. Nyt olisi hyvä mennä itseensä.

Vierailija
1905/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennyhän sanoi että nopeasti kävi ilmi, että huumorintajut eivät kohtaa. Ja siihen perään, että hänelle iloisuus ja hassuttelu on todella tärkeää. Tästä sai kuvan, että Joona ei ollut sellaista kuplivaa, hyväntuulista hauskaa seuraa, ja kieltämättä sellainen kuva hänestä sarjassakin annettin, vähän vakava tai hidastempoinen. Ymmärrän hyvin, että olivat epäsopiva pari mutta en sitä, miten Jenny asian esitti viimeisessä jaksossa. Hän ilmeili ja pyöritteli silmiään koko ajan ja vaikutti tosi kireältä. Lisäksi puhui lähinnä Joonasta eikä itsestään, mikä oli vähän... No mautonta kai. Joonalla pysyi käytöstavat.

Niin hassuttelu on niin tärkeää varsinkaan kun muuta ei oikeen tossa likassa tunnu olevan... mun makuun joona vaikutti tosi hyväntuuliselta ja hauskalta mieheltä. Jenni taas nauroi mennessä ja tullessa, jokaisen lauseensa perään ihi hi hi. Teennäistä...en kestäis ite tollasta tuntia pidempään.

Mä kyllä ymmärrän Jennyä siinä mielessä, että hän pystyy höpöttelemään, nauramaan ja heittämään vitsiä ja Joona naureskeli mukana. Mutta en ole rekisteröinyt sarjasta sellaisia hetkiä, missä Joona saa Jennyn räjähtämään naurusta. Jos joutuu selittämään juttujaan, niin onhan se hankalaa löytää yhteinen sävel. Mikkomatiaksen huumori esimerkiksi on sellaista, että en ihmettele että ovat ystävystyneet Jennyn kanssa.

Moni meistä voi höpötellä mukavia, mutta ehkä harvemman kanssa se huumorinkukka todella kukkii ja tulee olo, että tuon kanssa ymmärretään toisiamme ja voi olla oma itsensä. Kumppaniksi ainakin itse löysin ja valitsin sellaisen, joka saa minut yllättymään jutuillaan ja vastauksillaan, eikä vaan että höröttelee mukana jutuilleni ns. syöttämättä vastapalloa. 

Naurulla myös peitetään epävarmuutta ja täytetään ilmaa, että tavallaan huolehditaan että ilmapiiri pysyy iloisena tai vaikka turvallisena.

Vierailija
1906/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennyhän sanoi että nopeasti kävi ilmi, että huumorintajut eivät kohtaa. Ja siihen perään, että hänelle iloisuus ja hassuttelu on todella tärkeää. Tästä sai kuvan, että Joona ei ollut sellaista kuplivaa, hyväntuulista hauskaa seuraa, ja kieltämättä sellainen kuva hänestä sarjassakin annettin, vähän vakava tai hidastempoinen. Ymmärrän hyvin, että olivat epäsopiva pari mutta en sitä, miten Jenny asian esitti viimeisessä jaksossa. Hän ilmeili ja pyöritteli silmiään koko ajan ja vaikutti tosi kireältä. Lisäksi puhui lähinnä Joonasta eikä itsestään, mikä oli vähän... No mautonta kai. Joonalla pysyi käytöstavat.

Niin hassuttelu on niin tärkeää varsinkaan kun muuta ei oikeen tossa likassa tunnu olevan... mun makuun joona vaikutti tosi hyväntuuliselta ja hauskalta mieheltä. Jenni taas nauroi mennessä ja tullessa, jokaisen lauseensa perään ihi hi hi. Teennäistä...en kestäis ite tollasta tuntia pidempään.

Ottamatta kantaa sarjassa esiintyneisiin ihmisiin, niin itse myös olen sellainen, että en pidemmän päälle kestä yhtään raskaita, vakavia ihmisiä. Sellaisia siis, joiden pohjavire on jähmeä. Minusta Joona vaikutti juuri sellaiselta, vaikka tiedostan toki että ihmisissä on monia puolia ja telkkariesiintymisen perusteella ei voi tehdä mitään syväanalyyseja. En itse ole kai lainkaan Jennyn oloinen ihminen joten siihen en osaa kantaa, miksi Joona ei hänessä herisyttänyt naurua, mutta minä jotenkin murenen sellaisten hitaiden ja vakavahenkisten ihmisten kanssa parisuhteessa. Koska itse nauran paljon, kaikelle, itselleni, toiselle, meille, mille tahansa (ja omasta mielestäni olen kuitenkin syvällinen ja vahva ihminen), niin jos toinen ei ole siinä mukana (tai vielä mieluummin johtamassa sitä), niin koen sen alitajuisesti torjumisena. Ihan siitä huolimatta, että henkilö saattaa kyllä olla iloinen ja nauravainen, muttei samoille asioille tai samalla intensiteetillä. 

Kirjoitin tämän raapustuksen pohtiakseni ääneen, mikä on saattanut olla syvempi merkitys tuolle "huumorintajut eivät kohdanneet" syylle erosta. 

Vierailija
1907/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ymmärrän Jennyä siinä mielessä, että hän pystyy höpöttelemään, nauramaan ja heittämään vitsiä ja Joona naureskeli mukana. Mutta en ole rekisteröinyt sarjasta sellaisia hetkiä, missä Joona saa Jennyn räjähtämään naurusta. Jos joutuu selittämään juttujaan, niin onhan se hankalaa löytää yhteinen sävel. Mikkomatiaksen huumori esimerkiksi on sellaista, että en ihmettele että ovat ystävystyneet Jennyn kanssa.

Moni meistä voi höpötellä mukavia, mutta ehkä harvemman kanssa se huumorinkukka todella kukkii ja tulee olo, että tuon kanssa ymmärretään toisiamme ja voi olla oma itsensä. Kumppaniksi ainakin itse löysin ja valitsin sellaisen, joka saa minut yllättymään jutuillaan ja vastauksillaan, eikä vaan että höröttelee mukana jutuilleni ns. syöttämättä vastapalloa. 

Naurulla myös peitetään epävarmuutta ja täytetään ilmaa, että tavallaan huolehditaan että ilmapiiri pysyy iloisena tai vaikka turvallisena.

Aamen! Juuri näin.

Vierailija
1908/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa sarjassa esiintyneisiin ihmisiin, niin itse myös olen sellainen, että en pidemmän päälle kestä yhtään raskaita, vakavia ihmisiä. Sellaisia siis, joiden pohjavire on jähmeä. Minusta Joona vaikutti juuri sellaiselta, vaikka tiedostan toki että ihmisissä on monia puolia ja telkkariesiintymisen perusteella ei voi tehdä mitään syväanalyyseja. En itse ole kai lainkaan Jennyn oloinen ihminen joten siihen en osaa kantaa, miksi Joona ei hänessä herisyttänyt naurua, mutta minä jotenkin murenen sellaisten hitaiden ja vakavahenkisten ihmisten kanssa parisuhteessa. Koska itse nauran paljon, kaikelle, itselleni, toiselle, meille, mille tahansa (ja omasta mielestäni olen kuitenkin syvällinen ja vahva ihminen), niin jos toinen ei ole siinä mukana (tai vielä mieluummin johtamassa sitä), niin koen sen alitajuisesti torjumisena. Ihan siitä huolimatta, että henkilö saattaa kyllä olla iloinen ja nauravainen, muttei samoille asioille tai samalla intensiteetillä. 

Kirjoitin tämän raapustuksen pohtiakseni ääneen, mikä on saattanut olla syvempi merkitys tuolle "huumorintajut eivät kohdanneet" syylle erosta. 

Kas hei Jenny, onpa ”kiva” kun tulet tänne selittelemään...

Vierailija
1909/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa karmeaa katsottavaa, tuo vika jakso. Nainen nolasi itsensä täysin. Miksi kertoi noin rehellisesti ettei se Joona kiinnostanut? Vähän olisi voinut kaunistella asiaa. Kävi sääliksi katsomossa istuva Joona, vaikka en sarjaa ollut seurannutkaan.

Vierailija
1910/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny sanoi useasti eri tilanteissa jonkun erimielisyyden tai tylsien treffien jälkeen et "kyllä sen tietää, et ei kannata enää yrittää, kun tälleen käy.... Kun maku menee niin ei siinä enää järkeä jatkaa..". Jos oikeasti ajattelee ihmisistä, miehistä noin, niin todellakin joutuu olemaan yksin tai ainakin ilman pitkää parisuhdetta. Jenny ei pääse suhteissaan alkua pidemmälle. Aina tulee tilanteita, kun "menee maku" tai toisen käytös ärsyttää tai toinen jopa loukkaa. Ei missään ole täydellistä ihmistä, joka aina käyttäytyy niin kuin toinen haluaa. Pitää olla avointa kiinnostusta todella tutustua. Tuntui, että Jenny oli viimeisessä valinnassa jo sitä mieltä että Joona ei ole hänelle tarpeeksi.

Vierailija
1911/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan niin myötähäpeä. Mimmi ei tajua tekevänsä itsesään ihan totaalisen turnoff.in omalla ylimielisellä käytöksellään. MINÄ HALUAN mieheltä, MINULLA ON nämä kriteerit, joista en jousta jne. Ei kyllä kukaan tuollaista vaativaa, itseriittoista, itseään täydellisenä pitävää naikkosta halua. Sori, mut tää on fakta.

Äijiä en osaa kommentoida sen enempää t. mies

Vierailija
1912/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut tommonen baarihan on just se paikka missä Jenny haluaa viettää kaiken aikansa. Varmaan vaan liian rupuinen Jennyn mieleen... pitäisi olla shamppanjaa miehen tarjoamana. Btw..vauvan kanssa ei oo yleensä tapana viettää aikaa baarissa ja viininmaisteluissa...ihan vaan jos Jenny ei oo sitä tajunnut. Taitaa olla hieman harhainen käsitys vauva-arjesta. Varsinkin kun hänellä ei ole Helsingissä tukiverkostoja

Vierailija
1913/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tätä koko sarjaa vaivasi. Tilinteon kuvauspaikka on varmasti kiva paikka, mutta ei oikein istunut ohjelman luonteeseen, kun eikö näitä yleensä ole ollut studiossa sohvakeskusteluina ja bachelor/lorette voi esimerkiksi istua niin, että on helppo katsoa juontajaa. Nyt piti kököttää baarijakkaralla. Kyllä jotain taikaa myös raukesi, kun miehet olivat varsin arkisesti pukeutuneita. Hienoa, että ei Jennyn sentään tarvinnut juontaa!

Minusta Jenny oli tilinteossa ainakin todella jännittynyt, hengitti kiivaasti koko ajan ja kasvot olivat jäykät. Joona oli myös niin vakavana.

Katsoiko kukaan instasta live-juttuja, mitä niissä sanottiin? Näkeekö niitä vielä?

Jenny oli kovin tunteellisella päällä livessään (jonka näkee vielä) ja kiitteli kovasti tsempeistä. Oli itkeskellyt viimeiset jaksot katsoessaan, ja puhui tosi kivasti kaikista miehistä, erityisesti Leosta, Kimmosta ja Joonasta. Sanoi kyllä, että nämä kortit on katsottu, ei aio "yrittää" enää ketään :D On tullut teffipyyntöjä miehiltä, mutta haluaa hetken olla yksin. Toisaalta sanoi, että kivaa kun nyt voi vapaasti deittailla... :D Niin ja olivat tilinteon menneet vielä syömään ja baariin, ja oli ollut hauska ilta.

Minä en kyllä allekirjoita tätä osittain todella rumaa puhetta Jennystä tällä foorumilla. Kritiikkiä voi antaa (vaikka pinnallisuudesta, jonka itsekin myönsi livessään), mutta tämä "ei ihme että jäit yksin, ikuinen vanhapiika" -retoriikka kertoo mielestäni enemmän kirjoittajastaan kuin Jennystä. Vaatii rohkeutta lähteä tuollaiseen ohjelmaan, ja eipä se rakkaus pakottamalla löydy... On sitä muitakin 30+ sinkkuja, oletteko kaikista tätä mieltä?

Joona kyllä keräsi pisteet kotiin tässä ohjelmassa, oli tehnyt tosi ihanan instapostauksenkin :) Uskon kyllä, etteivät lopulta olleet toisilleen sopiva pari, merkit oli nähtävissä jo ohjelmassa. Jenny myös sanoi, että jätti Leon valitsematta, koska koki että tällä oli vielä paljon asioita kokematta, eikä tämä olis esim. muuttanut Maltalle jos Jenny olisi hänet valinnut.

(Ja ikäeroon suhteen kaatuminen Joonan kanssa taisi viitata siihen, että toinen olisi jo valmis perustamaan perheen, toinen ei. Eli turha sitäkään vähätellä, ehkä miesten castaajien olisi pitänyt olla vähän tarkempana... Toisaalta Jennyn ohjeistuksen mukaan varmaan mentiin.)

Vierailija
1914/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä tuo Jennyn pullukka ”ystävä” tuonne ilmestyi! Oli alkujaksossa ja loppujaksossa, mutta ei ikinä Jennyn instassa. Instaan pääsee vissiin vain kauniit, hoikat ystävät. Tää pullukka yritti kyllä saada kaiken julkisuuden irti omassa instassaan..

Vierailija
1915/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan niin myötähäpeä. Mimmi ei tajua tekevänsä itsesään ihan totaalisen turnoff.in omalla ylimielisellä käytöksellään. MINÄ HALUAN mieheltä, MINULLA ON nämä kriteerit, joista en jousta jne. Ei kyllä kukaan tuollaista vaativaa, itseriittoista, itseään täydellisenä pitävää naikkosta halua. Sori, mut tää on fakta.

Äijiä en osaa kommentoida sen enempää t. mies

No tämä ohjelma oli nimeltään Bachelorette ja pyöri Jennyn miesmaun ympärillä, joten pakko hänen varmaan oli kriteereistään jakso toisensa perään kertoa? :D Ihan samanlaisia ne bacheloritkin on olleet. Helposti tulee itseriittoinen kuva jo ohjelmaformaatin takia, samasta on kritisoitu kaikkia pääosan esittäjiä.

Eikös nyt ole haussa Bachelor, sinne vaan ;) 

Vierailija
1916/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jäätävä ero kahden viimeisen ja alkujaksojen välillä. Koko tunnelma oli muuttunut. Valintahetkissä ei mitään tunnelmaa ja tunnetta. Tilinteko ihan karmea. Jenny kylmä kuin jää ja miehet niin "äijiä". Ainoana Joona tuntui aidosti hämmentyneeltä. Varmaan tullut Jennyn kylmyys yllätyksenä eikä silti lähtenyt Jennyä moittimaan. Pisteet Joonalle! Mulle tuli vaikutelma et Joona ei ollut ollut arjessa Jennylle tarpeeksi "cool-pintaliitäjä", muotitietoinen, Jennyn statusta nostava.. Kiusallista ja surullista.

Vierailija
1917/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennyä nyt vaan ei kiinnostanut kukaan noista. Ei muakaan ois kiinnostanut joten en tuomitse.

Eihän ne Bacheloritkaan oo koskaan lopulta ottanut ketään ehdolla olijaa, miksei niitä haukuta? Ainiin ku ne on miehiä! Miehet ne saa tehdä mitä vaan eikö niin? Pojat on poikia? :)))

Viimekauden Bachelor Joni on edelleen valitsemansa Janeten kanssa yhdessä.

Se on ainoa poikkeus. Kukaan muu ei 😂

Kyllähän se Jonia edeltänyt bachelor - en nyt muista nimeä - seurusteli monta kuukautta sen valitsemansa kokkinaisen kanssa. Olivat ohjelmassa jo tosi rakastuneita. Itse ajattelin, että he voivat vielä palata yhteen kun eron aikaankin tuntui olevan tunnemyrskyä paljon.

Siis se lentäjä ja kokki vai? Ne eros saman tien!

Eivät eronneet heti! Kävin vielä lukemassa heidän haastattelut ajalta. Tuomas kertoo, että melko pitkäänkin kuvausten jälkeen meni hyvin, vaikka oli järkytys että piti pysyä piilossa ja salassa. Viettivät aikaa kotona, kokkailivat ja tekivät kaikkea kivaa. Menivät Tallinnaan viettämään aikaa.

Sitten tuli joku suuri asia, josta oltiin ihan eri linjoilla. Kumpikaan ei paljasta mistä asiasta oli kyse. Ninja kertoo itkien haastattelussa, että rakastaa yhä Tuomasta, mutta ei usko että voivat palata enää yhteen. Erimielisyysasia on niin merkittävä ettei sen yli voi päästä.

Itse muistan toivoneeni, että kuitenkin vielä jonain päivänä katsoisivat asiaa uudelleen. Molemmilla näytti olevan edelleen tunteita toista kohtaan.

Vierailija
1918/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mut tommonen baarihan on just se paikka missä Jenny haluaa viettää kaiken aikansa. Varmaan vaan liian rupuinen Jennyn mieleen... pitäisi olla shamppanjaa miehen tarjoamana. Btw..vauvan kanssa ei oo yleensä tapana viettää aikaa baarissa ja viininmaisteluissa...ihan vaan jos Jenny ei oo sitä tajunnut. Taitaa olla hieman harhainen käsitys vauva-arjesta. Varsinkin kun hänellä ei ole Helsingissä tukiverkostoja

No ei varmasti ole tajunnut, kiitos sinulle että kerroit! <3 Vauva-arkeahan hän tässä elääkin, miten kehtasikin juoda viiniä sarjassa ja tulla baariin tilintekojaksoa kuvaaman. Ja on jopa käynyt viininmaisteluissa, apua! Selvästi unfit mother. Huoh.

Vierailija
1919/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti ole tajunnut, kiitos sinulle että kerroit! <3 Vauva-arkeahan hän tässä elääkin, miten kehtasikin juoda viiniä sarjassa ja tulla baariin tilintekojaksoa kuvaaman. Ja on jopa käynyt viininmaisteluissa, apua! Selvästi unfit mother. Huoh.

oon samaa mieltä. mitä sitten selittää yhdelle että absolutismi ei oo ok mutta vauvoja pitäisi saada. absolutismi ja vauvat sopisivat yhteen paremmin kuin hyvin. luulisi myös että tuossa iässä olisi muitakin harrastuksia kuin alkoholilla läträäminen ja baarissa roikkuminen

Vierailija
1920/2208 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny uskalsi valita kiltin Joonan ja vielä loppupeleissä julkisesti sanoa hänelle päin naamaa mitä sanoi. Se, että Jenny toimi näin, on todella törkeää käytöstä ja kertoo Jennystä paljon. Valinta osui Joonaan juurikin siksi, että muille miehille Jenny ei olisi rohjennut tehdä kuten teki. Miehet olivat oikealla tavalla itsekkäitä ja puoliaan pitäviä. Jenny joutui heidän kanssaan epämukavuuden alueelle, kun tuo hänen julkikuvansa, erinomaisuus ja hihittely, ei päässytkään loistamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän