Onpa tyhmää puolustella lapsettomuushoitoja
sillä että kyllä syöpäkin hoidetaan!!!!!!! Siis eihän lapsettomuus kuitenkaan tapa tätä kyseistähenkilöä, ei taida olla kyse mistään elämää ylläpitävästä hoidosta!
Blääh ku jotkut on typeriä....
Kommentit (35)
seuraa henkistä stressiä/kriisiä joka voisi johtaa masennukseen?
ja on masennus on sairaus. Hedelmättömyyttä taas en laske sairaudeksi, ja siihen nyt et varmasti kuole....
saman kuin 3, mutta toisaalta lapsettomuus aiheuttaa masennusta, joka taas tappaa. Sama kuin tupakointi aiheuttaa keuhkosyöpää, joka tappaa. Itse tupakointihan ei tapa ketään vaan siitä seuraavat sairaudet.
Vierailija:
saman kuin 3, mutta toisaalta lapsettomuus aiheuttaa masennusta, joka taas tappaa. Sama kuin tupakointi aiheuttaa keuhkosyöpää, joka tappaa. Itse tupakointihan ei tapa ketään vaan siitä seuraavat sairaudet.
Kyllähän sitä masennusta voi hoitaa vaikka ei lapsettomuutta hoitaisikaan
Ottakaa asioista selvää ennen kuin väitätte
sitä mieltä että jos lapsia ei kykene saamaan luonnolllisesti ni ei niitä tarvi lääketieteellisestikään hankkia, eikä ainakaan puolustella hoitoja sillä että kyllä syöpä ja muutkin vakavat sairaudet hoidetaan. Se nyt vain on mun mielestä ääliömäistä. T. ap
Eihän valttämättä syöpää sairastaavaakaan tapa itse se syöpä vaan keuhkokuume jne. Lapsettomuus ei mun mielestä ole kuitenkaan rinnastettavissa tappavaan sairauteen. Jos lapsettomuudesta kärsivä sairastusi syöpään, niin olisi varmasti iloinen jos jäisi eloon?
T. lapseton
Ei todellakaan kuolemaksi, mutta eipä ole esim. tavallinen flunssakaan ja kuinka palkjon sen takia käydään lääkärissä vuosittain???!!!
Vedä ap myssy päähäs ja nukkuu!
että lapsettomuuden takana on usein sairaus, joka täytyisi hoitaa joka tapauksessa ?
Vierailija:
sitä mieltä että jos lapsia ei kykene saamaan luonnolllisesti ni ei niitä tarvi lääketieteellisestikään hankkia, eikä ainakaan puolustella hoitoja sillä että kyllä syöpä ja muutkin vakavat sairaudet hoidetaan. Se nyt vain on mun mielestä ääliömäistä. T. ap
Ettäs kehtaat! Että todellakin kehtaat!!! En ole normaalisti väkivaltainen, mutta sua vetäisin turpaan sen enempää kyseenlaistamatta...!!!
Kaikki sairauksia jotka aiheuttavat lapsettomuutta.
vaan ne aiheuttavat hedelmättömyyttä!!!!!!!!!!!!
Terveisin keinoalkuisten lasten äiti
eikä pelkästään keinohedelmöitystä
Vierailija:
vaan ne aiheuttavat hedelmättömyyttä!!!!!!!!!!!!
Haista sinä ap iso paska!!! Olet vastenmielisin ihminen taas pitkään aikaan!!
lapseen mitä ilmeisimmin. Ei suinkaan parantamaan vaikka endometrioosia.
mielenterveydellinen sairaus. Vuosittain kuolee lukuisia suomalaisia nimenomaan MASENNUKSEEN. (=masennuksesta aiheutuva itsemurha)