Bachelorette Suomi OFFICIAL
Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:
Kommentit (2208)
Muut jätkät helpottuneita. Ei varmaan yhtään harmita että eivät tulleet valituiksi.
Vierailija kirjoitti:
Jenny on samantyyppinen nainen ku esim. Ensitreffit alttarilla Rosa tai Aliisa. Siis vaikka ovat sinänsä erilaisia todellakin, niin silti samat asiat yhdistää.
Joo ja sitten oli vielä se yks! Kai Tanja (?)
kimmo ois ollu nappivalinta. harmi että leikkas viiksensä ja tukkansa.
Jennyhän puhuu kuin Rosa( ensitreffit alttarilla) miksi noi hakeutuu parisuhdeohjelmiin jos haluavat vain omaa aikaa. Pysykööt yksin.
Vierailija kirjoitti:
Oon yrittänyt ajatella hyvää Jennystä, mutta kyllä tästä viimeisestä jaksosta tilintekoineen jää melkosen ällöttävä kuva hänestä. Nirppanokka...
Mulla ihan sama fiilis. Apuaaa. Hän ei tiedä itteki mitä haluaa. Mä en tajuuu sitä naista 🤨
Vierailija kirjoitti:
Jenny on samantyyppinen nainen ku esim. Ensitreffit alttarilla Rosa tai Aliisa. Siis vaikka ovat sinänsä erilaisia todellakin, niin silti samat asiat yhdistää.
Joo, kaikilla vahvasti vanhapiikavibat. Tuomitsevia, pikkutarkkoja ja joustamattomia..
Joona aika mietteliään näköinen koko ajan tuolla rivissä.
”Joona olis enemmän halunnut katsoa mitä tästä tulee ja mua rupes ahdistamaan kun en tiiä haluunko mitään enempää”. Voi ziizus. Kuka tässä olikaan se nuorempi osapuoli?😄 Jenny vaikuttaa jotenkin ylimielseltä ja tympeältä vaikka muuta koittaa esittää.
Maku meni tästä neutokaisesta. Tuuliviiri tunteineen. En toivo kellekkää miehelle tämmöistä emäntää. Kimmon ilmeestä näki et ei hitto mitä pelleilyä. Joona yrittää olla kiva ja korrekti. Koko jätkäporukka nauraa tälle naiselle kun pääsevät keskenään 😂 Samoin kuin koko Suomen kansa. Huhhuh.
Toi muija ei tuu kyllä ikinä löytämään ketään, ku on noin anteeksantamaton ja itsekeskeinen. Eikä vissii oikeesti edes halua sitoutua ku heti alkaa pelottaa jos toinen on tosissaan😓
Jenny haluaa suhdetta, mutta sitten tarviiki omaa aikaa. Välimatka on huono mutta ei halua olla 24/7 yhdessäkään. Morjens mikä akka. Onnea miehet, parempi näin teille :)
Mä en saa mitään selkoa mitä tuo Jenny haluaa.... Täytyy olla ihan älytöntä kipinää ja kemiaa. Perhana kun harvassa suhteessa on alkuhuuman jälkeen uskomatonta kipinää ja kemiaa.
Onko Jenny koskaan ollut pitkässä parisuhteessa? Tietääkö hän edes mitä on pitkä parisuhde? Se sisältää suurilta osin tavallista ARKEA. Sitä että sulla on se toinen osana elämää, arjessa. Ei se ole mitään uskomatonta kipinää ja kemiaa vuosi tolkulla vaikka rakkaus toki on.
Ja toisaalta Jenny sanoi ettei halua myöskään olla 24/7 toisen kanssa? Mutta kaukosuhde on myös ehdoton ei. En saa mitään selvää mitä tuo nainen edes etsii itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja sitten oli vielä se yks! Kai Tanja (?)
Tanja joo. Onkohan se Tanjan puolisoksi valittu Roni Jennyn kavereita, kun Roni on ekan kauden Ollin kanssa hyviä kavereita ja Jenny myös Ollin lähipiiriä. :D
Huhhuh, joo. Tässä tilinteko-jaksossa Jenny kyllä taitaa näyttää todelliset karvansa. Anteeks nyt vaan, mutta aikamoinen nirppanokka tosiaan!
Ihana Kimmo, uskaltaa näyttää tunteensa! <3
Leo yritti vähätellä koko juttua.
Jenny on just sen olonen nainen että kannattaa olla vaan yksin. On monta kertaa sanonut olevansa onnellinen yksinäänkin. No mitä sitten osallistuu tällaisiin ohjelmiin missä etsitään PARISUHDETTA. Samaa voisi kysyä esim. Ensitreffit alttarilla Rosalta😂
Vierailija kirjoitti:
Sanoin jo sarjan alussa, että epäilen suuresti, tuleeko tuon naisen hommasta nytkään mitään ja eihän siitä tullut.
Mitäs minä sanoin 😀👍
Tää on kyllä totta.