Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäisitkö jos miehesi menisi poikansa kanssa pojan kaverin ja tämän yh. äidin kanssa nelistään hoploppiin?

Vierailija
01.10.2018 |

Lähtisivät nelistään autolla ja pojat leikkisivät keskenään hoplopissa ja miehesi ja tämän toisen pojan äiti istuisivat kahdestaan sohvalla jutustellen ja kahvia juoden.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tilanne muuttuisi jos yh tulisi noutamaan miestäsi ja lasta läpikuultavat legginsit jalassa? Antelias kaula-aukko yms.

Pakkelia olisi kuin olisi menossa yökerhoon. Mitenkä olisi?

Ajattelisin varmaan että en itse lähtisi hoploppiin kotiasussa. Sinänsä en usko että tuo asu mitenkään vaikuttaisi mieheen. Voi olla että hän olisi valinnut myös kotiasun tuohon tilanteeseen eli verkkarit ja vähän kulahtaneen t-paidan tai vastaavan.

Vierailija
62/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mitä tapahtuu riippuu täysin siitä naisesta. Mies kuin mies lähtee melkeinpä jokaisen naisen mukaan jos nainen ilmaisee seksuaalisen halukkuutensa ja muuten hivelee miehen itsetuntoa.

Luulen että mieheni menisi hämilleen eikä edes ymmärtäisi kunnolla mistä on kyse jos joku yrittäisi häntä iskeä. Jos ymmärtäisi juoksisi varmaan kotiin suu vaahdossa että ”arvaa mitä arvaa mitä, mua yritettiin iskeä!!!”

Tai jäisi miettimään mitä tapahtuu, ja sama nainen jatkaisi piirittämistä. Mies kertoisi kotona kuinka mukava nainen huomioi häntä ja sinä sanoisit "sepä kiva". Mies suutahtaisi kun et ole mustasukkainen ja päättäisi pelata vähän takaisin. Hups ja sivusuhde on syntynyt. Siinä vaiheessa kun nainen ripustautuu huulillaan mieheen, mies on "ei perhana se tapahtuu nyt". (Ei ole ainutkertainen juoni, en ota kunniaa sen keksimisestä, löytyy aiheella 'tarinoita pettämisestä' useampana toteutuksena suomalaisten miesten selityksenä miksi kävi näin. )

Kiusoittelisin varmaan vähän enemmän kuin että ”sepä kiva”. Ehkä miehen itsetunto buustautuisi siitä sen verran että ilta voisi olla oikeinkin hauska. Mutta ei se nyt mua mielenkiintoisempaa ja kaikin puolin parempaa löydä kuitenkaan. :D Enhän mä nyt hyvänen aika minkään idiootin kanssa ole, kyllähän se nyt itsekkin tajuaa että kaikki muut on kuin varjoja minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tilanne muuttuisi jos yh tulisi noutamaan miestäsi ja lasta läpikuultavat legginsit jalassa? Antelias kaula-aukko yms.

Pakkelia olisi kuin olisi menossa yökerhoon. Mitenkä olisi?

Ajattelisin varmaan että en itse lähtisi hoploppiin kotiasussa. Sinänsä en usko että tuo asu mitenkään vaikuttaisi mieheen. Voi olla että hän olisi valinnut myös kotiasun tuohon tilanteeseen eli verkkarit ja vähän kulahtaneen t-paidan tai vastaavan.

Entä jos yh unohtaa ottaa lapset mukaan? Pidätkö huolen, ettei miehesi unohda omia?

Vierailija
64/65 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mies voi tavata yh:n, mallin tai lääkärin vaikka lähikaupassa tai ruuhkabussissa. Töissäkin varmaan monta kaunista naista.

Eli en näe hoploppiin menon kieltämistä toimivana keinona parisuhteen suojeluun.

Joo, mutta hyvin harvoin kaksi tuntematonta ihmistä ryhtyy henkilökohtaiseen keskusteluun heviosastolla tai ruuhkabussissa. Siksi en itse tykkäisi jos mies viettäisi joka viikko monta tuntia aikaa vieraan naisen kanssa kahden kesken vapaa-ajalla (lapset jossain hyppimässä).

Ei tässä kyllä alunperin mistään (edes) viikottaisesta tapaamisesta puhuttu.

Ja vaikka olisikin, niin mieshän oli viemässä sitä "lasta sinne hyppimään", joten jonkunhan siellä täytyy olla, jos lapsi siellä viikottain käy.

Itse joskus vein tytärtä viikottain balettiin ja siinä oli sitten tarhatuttu-äiti, jonka lapsi kävi samassa ryhmässä. Hänen kanssaan rupateltiin aina sitten kerran viikossa reilun tunnin verran. Jos olisi vaimo tuossa vaiheessa vetänyt jotain mustiskohtauksia, olisi ollut kyllä vakavan keskustelun paikka.

Kysyin muuten tuon alkuperäisen kysymyksen vaimolta, hän oli hieman hämmentynyt. Ei oikein ymmärtänyt, mitä pahaa siinä voisi olla. "Sehän kahvittelu on nyt sellaista aikuisten aikaa..." Väänsin sitten oikein rautalangasta, että kyseessä on YH, etkö ymmärrä mitä siitä kahvittelusta voi seurata? Naurahti sitten: "Mitä se yh siinä mitään vaikuttaa, ei kai puoliso hänelläkään mitään estäisi, jos ei sullakaan?"

Taidetaan sopia toisillemme oikein hyvin, kun ollaan niin sinisilmäisiä...

Vierailija
65/65 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäisin ja varmaan ei mitään juorujakaan lähtisisi leviämään siitä. Eihän se ketään kiinnostasisi.