Oletko pannut paljon itseäsi vanhempaa?
Olen kakskymppinen, tekis mieli panna yhtä kuuskymppistä naista.
Onko vanhat väljiä, käykö hanakasti kulliin kiinni?
Onko kokemuksia?
Tiedän, että kuuskymppiset miehet taas panisivat himolla kakskymppisiä naisia.
Kommentit (68)
Olin 21. ja toinen 40v. Molemmat naisia.
Kun olin N17 tuli touhuttua 37-vuotiaan kanssa. Jossain vaiheessa hiukka kadutti...
Kyllä, olen ollut yhdessä mieheni kanssa jo yli 10 vuotta ja ikäeroa on 17 vuotta. Olin vähän päälle parikymppinen kun aloimme seurustella.
Toissa kesänä panin useamman kerran juuri eronnutta mökkinaapuria. Minä olin m29 ja naapurin ex rouva noin n50+... upeaa seksiä oli...
Armeijan aikaan lomille päästyäni panin puoli iltaa ja yötä erästä silloista 7-kymppistä mummelia. Ei ollut mitään väliä vaikka rinnat roukkui polvien korkeudella ja haisevia ruumiinääniä kuului tuon tuosta. Pääasia oli että sai kassit tyhjennettyä lämpöiseen koloon.
olen. Olin 20 ja nainen oli 45v.
Hyvää seksiä oli, taisipa opettaa minulle suuseksin saloja. Minulla on sellainen muistikuva että hän oli ensimmäinen nainen jonka pillua nuolin. Hyvä muisto jäi siistä. Nyt tuosta on aikaa 35 vuotta =)
koittaisinko kirjoitti:
Onko kokemuksia?
Anna itsellesi oikeus panna häntä, kyl nainenkin haluaisi sitä.
koittaisinko kirjoitti:
Onko kokemuksia?
Kannattaa. Nuorena tein tise paljon samaa kun tajusin, että noita löytyy kapungilta baareista ja varsinkin ruotsinlaivalta. Kaikkien poikien pitäisi tajuta, että tällainen lunnonvara on varmaan edelleenkin käyttämättä. Eikä muuten tule enää raskaaksi ja osaa yleensä kaiken. Siinä poikaa viedään niin, että kerrankin pallit tyhjenee.
Jere Jyrälä kirjoitti:
En kommentoi.
En ko-ko ko-ko ko-ko ko-ko kommentoi
Vierailija kirjoitti:
Jere Jyrälä kirjoitti:
En kommentoi.
En ko-ko ko-ko ko-ko ko-ko kommentoi
Hyvä vitsi.
21v nain 42v kaunis ja mukavaa naista.
Joo. 27 vuotta ikäeroa on oma ennätys. Elämäni parasta seksiä.
40v olisi aika maksimi, johon koskisin ja silloin pitäisi olla aasialaistaustainen. Länsimaalaisen kanssa ehkä joku 35v maksimi hetken huviin.
Jotain rajaa pitää olla.
Tultiin juuri lapista hiihtolomalta neljän kaverini kanssa. Ravintolassa tapasimme Ruotsalaisen rouvan. Pieni ja siro, kuin mikä... olisko ollut viisvitonen, tai niillä main ? Ja me 18-20 väliltä. Rouvalla ei ollut minkäänlaisia estoja seksin suhteen, kaikki kävi erikseen ja yhtäaikaa. Parasta seksiä ikinä. Ei tainut rouva käydä rinteessä yhtenäkään päivänä.
Olin itseäni noin 20 vuotta vanhemman miehen kanssa vilme vuonna, hän noin 70 vuotta. Minä en syttynyt ensi näkemältä, mutta he kyllä. Hän ei malttanut pitää näppejään irti minusta, oli niin epäuskoinen, että pääsisi pian peuhaamaan kanssani.
Hänen villeytensä ja innokkuutensa saivat minutkin yllättävän nopeasti kiimaiseksi, ja sitten tulikin harrastettua seksiä mitä moninaisimmissa asennoissa ja P A L J A A L L A. Annoin hänen panna niin paljon kuin halusi. Hän oli hoikka, jäntevä, jokseenkin lihaksikas mies, ja ulkonäköni oli hänen mieleensä.
Meillä oli oikein hauskaa, estotonta ja luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin N17 tuli touhuttua 37-vuotiaan kanssa. Jossain vaiheessa hiukka kadutti...
Ihania neitoja tuollaiset. Itse kyllä pitäisin kuin kukkaa kämmenellä ja palvoisin kuin prinsessaa.
M37
Itse olin 28 vuotias, kun harrastin seksiä itseäni 18 vuotta vanhemman miehen kanssa... monta moninaista kertaa.
Hän oli loistava sängyssä!!!
Orgasmit vavisuttivat / ravistelivat olemustani yhä uudelleen ja uudelleen; paikat kipeytyivät suuren elimen upotessa lämpimään ja kosteaan. Sormettamisessa, imemisessä, nuolemisessa jne. hän oli todellinen taituri.
Vapaat, yhteiset aamut kuluivatkin usein toisiamme sukupuolisesti tyydyttäen:)
Hän tykkäsi siitä, kun minä kevyenä, pienikokoisena naisena istuin hänen kasvojensa päällä, hänen kielensä leikitellessä klitoriksellani.
Kun nyt vuosien jälkeen vain ajattelenkin:)
Kun nyt vain ajattelinkin....
Näytä sille henkkarit ensin :) Ei se halua miettiä tuleeko pedari syytteitä.
Jos olet varmasti täysikäinen ja mukava, ehkä tulet harjoittelemaan mun kanssa? vitsi vitsi, olet ihan liian nuori mun makuuni, en tiedä mitä ajattelisin jos olisin jonkun sen ikäisen kanssa kuka voisi olla iän puolesta lapseni. helvetin oudolta tuntuisi. mutta varmasti löytyy sinulle naisia jostain.