Onko teillä koskaan tullu kuukautisveri läpi julkisilla?
Kommentit (9)
on, onneksi bussissa on valmiiksi niin tummat ja kirjavat penkit...
Ei onneksi, mutta kerran oli lähellä, vaikka vaihdoin siteen ennen matkaa ja vain tunnin matka :0 Onneksi ehdin kotiin.
On. Kerran kirjastossa menin sitten hinkkaamaan sitä vessaan (olin aika nuori) vedellä pois. Oli kuitenkin aika tummat farkut. onneksi...
Olisiko tuollainen traumaattinen kokemus?
Ei onneksi ole toistaiseksi päässyt käymään niin huonosti että penkille tms tulisi läpi. Housuihin kyllä tullut pari päässyt ohi vuotamaan.
Niitä on sattunut useammin että yhtäkkiä alkavat menkat eikä ole suojaa mukana. Ei vain ole tajunnut kalenterista katsoa, että lähipäivinä saattaa tulla. Sitten vain paperia housuihin ja tilanteesta riippuen kysyn kaverilta suojaa tai sitten painelen kauppaan heti kun pääsee 😅
Yläasteella tuli läpi valkoiselle penkille koulun käytävällä.
Torilla kävelin teininä, valkoiset kangashousut jalassa. Eräs vanhempi rouva tuli ystävällisesti ilmoittamaan minulle sen näin..." hei, sinulla on kukkasia takapuolessa" en heti ymmärtänyt mitä tarkoitti. Menin vessaan tarkistamaan asian ja housuissani oli kaksi erillistä punaista läikkää. Silloin olin niin nolostunut asiasta, ja mietin kuinkahan moni oli sen huomannut. Nuorempana ne kuukautiset alkoivat kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Runsasta kuukautisvuotoa on tullut niin että side on ihan veressä ja veri mennyt läpi housuihinkin
Oon sotkenu myös petivaatteeita ja petauspatjoja (myös muiden) siksi mulla on nykyään sängyssä pyyhe
Ei, eikä muutenkaan ole tullut housujen läpi ikinä