Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelusta

1970
30.09.2018 |

Olen 48-vuotias mies ja olen valehdellut koko elämäni mitä erillaisin tavoin. Toivoisin kuulevani miten te olette päässeet eroon valheistanne? Ja jos asia ei ole henkilökohtainen, niin olisin kiitollinen kaikista neuvoista ja ehdotuksista, jotka liittyvät aiheeseen. Olen satuttanut pitkäaikaista puolisoani todella pahasti ja nyt olen valmis tekemään paljon työtä hänen takiaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin eroon valehtelusta heittämällä miehen porraskäytävän puolelle. En ole katunut.

Vierailija
2/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin eroon valehtelusta heittämällä miehen porraskäytävän puolelle. En ole katunut.

Valehtelitko sinä vai miehesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1970 kirjoitti:

Olen 48-vuotias mies ja olen valehdellut koko elämäni mitä erillaisin tavoin. Toivoisin kuulevani miten te olette päässeet eroon valheistanne? Ja jos asia ei ole henkilökohtainen, niin olisin kiitollinen kaikista neuvoista ja ehdotuksista, jotka liittyvät aiheeseen. Olen satuttanut pitkäaikaista puolisoani todella pahasti ja nyt olen valmis tekemään paljon työtä hänen takiaan.

Hyvä, että yrität parantua. En kyllä osaa auttaa, mutta tyhmä kysymys olisi:

Miksi et vain lopeta?

Vierailija
4/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäit kiinni vieraista, älä tee sitä enää niin ei tarvitse valehdella. Olet takuulla epäilyksenalainen pitkään, ehkä aina. Jos ongelma taas on joku taloustyyppinen, niin siihen auttaa avoimuus. Puhumalla totta voit esittää puolisollesi, miten korjaat asioita. Niin ne korjausliikkeet tulevat myös tehtyä, eivätkä jää aikomuksiksi. Ammattiapu on joskus tarpeen, varsinkin jos olet jonkinlainen tapasepittäjä.

Vierailija
5/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo valehtelijat ovat useimmiten miehiä? Osaako aloittaja tai joku kertoa?

Vierailija
6/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia. 

Vierailija
7/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista. Työtä pitää tehdä paljon itsenäisesti ja ulkopuolista apua täytyy harkita, koska siinä on omat hyvät puolensa.

Vierailija
8/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1970 kirjoitti:

No varmaan se, että alat jäädä systemaattisesti kiinni epäluotettavuudestasi etkä enää ole suorastaan mikään korttipakan freesein sotilas, joten kyllähän se luonto hioo sinut soppajonosta aika häntäpäähän. Se opettaa ihan itsestään, älä huoli.

Vierailija
9/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras merkki että muutut, on terapia. Soita ja varaa aika. Jono on pitkä joten ei tarvitse jännittää että ihan pian saisit aikaa. Mutta on askel eteenpäin ja ehkä saat puhelimessa jo jotain neuvoja.

Pelkkään päätökseen lopettamisesta älä jää. Olet varmasti päättänyt ennenkin. Se on riippuvuus, ei sitä voi ratkaista vain yksin oman pään sisällä.

Vierailija
10/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo valehtelijat ovat useimmiten miehiä? Osaako aloittaja tai joku kertoa?

Olihan tästä ihan tilastoa tueksi?

Vierailija
11/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras merkki että muutut, on terapia. Soita ja varaa aika. Jono on pitkä joten ei tarvitse jännittää että ihan pian saisit aikaa. Mutta on askel eteenpäin ja ehkä saat puhelimessa jo jotain neuvoja.

Pelkkään päätökseen lopettamisesta älä jää. Olet varmasti päättänyt ennenkin. Se on riippuvuus, ei sitä voi ratkaista vain yksin oman pään sisällä.

Taitaa olla vain liian kallista työttömälle.

Vierailija
12/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan tästä ihan tilastoa tueksi?

Niin, ja naiset ovat mielestäni epärehellisiä tavalla, joista ei niin konkreettisesti voi jäädä kiinni, tyyliin 'A teki asian B'.

Vierailija
13/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Tunnen patologisia valehtelijoita ja ovat yleensä naisia.

Olen itsekin nainen ja ehkä siksi tunnistan ne naisten valheet.

Vierailija
14/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vielä siis tietää onko joku päässyt valehtelukierteestä omin voimin.

Vierailija
15/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1970 kirjoitti:

Haluaisin vielä siis tietää onko joku päässyt valehtelukierteestä omin voimin.

Jep, ja sitä jää tosi yksin sen jälkeen. Koska rehellisyys on aika harvinaista valuuttaa maailmassa. Tarkoitan rehellisyydellä sellaista luuytimeen menevää rehellisyyttä, että tällainen ihan oikeasti olen, vaikka siitä ei papukaijamerkkejä tule. Mutta se kannattaa. Se luo todellista toivoa siinä missä valheet eivät johda mihinkään.

Vierailija
16/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelijat valehtelette? Oletteko tyhmiä?

Vierailija
17/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelijat valehtelette? Oletteko tyhmiä?

Kyllä ne ovat. Kannattaa kiertää kaukaa.

Vierailija
18/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä pelkääviä. Ajattelin, että omana itsenä ei ole paljon saumoja.

Vierailija
19/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä pelkääviä. Ajattelin, että omana itsenä ei ole paljon saumoja.

Rasittavia. Ja arvottomia.

Vierailija
20/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa aloittajan kysymys. Millä keinoilla tuollaisesta tavasta voi päästä eroon? Onko jollain omaa kokemusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi