Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäisitkö jos miehesi menisi poikansa kanssa pojan kaverin ja tämän yh. äidin kanssa nelistään hoploppiin?

Vierailija
01.10.2018 |

Lähtisivät nelistään autolla ja pojat leikkisivät keskenään hoplopissa ja miehesi ja tämän toisen pojan äiti istuisivat kahdestaan sohvalla jutustellen ja kahvia juoden.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin. Saisin kaivatun vapaaherken ja inhoan kaiken maailman hoploppeja

Vierailija
42/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa kuinka kauan yh ollut ilman miestä? Saattaa olla melko halukas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse löytänyt juurikin HopLop-synttäreiltä panosuhteen (ollaan molemmat naimisissa). Jestas mitä rietastelua siitä kahvihetkestä syntyi.

Vierailija
44/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa olla liian itsekäs. Yh:lla on oikeus lainata miestäsi, niin kauan kun löytää oman.

Vierailija
45/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tömö olennainen asia selvittöö naisesta

Vierailija
46/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyyks se sormettamaan tätä yh:ta siinä sohvalla vai näkeeks lapset siihen?

Vierailija
47/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma. Eiköhän siellä molemmat raplaa kännyköitään ja lapsia ei vahdi kukaan.Lähde mukaan niin tulee ne lapset vahdittua ja samalla kyttäät että ukkosi räpeltää vaan sit kännykkää.

Vierailija
48/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä tapahtuu riippuu täysin siitä naisesta. Mies kuin mies lähtee melkeinpä jokaisen naisen mukaan jos nainen ilmaisee seksuaalisen halukkuutensa ja muuten hivelee miehen itsetuntoa.

Vierailija
49/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän tilanne muuttuisi jos yh tulisi noutamaan miestäsi ja lasta läpikuultavat legginsit jalassa? Antelias kaula-aukko yms.

Pakkelia olisi kuin olisi menossa yökerhoon. Mitenkä olisi?

Vierailija
50/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä luodaan kestävää perustaa orastavalle uusioperheelle. Nainen on peto toiselle naiselle...muistakaa se.

Vierailija
51/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se yh äiti olisi 25 v hoikka ja kaunis malli/lääkisopiskelija? Kuinka usein sallisitte miehen käyvän play dateilla tämän kanssa?

No, mun mies on mahakas kaljuuntuva 50-vuotias setämies, en usko että kaunis nuori nainen hänestä innostuisi :D Mutta ystäväni on yh ja mies on käynyt useita kertoja em kombon kanssa hoplopissa. Paita ja pää märkänä tulevat kotiin, ei olekaan toistaiseksi tullut mieleen että siellä onkin paneskeltu, sinisilmäisesti olen uskonut että mies on riehunut poikien kanssa ja ystäväni on saanut juoda kupillisen kahvia rauhassa itsekseen.

Vierailija
52/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän tilanne muuttuisi jos yh tulisi noutamaan miestäsi ja lasta läpikuultavat legginsit jalassa? Antelias kaula-aukko yms.

Pakkelia olisi kuin olisi menossa yökerhoon. Mitenkä olisi?

No ei mitenkään. Mitä paremman näköinen sitä vähemmän uskoisin että yrittää iskeä varattua perheenisää. Varmaan muutakin seuraa mahdollista löytää. En kyllä tiedä onko tuolla tyylillä nyt sitten hyvän näköinen, kuulostaa Tukiaiselta.

Vierailija
53/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä tapahtuu riippuu täysin siitä naisesta. Mies kuin mies lähtee melkeinpä jokaisen naisen mukaan jos nainen ilmaisee seksuaalisen halukkuutensa ja muuten hivelee miehen itsetuntoa.

Luulen että mieheni menisi hämilleen eikä edes ymmärtäisi kunnolla mistä on kyse jos joku yrittäisi häntä iskeä. Jos ymmärtäisi juoksisi varmaan kotiin suu vaahdossa että ”arvaa mitä arvaa mitä, mua yritettiin iskeä!!!”

Vierailija
54/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dadbod voi olla nuoren yh:n mielestä hyvinkin seksikäs ja miehekäs.

Vierailija
55/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dadbod voi olla nuoren yh:n mielestä hyvinkin seksikäs ja miehekäs.

Onhan tuo oma mies minunkin mielestäni, mutta siitä nyt vaan näkee kilometrin päähän ettei pelaa mitään pelejä. Niitä ihmisiä että toinen nolaa itsensä jos yrittää iskeä, kun toinen pysyy kuitenkin täysin asiallisena. Tiedätte kyllä tyypin. Sellainen autokauppiaan vastakohta. Umpirehellinen aina.

Vierailija
56/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli näin, mutta paikka oli uimaranta ja juomana jotain kylmää. Vaatetuksena ehkä jotkut bikinit?

Hyvin meni, olin vauvan kanssa kotona. Olin kiitollinen että toinen äiti lähti mukaan peräänkatsojaksi, kun lapsijoukossa oli tyttöjäkin kahden pojan lisäksi.

En osannut olla mustasukkainen, koska ei vain mitenkään olisi ollut todennäköistä että siitä olisi suhdetta syntynyt. Ei kai kukaan äiti voisi hyväksikäyttää tuollaista tilannetta tuttujen lasten perheenisän kanssa, eihän?

Vierailija
57/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että mieheni menisi hämilleen eikä edes ymmärtäisi kunnolla mistä on kyse jos joku yrittäisi häntä iskeä. Jos ymmärtäisi juoksisi varmaan kotiin suu vaahdossa että ”arvaa mitä arvaa mitä, mua yritettiin iskeä!!!”

Tai jäisi miettimään mitä tapahtuu, ja sama nainen jatkaisi piirittämistä. Mies kertoisi kotona kuinka mukava nainen huomioi häntä ja sinä sanoisit "sepä kiva". Mies suutahtaisi kun et ole mustasukkainen ja päättäisi pelata vähän takaisin. Hups ja sivusuhde on syntynyt. Siinä vaiheessa kun nainen ripustautuu huulillaan mieheen, mies on "ei perhana se tapahtuu nyt". (Ei ole ainutkertainen juoni, en ota kunniaa sen keksimisestä, löytyy aiheella 'tarinoita pettämisestä' useampana toteutuksena suomalaisten miesten selityksenä miksi kävi näin. )

Vierailija
58/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule todellakin saa mennä.

Vierailija
59/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käsitin aloituksesta että kyseessä on miehen lapsi, eli siis ap ei ole lapsen äiti, vaan hän seurustelee miehen kanssa, jolla on ennestään lapsi. Joten nuo "saisin omaa lapsivapaata aikaa" -jutut ei päde tässä tapauksessa. Ja tavallaan hieman ymmärrettävämpää ap:n epävarmuus. Mutta siis, jos itse olisin tuollaisessa kuviossa ap:n tilalla, niin en murehtisi tuollaista, vaan olisin tyytyväinen että mies välittää lapsestaan. Jos mies on ihastuakseen toiseen, niin se ihastuu, ei sille voi mitään. Ja se voi tapahtua tuhansissa muissakin paikoissa kuin hoplopissa.

Vierailija
60/65 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ei AP taida tietää kun ei ole vastannut.