Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaatko kylppärissä vai meikkipöydän ääressä

Vierailija
01.10.2018 |

Itse meikkaan kylppärissä. En tajua mikä idea on meikkipöydässä! Turha pöytä ja vie vain tilaa.

Meikkaatko kylppärissä vai meikkipöydän ääressä

Vaihtoehdot

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan meikkipöydän ääressä. Mulla on makuuhuoneesta eristetty 1/3, josta puolestaan 2/3 on "walk-in closet", jossa pidetään kaikki meidän vaatteet, kengät, asusteet ym, ja se 1/3 sisältää mun meikkipöydän kohdevaloilla sekä hyllyjä ja laatikoita parfyymeille ja muille kosmetiikkatuotteille. 

Ja se makuuhuoneen jäljellejäävä 2/3 on siis parisängylle ja yöpöydille, muutamalle nojatuolille (joilla kyllä lähinnä lojuu vaatteita) ja kokovartalopeilille + liinavaatekaapille. 

Jos on tilaa niin miksei sitä käyttäisi ;) 

Vierailija
2/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan yleensä keittiön pöydän ääressä. Siinä on kahvi lähellä ja toistaiseksi vielä luonnonvaloa ikkunasta. Kylppärissä on hiostavaa ja kosteaa, enkä pääse tarpeeksi lähelle peiliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla peili kädessä.

Vierailija
4/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No työpöydällä on myös meikit eli sitä hyödynnän. Haluan hyödyntää meikkaamisessa luonnonvaloa, joten siksi en meikkaa vessassa tai kylpyhuoneessa. Se valo on sellainen siellä, että kaikkea tulee aina laitettua liikaa ja blendaaminen on vaikeaa, kun ei nää tarkasti. Luonnonvalossa erottuu paremmin kaikki! Tietysti keskitalvella joutuu käyttämään valoa, mutta pöytälamppukin on parempi valaisemaan kun kylppärin tai vessan valot.

Vierailija
5/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyhuoneessa on liian kuuma ja huono valaistus. Meikkaan työpöydän ääressä ja laitan peilin pöydälle ja valon päälle/avaan verhon.

Vierailija
6/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialla peilin edessä.

Vierailija
7/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppärissä peilipöydän ääressä. Mun kylpyhuone on n. 15 m2, siellä on 2 isoa ikkunaa, lasiseinä makuuhuoneeseen ja ”päivänvalo”spottivalot peilipöydän yläpuolella. Samalla voi ihailla peilin takana aukeavaa merimaisemaa. Suihku ja wc on samassa tilassa erotettuna molemmat lasiseinillä. Ei tule ahtaanpaikan kammoa 😃.

Vierailija
8/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppärissa ikkunan ääresssä. Minulla on varrellinen pöytäpeili ikkunalaudalla. Luonnonvalossa saa meikattua parhaiten. (Toki ei talviaamuina, mutta aina kun on valoa.) Kylppärini ei ole erityisen iso, muttei yleensä kuuma tai kostea.

Vierailija
9/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla tai sängyllä ikkunan vieressä käsipeilin kanssa, luonnonvalossa saa parhaan tuloksen.

Vierailija
10/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kylppärissä, mutta yhdessä asunnossa oli sellaiset ihanat, leveät ikkunalaudat ja silloin meikkasin makkarissa ikkunan ääressä. En ole mikään taidokas meikkaaja, ja perusmeikki onkin hyvin kevyt ja huomaamaton. Aikaa menee ehkä 2 min ja ne kymmenisen tuotetta (joista kaikkia en edes käytä päivittäin) eivät paljon tilaa vie, joten en koe meikkipöytää tarpeellisena.

Vierailija
11/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppärissä tai olohuoneessa ison peilin ääressä.

Meikkipöytää mulla ei edes ole.

Vierailija
12/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppärissä. Päivänvalolamppu antaa hyvän valon, kun kylppärissä ei ole ikkunaa.

Vierailija
13/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoen makuuhuoneen peilin edessä. Tarvittaessa siirrän peiliä (pukeutumispeili).

Pystyn meikata myös käsipeilin kanssa reissussa.

Meikkipöytä oli joskus teininä enkä nähnyt niin kauas tarkasti, oli turha.

Vierailija
14/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun lattialla saatana.

Vierailija
15/15 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön pöydän ääressä. Mulla on sellainen pienehkö laatikko, jonne mahtuu kaikki meikkituotteet ja -tarvikkeet. Säilytän sitä ja käsipeiliä keittiön sivutason laatikossa ja nostan sieltä keittiön pöydälle kun alan meikkaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi