Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäisitkö jos miehesi menisi poikansa kanssa pojan kaverin ja tämän yh. äidin kanssa nelistään hoploppiin?

Vierailija
01.10.2018 |

Lähtisivät nelistään autolla ja pojat leikkisivät keskenään hoplopissa ja miehesi ja tämän toisen pojan äiti istuisivat kahdestaan sohvalla jutustellen ja kahvia juoden.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se yh äiti olisi 25 v hoikka ja kaunis malli/lääkisopiskelija? Kuinka usein sallisitte miehen käyvän play dateilla tämän kanssa?

Sallisitte 😂

Ette te ole miestenne äitejä. Lopettakaa ihan totta.

Niin- voihan se kumppani haluta vaikka mennä ryyppäämään ja bilettämään joka päivä tai alkaa käyttää huumeita, ei siihenkään puolisolla ole vissiin mitään sanottavaa, toivottaa vaan hyviä bileitä ja trippejä.

Vierailija
22/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, rehellisesti sanoen riippuisi varmasti naisesta. Mutta tykkäisin tai en, saisi mennä silti. Eihän toista voi kieltää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pahastuisi yhtään. Mutta minulla onkin "paska huoraava turha parisuhde", jos on aaveeta uskominen 🤣

Vierailija
24/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittais yhtään, jos suhteessa on muuten luottamus kunnossa.

Vierailija
25/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se yh äiti olisi 25 v hoikka ja kaunis malli/lääkisopiskelija? Kuinka usein sallisitte miehen käyvän play dateilla tämän kanssa?

Kyllä meidän Pera tapaa vain miehiä.

Keskustelu ruman varatun naisen kanssa on sallittua minun läsnäollessani.

Meidän perhe ei sellaisiin paikkoihin mene missä on mahdollista nähdä hyvännäköinen malli/lääkäri-yh.

Vierailija
26/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mun ukko lähtis siihen tilaisuuteen yhärinä 😂. Jotain rajaa tuohon suwakkiuteen hei!

Vierailija
27/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun puolestani kyllä saisivat mennä. Suuremmalsi ongelmaksi luultavasti mudostuisi kavereiden äidit. Montaakaan yh:ta heistä ei löydy mutta en silti yhtäkkiä keksi kuka heistä tuollaisella kokoonpanolla haluaisi hoploppiin lähteä. Todennäköisempää olisi että isä lähtis kolmistaan poikien kanssa.

Vierailija
28/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meidän Pera tapaa vain miehiä.

Keskustelu ruman varatun naisen kanssa on sallittua minun läsnäollessani.

Meidän perhe ei sellaisiin paikkoihin mene missä on mahdollista nähdä hyvännäköinen malli/lääkäri-yh.

Mutta jos olet rehellinen niin miehen play deitit tuntuisi silti eriltä jos toinen osapuoli olisi nuori ja kaunis, veikkaan.

Vierailija
29/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies voi tavata yh:n, mallin tai lääkärin vaikka lähikaupassa tai ruuhkabussissa. Töissäkin varmaan monta kaunista naista.

Eli en näe hoploppiin menon kieltämistä toimivana keinona parisuhteen suojeluun.

Vierailija
30/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin, ei tarvitsisi itse lähteä.

Vierailija
31/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kyllä, etenkin jos saisi vauvankin nukkumaan silloin kun muu miesväki olisi poissa, voisi vaikka käydä suihkussa ja nukkua.

Vierailija
32/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin että todellisuudessa tämä ei olisi kaikille ok. Se on tullut selväksi että miehiin ei voi luottaa ja he ovat heti panemassa. Eilen oli ketju missä mies ei saanut tykätä kaverin tyttöystävän kuvasta. Mammat sanoivat heti että mies on kiihottunut ja huoripukki.

Vierailija
33/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mies voi tavata yh:n, mallin tai lääkärin vaikka lähikaupassa tai ruuhkabussissa. Töissäkin varmaan monta kaunista naista.

Eli en näe hoploppiin menon kieltämistä toimivana keinona parisuhteen suojeluun.

Joo, mutta hyvin harvoin kaksi tuntematonta ihmistä ryhtyy henkilökohtaiseen keskusteluun heviosastolla tai ruuhkabussissa. Siksi en itse tykkäisi jos mies viettäisi joka viikko monta tuntia aikaa vieraan naisen kanssa kahden kesken vapaa-ajalla (lapset jossain hyppimässä).

Vierailija
34/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri tämä! Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 15 vuotta. Alussa suhtauduin kaikkiin miehen menoihin tosi rennosti. Olen aina ollut sitä mieltä ettei toista voi kahlita. Parasta on keskinäinen luottamus.

Mies on kuitenkin pettänyt luottamukseni useamman kerran. Nykyään huomaan monesti tulevani helposti epäluuloiseksi ja raivo sisälläni kasvaa.

Vierailija
35/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin että todellisuudessa tämä ei olisi kaikille ok. Se on tullut selväksi että miehiin ei voi luottaa ja he ovat heti panemassa. Eilen oli ketju missä mies ei saanut tykätä kaverin tyttöystävän kuvasta. Mammat sanoivat heti että mies on kiihottunut ja huoripukki.

Valitettavasti mun kokemukset miehistä on juuri tuo, että ovat heti panemassa. Joskus vielä luotin tosi sinisilmäisesti. Olen itse tosi luotettava, joten en osannut edes ajatella minkälaisia kusettajia miehet ovat.

Vierailija
36/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juuri tämä! Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 15 vuotta. Alussa suhtauduin kaikkiin miehen menoihin tosi rennosti. Olen aina ollut sitä mieltä ettei toista voi kahlita. Parasta on keskinäinen luottamus.

Mies on kuitenkin pettänyt luottamukseni useamman kerran. Nykyään huomaan monesti tulevani helposti epäluuloiseksi ja raivo sisälläni kasvaa.

Miksi jatkaa parisuhdetta jos puolisoei ole luotettava?

Vierailija
37/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä tulisi mieleenkään, että tuossa olisi joku ongelma, varsinkaan siihen verrattuna että nainen olisi ruma ja nelikymppinen.

Luotan mieheeni ja vaikka en luottaisikaan, niin en usko että se 25 v malli olisi kiinnostanut 40+ lihavasta miehestä.

Mä olen ollut jopa telttailemassa tyttäreni, hänen kaverinsa ja kaverin isän kanssa (oli siellä muitakin).

Vierailija
38/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti mun kokemukset miehistä on juuri tuo, että ovat heti panemassa. Joskus vielä luotin tosi sinisilmäisesti. Olen itse tosi luotettava, joten en osannut edes ajatella minkälaisia kusettajia miehet ovat.

Nyt yleistät tämän kaikkiin miehiin. Minä en ole pettänyt koskaan, enkä petä. On vaikea kuvitella että suhteessa olisi kaikki ok jos toinen pettää. Parisuhdetaidot kun vaan täytyy opetella kantapään kautta. Itsekkin monta suhdetta käyneenä läpi, olen ehkä oppinut jotakin. Minä tunnen oikeastaan vain fiksuja miehiä jotka arvostaa parisudetta siinämäärin, että ovat eronneet eivätkä lähteneet pettämään.

Vierailija
39/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon ollu tuntikausia tollasessa hoplopissa tytön ja sen kaverin ja kaverin isän kanssa. Ei oo haitannut mun miestä (molempien mun lasten isä) eikä tytön kaverin äitiä. Mukana on toki ollut myös mun poika, mutta useita kertoja ollaan juteltu tuntikausia siellä. Mulla ja tytön kaverin isällä oli kyllä kiihkeä panosuhde ennen nykyisiä kumppaneita ja lapsia. Onko tässä vaaraa enemmästä? Tuo exä on myös mun ja mun miehen fb-kamu. En oo varma tietääkö mun mies meidän aiemmasta suhteesta, tai tietääkö tytön kaverin äiti siitä mitään. Mutta kaveri asteella ollaan, vaikka kai joku luonnehtis nykyisiä parisuhteita kulahtaneiksi.

Vierailija
40/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon näitä. Lasten kavereiden synttäritkin järjestetään yleensä jossain tuollaisessa paikassa. Kyllä se keskustelu yleensä käydään siitä näkökulmasta, että kumpi sinne joutuu lähtemään. Kiva vaan jos on jotain mielenkiintoista seuraa miehellä siellä, silloin se hyvällä tuurilla hoitaa nuo viennit useammin. :D