Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä koskaan tullu kuukautisveri läpi julkisilla?

Vierailija
30.09.2018 |

??? naiset?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, eikä muutenkaan ole tullut housujen läpi ikinä

Vierailija
2/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, onneksi bussissa on valmiiksi niin tummat ja kirjavat penkit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi, mutta kerran oli lähellä, vaikka vaihdoin siteen ennen matkaa ja vain tunnin matka :0 Onneksi ehdin kotiin.

Vierailija
4/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kerran kirjastossa menin sitten hinkkaamaan sitä vessaan (olin aika nuori) vedellä pois. Oli kuitenkin aika tummat farkut. onneksi...

Vierailija
5/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tuollainen traumaattinen kokemus?

Vierailija
6/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole toistaiseksi päässyt käymään niin huonosti että penkille tms tulisi läpi. Housuihin kyllä tullut pari päässyt ohi vuotamaan.

Niitä on sattunut useammin että yhtäkkiä alkavat menkat eikä ole suojaa mukana. Ei vain ole tajunnut kalenterista katsoa, että lähipäivinä saattaa tulla. Sitten vain paperia housuihin ja tilanteesta riippuen kysyn kaverilta suojaa tai sitten painelen kauppaan heti kun pääsee 😅

Vierailija
7/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella tuli läpi valkoiselle penkille koulun käytävällä. 

Vierailija
8/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torilla kävelin teininä, valkoiset kangashousut jalassa. Eräs vanhempi rouva tuli ystävällisesti ilmoittamaan minulle sen näin..." hei, sinulla on kukkasia takapuolessa" en heti ymmärtänyt mitä tarkoitti. Menin vessaan tarkistamaan asian ja housuissani oli kaksi erillistä punaista läikkää. Silloin olin niin nolostunut asiasta, ja mietin kuinkahan moni oli sen huomannut. Nuorempana ne kuukautiset alkoivat kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Vierailija
9/9 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsasta kuukautisvuotoa on tullut niin että side on ihan veressä ja veri mennyt läpi housuihinkin

Oon sotkenu myös petivaatteeita ja petauspatjoja (myös muiden) siksi mulla on nykyään sängyssä pyyhe