Oletko pannut paljon itseäsi vanhempaa?
Olen kakskymppinen, tekis mieli panna yhtä kuuskymppistä naista.
Onko vanhat väljiä, käykö hanakasti kulliin kiinni?
Onko kokemuksia?
Tiedän, että kuuskymppiset miehet taas panisivat himolla kakskymppisiä naisia.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Armeijan aikaan lomille päästyäni panin puoli iltaa ja yötä erästä silloista 7-kymppistä mummelia. Ei ollut mitään väliä vaikka rinnat roukkui polvien korkeudella ja haisevia ruumiinääniä kuului tuon tuosta. Pääasia oli että sai kassit tyhjennettyä lämpöiseen koloon.
FY FAEN HELVETE!🤢🤮
Itselläni oli vähänyli 20v nainen joka oli 40v, ja hyvä kokemus siitä jäi. Hänellä oli kyllä erittäin kaunis pillu.
Ja kerran olen masturboinut naiselle joka oli minua yli 40 vuotta vanhempi, mutta se oli jollaintavoin hyvin erikoinen kokemus kaikkiaan, jättäisin tekemättä jos voisin palata lähtöruutuun.
En, mutta haluaisin kyllä. Olen kuuskymppinen mies.
Jos kysymys olisi asetettu toisinpäin, olis Sale voinut kertoa kokemuksestaan.
Sain panna 65v kurvikasta naista, kun olin 19v. Hieno kokemus vedellä paljaalla ja päästää mehut sisään. Pyysi että saisko vähän ottaa suuhunkin, oli sekin järkyttävä kokemus ensimmäistä kertaa.
Olen eläissäni pannut kahta itseäni vanhempaa naista, ekan kerran 16v 17v naista ja toisen kerran 30v panin 33v naista. Muuten en ole juurikaan sellaista harrastanut. Vanhin nainen mitä olen pannut oli ex-vaimo 37.
Viimeisin pano eilen 23v tyttöystävä. Ei kiinnosta vanhemmat.
Kuinka paljon on paljon vanhempi?
Itseäni ei kiinnosta niin paljon vanhemmat tai nuoremmat naiset, että hänellä voisi olla ikäiseni lapsi tai minulla ikäisensä lapsi.
mulla seksi kaverina 80v nainen itse olen 57 vuotias ei mitään valittamista ihana ampua lasti karvattomaan pimppaan ja ne rinnat nam nam . takaapäin tekisi mieli kokeilla mutta mummolla polvet ei kestä harmi
Olin 19v nainen ja olin baarissa hakemassa jotain säästöä yöksi. No sitten jutulle tuli vanhempi herrasmies ja se oli tosi kiva ja ystävällinen. Siinä kovassa puutteessa lähdin miehen luo jolloin selvis että se on yli 60v. Mietin että oonko todella niin säälittävä ja puutteessa että lähdin niin vanhan ukon mukaan. Mutta se kannatti, sain elämäni parasta seksiä ja seuraava viikko nähtiin joka ilta ja tietysti harrastettiin seksiä. Silloin opin mitä on oikea hyvä seksi.
No en ole. Olen mies s. 1971 ja kaikki seksikumppanit ovat syntyneet 1971-1978. Nykyinen 1973. Jopa tuo oman ikäinen oli 3kk mua nuorempi.
Olen kyllä suudellut nuorena miehenä joitain 1960-luvulla syntyneitä naisia. Vanhin oli 1965 syntynyt.
En koskaan. Vanhin seksikumppanini on ollut itseäni neljä vuotta nuorempi nainen.
Ensimmäisestä seksitarjouksesta piti kieltäytyä, koska tyttä oli 15v ja itse silloin 18v.
M52
Vierailija kirjoitti:
vähänyli 20v nainen joka oli 40v,
Maindi boglaa.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Vanhin seksikumppanini on ollut itseäni neljä vuotta nuorempi nainen.
Ensimmäisestä seksitarjouksesta piti kieltäytyä, koska tyttä oli 15v ja itse silloin 18v.
M52
Minulla olisi ollut nuorempana mahdollisuus olla itseäni vanhemman kanssa. Olin 20 v. mies ja baarissa. Yksi nainen yritti saada mua mukaansa, mutta kun hän oli 30 v. ja siihen aikaan pidin jopa siskon 23 v. kavereita vanhoina. Tanssin kuitenkin hänen kanssaan hitaita ja sivelin takamusta. Oli hoikka, n. 160cm pitkä nainen. Ihan jees kasvoiltaan ja kovapalkkaisessa työssä, mutta tyssäsi tosiaan hänen ikäänsä.
m54
Olin itse 30w ja nainen 52w
Paras suikkari ikinä ja tuo nainen oli niin hot...
Olen pannut 26 vuotta itseäni nuorempaa ja 28 vuotta itseäni vanhempaa.
Kumpikin lahnasi ja vanhempi ulisi sen lisäksi että 'elä nii syvvöö, elä nii syvvöö'.
Minä 45 v mies ja minulla vakituinen 70v nainen sänkykumppanina.
Seksi on mahtavaa ja todella estotonta.
mies oli kolme?