Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bachelorette Suomi OFFICIAL

Vierailija
01.10.2018 |

Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005823130.html

Kommentit (2208)

Vierailija
1561/2208 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenny on julkisuudessa julkisuuden takia. Kuka etsii miestä julkisesti. Haluaa näyttäytyä.

Kolmas rakkaudenetsintäkeikka tv:ssä eikä sitä puolisoa vaan tahdo löytyä (ylläri ylläri)  Whats  next?

Kolmas? Missäs muualla on ollut kuin bachelorissa? 

Varmaan tarkoitetaan sitä bachelor Winters games

Vierailija
1562/2208 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näkyykö teillä 10. jakso? Mulla ruutu+ ja silti ei näy... lukee vain et tulossa 3.12. ja ilmaisena myös 3.12. Häh? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/2208 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis näkyykö teillä 10. jakso? Mulla ruutu+ ja silti ei näy... lukee vain et tulossa 3.12. ja ilmaisena myös 3.12. Häh? 

Ei finaalia tietenkään näytetä etukäteen edes plussalla, hupsu. 

1564/2208 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ööööh kirjoitti:

Olish yvä kokoeilla nuo miehet ennen sitoutumista,nimittäin jos sängyssä ei suju,niin ei sovi muutenkaan.ulkonäkökään ei korvaa sänkypuuhia.siis jos mutteri on liian iso,niin ruuvi on liian pieni,niin se menee loppupeleissä.

Miksi koskaan ei sanota toisinpäin, et mutteri on liian pieni ja ruuvi liian iso, paitsi minä valitan? 

Silti ollaan onnellisia mieheni kanssa, idioottia jonkun kalun koon perusteella valita elämänkumppania. Kyllä se on ystävyys, samat arvot, huumori, kemia ym jotka menee heittämällä seksijuttujen ohi. Sängyssäkin oppii koko ajan, ei se ollut ekoina kuukausina meilläkään täydellistä.

Mutta te joille toinen on lähinnä seksikone niin etsitkää te toisenne. Mä odotan enemmän!

Joo se mitä noin lyhyessä ajassa ja jollain yksillä yönylitreffeillä toisesta saa irti, ei kerro vielä yhtään mitään siitä millaista yhdessä on pidemmällä tähtäimellä. Joonahan tästä jotain fiksusti sanoikin.

Vierailija
1565/2208 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita finaalia. Eikös se ole 11.jakso vasta. Mut siis eikö tänään pitäisi tulla jakso, jossa ilmeisesti Kimmo tippuu (ainakin kommenteista päätellen)? Siis mulle ei näy uusin jakso, siis uusi ruutu+ jakso eli se jakso 10. Eikö sen pitäis näkyä jo? Ja se jakso 11. on finaalijakso? Vai sekoilenko? En ole siis nähnyt vielä jaksoa, jossa Kimmo on yönylitreffeillä. 

Vierailija
1566/2208 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita finaalia. Eikös se ole 11.jakso vasta. Mut siis eikö tänään pitäisi tulla jakso, jossa ilmeisesti Kimmo tippuu (ainakin kommenteista päätellen)? Siis mulle ei näy uusin jakso, siis uusi ruutu+ jakso eli se jakso 10. Eikö sen pitäis näkyä jo? Ja se jakso 11. on finaalijakso? Vai sekoilenko? En ole siis nähnyt vielä jaksoa, jossa Kimmo on yönylitreffeillä. [/

No Kimmo ei kyllä ollut yönylitreffeillä.

Vierailija
1567/2208 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku joo, mulla jääny kesken tuo yks jakso. Ja siksi pimennossa Kimmon treffit. Heh. Ja nuo kaksi viimeistä tuleekin sitten vasta 3.12. molemmat? 

Vierailija
1568/2208 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun mä en tykkää tuon Joonan äänestä yhtään... Hirmu kivan tuntuinen heppu, mut tuo ääni, ja on muutenkin vähän hassun oloinen. Supliikki savolainen/karjalainen.

Vierailija
1569/2208 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epämiellyttävä ajatella, että Jenny olisi valmis joka yö eri miehen kanssa...

Kyllä hänellä todennäköisesti on eri mies joka yö

Vierailija
1570/2208 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joona voittaa tämän kisan, tiedän 😉

Vierailija
1571/2208 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3133 kirjoitti:

"Vanhin ja viisain" lähti niin kuin Joona sanoi. Jotenkin lohdutti kyllä se että Jenny sanoi että "joskus vaan sydämet ei kohtaa vaikka olis ehkä toivonut".

Minä en kyllä näe että kumpikaan, Leo tai Joona, olisi oikeasti Jennylle loppuelämän kumppani. Hauska suhde varmaan joksikin aikaa. Mutta what do I know, en ole Jenny :)

Mä en taas ymmärrä, että miten Kimmon "viisaus" tuli esiin tai miksi häntä täällä niin ylenpalttisesti kehutaan? Ei häntä haukkuakaan pidä mutta eihän häntä lppujen lopuksi alun jälkeen edes paljoa näytetty. Lähinnä hän oli deiteillä hiljaa ja vastaili Jennyn kysymyksiin ja välillä heitti muutamia kommenttia. 

Mielestäni taas Leo voisi hyvinkin sopia Jennylle. Leo tuntuu ikäistään vanhemmalta. Hänhän sanoikin, että on paljon ikäistään vanhempia ystäviä, joilla on jo perhettä. Hän myös itse otti perheen pereustamisasian esiin.  Mielestäni Leo vaikutti Jennyäkin kypsemmältä. 

Vierailija
1573/2208 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet tulevat hyvin toimeen tuolla mutta naiset ei tule?

Vierailija
1574/2208 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuisia tositv-ohjelmia katsoneena huomaan olevani erittäin harvinaisessa tilanteessa: molemmat jäljelläolevista miehistä ovat niin ihania, että minulle on aivan sama, kumpi valitaan. Kertakaikkisen hurmaavia miehiä molemmat, eikä tällaisia helmiä kyllä monissa ohjelmissa ole näkynyt. Yleensä minulla on ohjelmien loppusuoralla joku inhokki vielä tunnelmaa pilaamassa, mutta nyt olen vain saanut hykerrellä sohvalla ihastuksissani.

Vierailija
1575/2208 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko pidempään suhteeseen kummankaan finalistin kanssa... Molemmat mukavia miehiä, mut uskon, ettei heillä ole vielä halua tai tarvetta loppuelämän suhteeseen.

Kyllähän mieskin voi sitoutua jo 25-vuotiaana, ihme ajattelutapa nykyisin et pitäis katsella sinne lähes neli´kymppiseksi... Monet ystäväni ovat menneet naimisiin tuon ikäisinä ja ovat edelleen, n 25v jälkeen.

Vierailija
1576/2208 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenny on julkisuudessa julkisuuden takia. Kuka etsii miestä julkisesti. Haluaa näyttäytyä.

Kolmas rakkaudenetsintäkeikka tv:ssä eikä sitä puolisoa vaan tahdo löytyä (ylläri ylläri)  Whats  next?

Kolmas? Missäs muualla on ollut kuin bachelorissa? 

Varmaan tarkoitetaan sitä bachelor Winters games

Kiitos vastauksesta. En tajua, miksi tuota kysymystä joidekin piti alapeukuttaa. 

Vierailija
1577/2208 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joona voittaa tämän kisan, tiedän 😉

Ai mistä niin päättelet? Ei täällä juuri kukaan voittajasta puhu. Jenny taitaa kuitenkin olla tällä hetkellä sinkku.

Vierailija
1578/2208 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny teki ihan oikein tiputtaessaan Kimmon, kun ei natsaa niin ei natsaa. Tuskin kukaan teistä strippauksen puolustelijoista pitäisi ajatuksesta, että vastavuoroisesti joku raahais teitä esim.kirkkoon joka sunnuntai? Ihmiset on katsos erilaisia.

Yhtä suvaitsematonta ja ennakkoluuloista kuin olla hyväksymättä puolisoltaan hunkstanssijuutta, on olla hyväksymättä toisen henkilökohtaisia arvoja ja rajoja joitten mukaan tekee omia päätöksiä. Ei ketään voi pakottaa mielipiteisiin.

Muutoin Kimmo vaikutti hyvinkin symppikseltä mieheltä!

Vierailija
1579/2208 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenny teki ihan oikein tiputtaessaan Kimmon, kun ei natsaa niin ei natsaa. Tuskin kukaan teistä strippauksen puolustelijoista pitäisi ajatuksesta, että vastavuoroisesti joku raahais teitä esim.kirkkoon joka sunnuntai? Ihmiset on katsos erilaisia.

Yhtä suvaitsematonta ja ennakkoluuloista kuin olla hyväksymättä puolisoltaan hunkstanssijuutta, on olla hyväksymättä toisen henkilökohtaisia arvoja ja rajoja joitten mukaan tekee omia päätöksiä. Ei ketään voi pakottaa mielipiteisiin.

Muutoin Kimmo vaikutti hyvinkin symppikseltä mieheltä!

Eihän noi Hunksit mitään strippareita sentään ole. Eroottisia show-tanssijoita lienevät. Eipä tuo Jenni ainakaan siveämpi ole, kun niin monessa ohjelmassa on pussaillut ja muutakin tehnyt erinäisten miesten kanssa (ml. Winter Games). En usko että Jenni löytää pitempiaikaista suhdetta tuostakaan ohjelmasta eikä tuolla maineella juuri muualtakaan. 

Vierailija
1580/2208 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen satunnaiskatsoja. Alusta katsoin muutaman jakson putkeen, ja minulle jäi mieleen Jenny kauniina ja fiksuna. Nyt viime jaksoissa näyttää normikeski-ikäiseltä ja puheet muutamia sanoja hihityksen välissä. Minulle tulee jotenkin huono fiilis koko asetelmasta, täti etsii nuorten miesten seuraa. Aion kyllä katsoa tämän loppuratkaisun, mutta uutta kautta en toivo.

Ketju on lukittu.