Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho! Redi kauppakeskuksessa on avattu Cinnamon leffateatteri, eivät panosta mainontaan.

Vierailija
30.09.2018 |

Mikä mahtaa olla tämän baltialaisketjun myyntivaltti ja kilpailuase Finnkinon ylivoimaa vastaan?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hinnat.

Vierailija
2/19 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 euroa näkyy olevan normaalilipun hinta heilläkin. Siis mitä järkeä perustaa taas uusi multiplex-teatteri jos hinnat on samat kuin kilpailijalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14 euroa näkyy olevan normaalilipun hinta heilläkin. Siis mitä järkeä perustaa taas uusi multiplex-teatteri jos hinnat on samat kuin kilpailijalla.

Hmpf. 😠

Vierailija
4/19 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei ne viitti mainostaa, kun ei sinne kukaan löydä kuitenkaan.

Vierailija
5/19 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatti kuitenkin perustaa se teatteri jonne ei kukaan löydä? Rahanpesuako?

Vierailija
6/19 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvissa käynnistä on tullut epämiellyttävä kokemus. Vieressä ja ympäri salia kuuluva ärsyttävä mässytys ja rapina eivät kuulu minun nautinnolliseen elokuvakokemukseen.

Tämä nykyajan tapa kulkea joka paikassa eväät kädessä on outo. Ruoka-ajat on erikseen.

Vierailija
7/19 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasilan Triplaan on tulossa saman verran katsomopaikkoja kuin redissä on nyt, eli noin 700. Tiedossa lähivuosina joko tiukka hintakilpailu tai pudotuspeli salien kesken.

Vierailija
8/19 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffat katsotaan meillä Netflixin kautta, on liian tyyristä lähteä kolmen kersan kaa teatteriin.

Vierailija
9/19 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis oliko tämä joku vitsi? Eihän kukaan enää käy koko Redissä. 

Vierailija
10/19 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pasilan Triplaan on tulossa saman verran katsomopaikkoja kuin redissä on nyt, eli noin 700. Tiedossa lähivuosina joko tiukka hintakilpailu tai pudotuspeli salien kesken.

Ei näytä olevan tiedossa hintakilpailua. Tulivat rahastamaan monopolimarkkinoiden kovilla hinnoilla. Nykyiset hinnathan ovat kovemmat kuin Finnkinolla, koska Finnkinoon sentään pääsee aina sarjalipulla hintaan 8,70 €. Alle 12v ja eläkeläiset ehkä poikkeuksena, mutta ainakaan itse en moinen ole.

Vierailija
11/19 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa Cinamon IMAX-salissa normaalilipun hinta 8 euroa! Hirvittää ajatella, mitähän Finnkino tulee pyytämään Itiksen näytöksistä kun IMAX-sali valmistuu.

Vierailija
12/19 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11 euroa on normilippu

22 euroa kahden hengen lovers seat

https://test.cinamonkino.com/redi/fi

Vierailija
13/19 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

11 euroa on normilippu

22 euroa kahden hengen lovers seat

11 euroa on vain arkisin ennen klo 17. Ilta ja viikonloppu 12 tai 14 euroa.

14/19 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnkinolla moni taitaa maksaa sarjalipuilla. Itse maksan leffasta 8,70 €. Päivänäytöksiin jos on mahdollista mennä, lippu maksaa monesti 7,40 €.

Vierailija
15/19 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinnassa Cinamon IMAX-salissa normaalilipun hinta 8 euroa! Hirvittää ajatella, mitähän Finnkino tulee pyytämään Itiksen näytöksistä kun IMAX-sali valmistuu.

Mistähän Finnkino saa yleisön sinne Itikseen? Mun mielestä tuo IMAX on vaan tekohengutystä kuihtuvalle alalle. 

Vierailija
16/19 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis oliko tämä joku vitsi? Eihän kukaan enää käy koko Redissä. 

Ainakin eilen oli niin paljon ihmisiä kuin Rediin mahtuu. Jokainen kahvila ja ravintola oli ihan täynnä.

Vierailija
17/19 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/19 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän Finnkino saa yleisön sinne Itikseen? Mun mielestä tuo IMAX on vaan tekohengutystä kuihtuvalle alalle. 

Kuihtuvalle alalle? Minun käsittääkseni elokuvissa käynti on vuosi vuodelta lisääntynyt. Enkä usko että tulevaisuudessakaan on mikään ongelma saada yleisöä. Mutta se vaatii juuri sen että panostetaan siihen elämykseen ja kokemukseen, niin että elokuvissa käymällä saa jotain extraa. Ei kukaan halua maksaa kallista lippua jos penkit ovat huonot ja äänen laatu surkea.

Itse käyn elokuvissa poikkeuksellisen paljon, kerran viikossa ja loma-aikoina jopa kerran päivässä.  Käyn elokuvissa koska haluan nähdä uutuudet heti enkä muutaman kuukauden päästä. Ja haluan nähdä elokuvat isolta kankaalta.

Odotan Imaxia innolla, ja olen kyllä valmis menemään sinne metrolla Helsingin keskustasta ihan vaan tuon Imaxin takia. Ihan samoin kuin olen käynyt Isossa Omenassa parikymmentä kertaa vain katsomassa elokuvan Lounge-salissa, joka on sellaista mitä missään muualla pääkaupunkiseudulla ei kertakaikkiaan ole. Metrolla matka sinnekin taittuu näppärästi. En siis osta mitään, en vaeltele ostoskeskuksessa, enkä tee muuta kuin käyn leffassa ja lähden takaisin kotiin.

Redin Cinnamon ei ainakaan näillä tiedoilla houkuta koska käsittääkseni siellä ei ole mitään sen erikoisempia saleja.

Vierailija
19/19 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ala kuihtuu, jos hinnat on tuollaisia! Toivoin kovasti, että redin ja triplan uudet teatterit toisivat mukanaan hintakilpailua finnkinoa vastaan.