Bachelorette Suomi OFFICIAL
Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:
Kommentit (2208)
Nirppanokka Jenni jää kyllä vanhaks piiaks, ja voi vitsi noi sen ilmeet...
mä mietinkin että miks jenny valitsi joonan alunperinkään, koska eivät mun mielestä olleet perfect match. joona on erilaisempi ku jenny
Vierailija kirjoitti:
Jenny on just sen oloinen ettei löydä ikinä herra täydellistä. Ja ikää on 35v ja yhden lapsen haluaisi joten kiirettä pitää.
No ei se välttämättä edes halua, ei siltä vaikuta. Sitä paitsi ei kai sitä kannata lapsia tehdä väärien miesten kanssa.
Täysin turha ohjelma. Montako viikkoa tätä teatteria tuli? Jenny alkujaankin väärä valinta tonne.
Vierailija kirjoitti:
joonan naamasta huomaa että jenny on ollut jättäjä.
Ja katkeruutta on ihan varmasti ilmassa! Jennyn pinnallisuuteen varmaan kariutu.
Miksi oi miksi Jenny ei valinnut Kimmoa... Olisi ollut noista ehkä eniten sille.
Oon yrittänyt ajatella hyvää Jennystä, mutta kyllä tästä viimeisestä jaksosta tilintekoineen jää melkosen ällöttävä kuva hänestä. Nirppanokka...
Sanoin jo sarjan alussa, että epäilen suuresti, tuleeko tuon naisen hommasta nytkään mitään ja eihän siitä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Nirppanokka Jenni jää kyllä vanhaks piiaks, ja voi vitsi noi sen ilmeet...
Parempi se on olla ilman miestä ku väärän miehen kanssa. :)
Toi nainen tulee olemaan aina sinkku.
Ilmetty vanhapiika.
Miten voi olla, että yllättäen heti Suomeen tulon jälkeen selvisi, että huumorintaju on hyvin erilainen ja ikäero vaikutti. Tulee mieleen, että ovatko nuo loisteliaat puitteet ja vähäinen aika yhdessä hämänneet niin paljon. Vaikutti siltä, että Jenny oli vetänyt herneen jostain pikkujutusta Helsingin matkan aikana ja Joona oli joutunut nukkumaan kaverille. Voi voi, karkea arviointivirhe..
Santtu vaikutti vähän vahingoniloiselta erosta kerrottaessa...
En tiedä, mutta minua ärsyttää tuo Jenny.
Montakohan viikkoa, vai joko ensi viikon Seiskas, kuluu kun Jenny tulee julkisuuteen uuden kundikaverinsa kanssa, siis sen jonka kans sillä oli sutinaa jo ennen kuin lähti Turkkiin. Olliko sen nimi on....
Jenny on samantyyppinen nainen ku esim. Ensitreffit alttarilla Rosa tai Aliisa. Siis vaikka ovat sinänsä erilaisia todellakin, niin silti samat asiat yhdistää.
Miks Jenny kattoo niinku halpaa makkaraa tota Joonaa? Onkohan jotain draamaa käyny kuitenki
Mulle olis toi Joona kelvannut mennen tullen. Toi Jenny on kyllä outo kana
Mitäs naisista...Jätkillä on aina hauskaa!
Jenny on just sen oloinen ettei löydä ikinä herra täydellistä. Ja ikää on 35v ja yhden lapsen haluaisi joten kiirettä pitää.