Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäistä yrittävät kaikki tänne mukaan keskusteluun!

05.05.2006 |

Hitsi, miten tässä nyt " järkevästi" alottais keskustelun. Voiko vauvakuumeessa yllipäätään olla järkevä? Minä oon ihan hepakoissani kun jätin pillerit vasta vajaa kuukausi sitten pois (harkitusti, monen kuukauden suunnittelun ja ennakoinnin tuloksena, en hetken mielijohteesta) ja oon malttamaton... Kun sitä haluais että tärppää heti! :) Onko muita yhtä malttamattomia vauvakuumeisia?! Toisaalta kamalaa ja toisaalta taas ihanaa kun odottaa tulevansa raskaaksi. Mut ei se kyllä oo hyvästä jos sit stressaa tietämättään, tuleeko raskaaksi vai ei! Ja pettymyshän se sitten on jos ne menkat alkaakin, ei pitäs varmaan liikaa miettiä... Mutta kun miettii pakosti! Kaverit " lisääntyy" ympärillä, joka puolella on pieniä vauvoja! Kaupassakin tekis mieli kaapata syliin kaikki pienet enkelit!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit jääneet täälläkin pois vastikään. Ihan älyttömän kihelmöivä olo koko ajan, välillä tuntuu ettei edes ole sisäistänyt tätä asiaa vielä!! Tuntuu että joka puolella näkee vain raskaana olevia tai pienten lasten äitejä, lastentarvikeliikkeet bongaa kaupungilla ihan uudella tavalla jne..

Mitenhän sitä kestää sen pettymyksen, jos/kun menkat sitten alkaakin :( Pitäis yrittää tosiaan asennoitua rennosti, mutta helpommin sanottu kuin tehty.

Oikein paljon onnea kaikille yritykseen, ja tsempataan toisiamme!

Vierailija
2/4 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule mukaan tonne ensikoiden pinoon, siellä me kaikki kuumeilemme ensimmäistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt tänään sitten sen aika että menkkojen pitäisi alkaa, mutta eipä kuulu... Mulla on ihan tosi epävarma olo koko jutusta mutta toiveet on tietty korkealla!!!

Ajattelin huomenna tehdä testin ja katsella mitä tapahtuu... Jännittää vaan ihan pirusti!

Aurinkoisia päiviä... :)

Vierailija
4/4 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta sen mukaan en ole raskaana. Ainoa outo juttu on vaan että menkat ei ole alkaneet ja mulla on oireita vaikka muille jakaa! Testasinkohan nyt sitten vähän liian aikaisin???

Ajattelin että teen testin vaikka parin päivän päästä uudestaan ja sitten menen terveyskeskukseen.

Olen vaan niin haltioissani ajatuksesta että josko nyt olisi sitten napannut!!!