Mikähän tulee kahdenkymmenen vuoden päästä olemaan se nimi, josta nykylapset huokailevat "Mitä mun vanhemmat oikein mietti?"
Itse epäilen Aadaa, joka on kaunis mutta kovin puhkikulutettu. Aada on uusi Sanna.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Nuutti, Peetu, Eppu, Tiitus... Söpöjä vauvoilla ja pienillä lapsilla, presidentti Nuuttia olisi vaikea ottaa tosissaan
Olihan Titus Rooman valtakunnan keisari, se joka tuhosi Jerusalemin temppelin 70 jKr.
Vierailija kirjoitti:
Mariga
Tuota noin - nimessä Mariga ei ole yhtään mitään vikaa. Se on uusi, luultavasti nimestä Marika kehitetty versio, mutta tiesitkö, että nimi Marika on versio nimestä Maria. Suomessa on hyvin vähän alkuperäisiä nimiä. Mariga kuulostaa raikkaalta ja siinä on vähän samaa klangia kuin nimessä Margit. Tulee jotenkin Unkari ja ehkä romanikulttuuri mieleen. Margit on sekin vaan versio jostakin nimestä joka on versio jostakin nimestä. Nimistö kehittyy.
Jannica, Yannica
Adeliina
Mico
Nico
Marco, tämä on kaikista pahin, yhtä outo kuin vaikka Jyrci.
Yllättävän usein on tullut lähiaikoina vastaan Myy -nimisiä lapsia. Varmasti söpö nimi (kun lapsi on vielä pieni) mutta ehkä silti kyseisen nimen antaisin mieluummin lemmikille.
Vierailija kirjoitti:
Aada on kyllä jop uusi Sanna, osuva vertaus. Mutta huokailevatko Sannat, että mitä mun vanhemmat oikein ajatteli...?
Eivät huokaile muualla kuin vauva av-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kauhein kuulemani nimi on Kauri.
Miksi? Kauri on vanha mutta harvinainen nimi, alunperin saamelaisten ja Venäjän ortodoksien käyttämä. Taitaa olla myös puulaji. Tulee siis luonnosta.
Täällä on yhdellä muijalla jessika ja jonne.
Vierailija kirjoitti:
Oma arvaukseni on kaikki nyt muodissa olevat vanhat , pehmeät nimet tyyliin Hilma, Elsa, Taimi , Aino, Onni, Viljo, Eino. .. Nimet joista tulee mieleen maksaläiskät ja tekarit vesilasissa.
Sinulle tulee mieleen tekohampaat, ei noille lapsille, joilla kaikilla on nuo nimet. Päiväkodeissa on nykyään myös Tyyne, Viivi, Eevi, Martta, Elli, Eeli, Toivo ja Vilho.
Ei siellä ole enää Sannaa eikä Saria 😏
Kaikki erikoiset, väkisinväännetyt Zelda Yasminella Adalmineat.
Tuskin kukaan Aada tai Niko huokaa, että mitä mun vanhemmat ajattelivat.
Vierailija kirjoitti:
Nico
Jannica
Jessica
Marco
Mica
Eipäs unohdeta Nicoa ja Lucaa.
Yrjö lentää näistä, ei voi mitään.
Tuleeko näistä keski-iässä yhtä noloja ja homeisia nimiä kuin Keijo, Yrjö tai Jorma ovat nyt?
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nico
Jannica
Jessica
Marco
MicaEipäs unohdeta Nicoa ja Lucaa.
Yrjö lentää näistä, ei voi mitään.
Nico oli eka sana 😵
Tuommoiset tuli mieleen, ai hurjaa.