Bachelorette Suomi OFFICIAL
Tänään klo 21 alkaa! Bachelorettena ensimmäiseltä Bachelor-kaudelta tuttu Jenny Helenius, joka pääsi tuolloin loppukaksikkoon. Tämä on Suomen ensimmäinen Bachelorette koskaan, ja kilpailevat miehet ovat tässä:
Kommentit (2208)
Jenny puolustaa nyt blogissaan hieman Santtua. Nelonen silti julkaisi jutun Jennyn perusteluista, mikä antaa huonon kuvan myös Jennystä itsestään, koska nyt hän leimasi vahvasti Santtua. Se juttu pysyy ikuisesti netissä ja lukuarvot varmaan vähän eri kuin blogilla.
Häh kohtahan tää jo loppuu? Onko vähemmän jaksoja kun viime kaudella? :S
No on. Eikä tähän bacheloretteen oo kyl yhtään panostettu niinku bacheloriin. Missä kaikki jälkipuinti?
Vierailija kirjoitti:
No on. Eikä tähän bacheloretteen oo kyl yhtään panostettu niinku bacheloriin. Missä kaikki jälkipuinti?
Niinpä. Myös oma Facebook sivu puuttuu. Ilmeisesti kuitenkin lopussa on jälkipuinti jakso, jossa Jenny ja miehet ovat läsnä. Osallistuja miehet kuten Santtu ja Kimmo ovat tehneet omia analyysejä jaksoista. No aika hiljaista on tälläkin palstalla ollut. Mua ei edes kiinnosta enää katsoa ohjelmaa, kun tietää lopputuloksen.
Kaksi viime Bachelor-kauden naisista on näköjään jo raskaana. Aika nopeaa toimintaa.
Toivottavasti Jenny löytäis jonkun :)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Jenny löytäis jonkun :)
No ehkä sen löytää muualta kuin ohjelmasta
Oliko Suomen bachelorissa joku ns. host? En sitä katsonut, mutta amerikkalaisessa versiossahan on se Chris Harrison, ja jotenkin on tottunut että "päähenkilön" lisäksi ohjelmassa on mukana ns. juontaja. Häiritsee tosi paljon, ettei Suomen Bachelorettessa sitä ole ja Jenny joutuu kannattelemaan koko ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Suomen bachelorissa joku ns. host? En sitä katsonut, mutta amerikkalaisessa versiossahan on se Chris Harrison, ja jotenkin on tottunut että "päähenkilön" lisäksi ohjelmassa on mukana ns. juontaja. Häiritsee tosi paljon, ettei Suomen Bachelorettessa sitä ole ja Jenny joutuu kannattelemaan koko ohjelmaa.
Ei ole Suomi-versiossa ollut hostia vielä millään kaudella. Olisi kyllä hyvä jos olisi, tuntuu hölmöltä että Bachelor/ette itse joutuu juontamaan koko sarjan läpi.
Harmittaa kyllä että tämä kausi on ollut aika tyhjänpäiväinen pettymys. Olin niin innoissani etukäteen. Saapa nähdä jaksaako tätä edes kunnolla katsoa loppuun asti.
"Minua kiinnostaa Leossa eniten hänen luonteensa", toteaa Jenny. Olisikohan jotain vaikutusta myös sillä että Leo on vähän kuin nuori Juha Rouvinen?
Lupsakkaa menoa miehillä keskenään, ei läheskään niin ärsyttäviä tyyppejä ku naiset Bachelorissa :D
Jesse näyttää viihtyvän muiden miesten kanssa kumman hyvin...
Vierailija kirjoitti:
Lupsakkaa menoa miehillä keskenään, ei läheskään niin ärsyttäviä tyyppejä ku naiset Bachelorissa :D
Melkein kiinnostavinta koko sarjassa. Nuo treffiosuudet on niin käsikirjoitetun oloisia, miesten keskinäinen oleminen on vapaampaa ja luontevampaa ja aidompaa.
Mitä Jennyn naamassa on, nenän alla kuin viikset jotain tummaa?
Ei noista miehistä oo kyllä jennylle miestä. Tylsää. Eikö hakijoiden joukossa olis ollu saman ikäisiä ja - oloisia yhtään... Eihän noista nyt ykskään mätsää jennyn kanssa.