Oletko pannut paljon itseäsi vanhempaa?
Olen kakskymppinen, tekis mieli panna yhtä kuuskymppistä naista.
Onko vanhat väljiä, käykö hanakasti kulliin kiinni?
Onko kokemuksia?
Tiedän, että kuuskymppiset miehet taas panisivat himolla kakskymppisiä naisia.
Kommentit (68)
Jere Jyrälä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere Jyrälä kirjoitti:
En kommentoi.
En ko-ko ko-ko ko-ko ko-ko kommentoi
Hyvä vitsi.
Huomasitteko kaikki!!!JERE KOMMENTOI!!
Vierailija kirjoitti:
40v olisi aika maksimi, johon koskisin ja silloin pitäisi olla aasialaistaustainen. Länsimaalaisen kanssa ehkä joku 35v maksimi hetken huviin.
Jotain rajaa pitää olla.
Vetele vaan rauhassa käteen, niin ei tule aika pitkäksi!
Itseäni 18v vanhempaa naista,suhde jatkuu edelleen olin kun aloitimme 17v ja nyt 57v
Anopin kanssa aikanaan, ei nyt ihan panoon menty mutta käsipelliä, halailua, rintojen puristelua saunassa ja selänpesun yhteydessä hän takana seistessään pesi kivikovana seisseen kullini, runkkasi loppuun ja hyväili kiveksiäni...kuiskaili korvaan kiihottavasti samalla jotain että 'anna nyt vaan tulla, ei tarvitse tässä mitään nolostella, puutteessa oot kuitenkin ja hän haluaa avittaa jne jne. Spermat heidän kesämökkisaunan lattialle. Nolotusta kunnolla ja hän vain hymyili että ei noista tarvii jutella muille.
Tästä aikaa jo vaikka ja kuinka, vaimo silloin umpiväsyneenä ja toipui uupumuksestaan. Sille ei vaan voinut mitään, kun kulli seisoi täysillä ja edellisestä panosta oli jo pari viikkoa aikaa.
Ikäeroa n 25v ja Anoppi tuolloin 59v
Ulkomailla opiskellessani asuntolan emäntä, olin 20 ja hän lienee ollut jotain neljissäkymmenissä. Aikuisia oltiin siis molemmat. Tuntui hyvältä rutiinilta pumpata aina kassit tyhjiksi ennen opiskelupäivää.
Juu, itse olin juuri 16v täyttänyt nuori uros ja oltiin sovittu ihan hyvin säilyneen serkkutädin (silloin 54v) kanssa että pääsen tyhjentelemään murrosikäisiä kassejani paljaalla hänen sisään niin paljon kun intoa riittää, sinkkuna kun eleli siihen aikaan ja itse olin juuri saavuttanut ns. laillisen iän. Kerran jopa nussittiin vanhempieni makuuhuoneessa kun ne olivat viikonlopun yli reissussa..Kyllä sitä yhden kesän verran jaksoi antaa runtua tädin pillulle, mutta sen jälkeen siirryin oman ikäisiin.
Itselläni isoin ikäero ollut yli 30v. Hyvää suuseksiä sain.
17-18v tuli pidettyä 66v naista seksileluna.
Yksi parhaista kokemuksista seksin saralla.
Vaikka tää nainen ei kiihottanut yhtään ulkoisesti tilanteen pervous hoiti asian.
Vierailija kirjoitti:
Juu, itse olin juuri 16v täyttänyt nuori uros ja oltiin sovittu ihan hyvin säilyneen serkkutädin (silloin 54v) kanssa että pääsen tyhjentelemään murrosikäisiä kassejani paljaalla hänen sisään niin paljon kun intoa riittää, sinkkuna kun eleli siihen aikaan ja itse olin juuri saavuttanut ns. laillisen iän. Kerran jopa nussittiin vanhempieni makuuhuoneessa kun ne olivat viikonlopun yli reissussa..Kyllä sitä yhden kesän verran jaksoi antaa runtua tädin pillulle, mutta sen jälkeen siirryin oman ikäisiin.
Taidat vieläkin nähdä samaa unta siellä peräkammarissasi!
Olin päälle 30 ja yhdellä kurssireisulla oli minua 23 vuotta vanhempi nainen. Pieni siro ja kuntoilua harrastava. Ei se pillu niin tiukka sormin kokeillen ollut, mutta tositanteessa oli kuitenkin kovat puristukset, joita ei toki kaikilta nuoremmilta synnyttämättömiltäkään löydy. Hänellä oli kaksi aukuista lasta.
16v olin seksisuhteessa 43v miehen kanssa. elämäni parhaat kyydit sain aina silloin
En paljoa vanhempaa. Seksisuhde 16-vuotiaana 24-vuotiaan yh:n kanssa oli kiimaista ja jännää. Ja aikalailla saman ikäisenä oli muutama tilanne missä olisi päässyt n. 45-vuotiaita panemaan, mutta jänistin en uskaltanut tehdä ratkaisevaa liikettä. Harmittaa vieläkin, erityisesti se uhkea perseinen milf. Vanhin on vain 9 vuotta vanhempi ja tämä tapahtui 17-vuotiaana. Sinkkuna olisi pitänyt käydä testaamassa jokin tyylikäs 60.v leidi.
Vuonna 1987, ollessani 23 vuotias, kävin viemässä kaverille levyjä, jotka olin lainannut aiemmin. No, kaveri ei ollutkaan päässyt viikonloppuvapaalle armeijasta, mutta hänen yksinhuoltajaäitinsä oli kotona. Pyysi sisälle ja sanoi kehittävänsä kahvit, kun on mukavaa saada seuraa. Siinä sitten jutusteltiiin kaikkea ja aika kului. Pyysi sitten jäämään vielä illaksi seurakseen. No, tilanne ha jutut alkoi mennä hissukseen seksistisemmiksi ja senhän tietää mihin se johtaa. Kyllä osasi 48 vuotias nainen opettaa nuorta miestä. Kyllä oli ikimuistoinen yö ja koko viikonloppu.
Jep jep, minä 24 v N, mun vakkari 56v M Ihan parasta oon saanu ja se pitää meitä kimpassa. Ei aikomustakaan erota.
Mulla on seksisuhde 20 vuotta vanhemman naimisissa olevan miehen kanssa, ja tää mies asuu samassa rapussa vaimonsa kanssa kun minä. Tätä on kestäny kohta vuoden ja toivottavasti ei lopu koskaan. Me yleensä naidaan ja rakastellaan niiden sängyssä tai sohvalla, kerran myös esim pyykkituvassa kun satuttiin sinne yhtäaikaa, mut onneks sinne ei tullu kukaan. (Tää vaimo on siis melko usein jollain pitkillä työmatkoilla ja muka tosi stressaantunu ja muuta ettei sen takia niillä seksiä käytännössä koskaan.) Seksi tän miehen kanssa on jotain ihan mieletöntä ja monta kertaa parempaa kun kenenkään kanssa aiemmin. Se kyllä tietää miten naisen saa oikeen kunnolla tyydytettyä ja hoideltua, nuolee mua, kourii mun rintoja ihanilla ja vahvoilla käsillään ja nussii täydellisen kokosella kalullaan pitkillä työnnöillä syvälle pilluun niin että mun huuto ja voihkiminen kuuluu koko rappuun Jokainen sen kosketus tuntuu niin ihanalta et meinaa oikeesti taju lähtee siitä nautinnon määrästä. Sen kanssa todellakin tunnen itseni naiseks, kun kaikesta mitä se tekee niin välittyy tunne kuinka se oikeesti haluaa ja himoitsee mua. Sen lihaksikkaista pakaroista ja lihaksikkaista käsivarsista on niin ihana pitää kiinni samalla kun se paukuttaa mua kovaa ja syvälle, ja sen kroppa on muutenkin ihan täydellinen. Raksatöissä luonnostaan kasvaneet lihakset on parasta, ah mikä herkku!!! Niin komee, seksikäs, haluttava ja ihana mies. Onneks me nähdään taas tänään! Voin jo kuvitella kuinka se kirjaimellisesti repii vaatteet mun päältä kun pääsen eteiseen ja sen jälkeen kantaa mut sänkyynsä taas moneks tunniks hoideltavaksi.
N21
En pannut paljoa, vähän vaan tuikkasin.
Ölen eronnut 50-vuotias mies. Naapurissa asuu yksinäinen 70-vuotias nainen .Hän on pitkään ollut ilman miestä, joten hänen tavaransa ei ole liikaa käytetty. Halukkaasti hän avaa reitensä. Vako on vähän kuiva, mutta liukuvoiteen avulla kalu luiskahtaa syvälle hänen pilluunsa. Panen aina paljaalla ja lasken spermat sisälle.
Olin 21 ja seksiä oli 44 vuotiaan nasen kanssa.
N38 (nyt)
Olin 36, kumppani 84, miehiä molemmat. Hän ei lauennut, mutta erektio oli komea. Itseltäni roiskahti vähän turhankin nopeasti.
joo..se juna meni jo! (mut) ..aina voi koittaa
päästä sinne varikolle asti.
missä niitä välyksiirasvaillaan ja hiotaan.. ehkä.
(tosin) eihän se enää oo mikään tehdasuusilaite..