Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olette tavanneet kumppaninne?

Vierailija
30.09.2018 |

Parisuhde ois oikeen mukava löytää :)

Vaan ei ole baari osottautunut hyväksi paikaksi. Nettitreffitkin tökkii, sitä "oikeaa" ei vaan tule vastaan ja olisi kivampikin nähdä/kokea toisesta heti se aito live-olemus. Harrastukset yksinlajeja

Mitähän jäisi vaihtoehdoksi?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkomies35 kirjoitti:

Olen tavannut vaimoni kaupassa, koulussa, lenkillä, työpaikalla, kotona, suihkussa, saunassa, kahvilla, ravintolassa, vaikka missä!

Pitkässä parisuhteessa noita tapaamisia on aika paljon..

Ps. Lopeta etsiminen, tosirakkaus ei etsimällä löyty.

Minä lopetin etsimisen koska juuri tämä "etsimällä ei löydy". Nyt voin kertoa, ettei myöskään toimi jos ei etsi. Kukaan ei hae kotoa.

Etsimisen lopettaminen ei ole sama asia kuin kotiinsa linnoittuminen. Jos ihmisen ainoa motiivi käydä kotinsa ulkopuolella on se, että ”on haku päällä”, niin se on epätoivoa ja sen haistaa kaukaa.

Vierailija
22/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmän baarissa kohtuullisessa kaasussa. Tässä kohtaa oli siis hyvä, että mun lauseenmuodostus ei yleensä lopu, vaikka aivot tsekkaisivatkin ulos. Yhteiseloa kestikin sitten lähes kaksi vuosikymmentä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Match.com.

Vierailija
24/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, niin kliseistä kuin tämä onkin. Jos oltais kohdattu jossain muualla, tuskin olisi ikinä päädytty yhteen.

Vierailija
25/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glory hole kopissa tapasin mieheni.

Vierailija
26/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistolla fysiikan laskareissa.

Vierailija
27/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni kohtasin yhden kerrostalon takana kun baarista kotiin joskus kesäyössä kävelin. Ei meidän seurustelu siitä alkanut, mutta jäätiin juttelemaan ja jollainlailla tutustuttiin vaikka vähän kännissä oltiinkin. Seuraavan kerran törmäsin häneen oman kerrostaloni pihassa ihan selvinpäin kun hänen kaverinsa asui siellä. Sitten vielä pari kertaa jossain muualla paljon myöhemmin. Hän sanoi että oli rakastunut minuun ensisilmäyksellä kun nähtiin ensimmäisen kerran ja oli kuulemma ajatellut minua kokoajan.

Mutta olen kyllä aikaisemminkin "löytänyt" miehiä ties mistä. Tai siis sellaisia joiden kanssa käynyt treffeillä tai tapaillut hetken. Esim. kuntosalilta, kavereiden kautta, baarista, kerran ollessani töissä kaupan kassalla asiakkaana ollut mies pyysi treffeille ja suostuin. On minua pari kertaa kotoakin haettu kun jotkut innokkaat ottaneet selville nimen ja numeron ja suoraa pyytäneet.

En ole edes mikään superkaunis, mutta puhelias kylläkin.

Vierailija
28/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ensimmäisen kumppanini ikinä sukujuhlissa. Oli sukua vain avioliiton kautta.

Vierailija
29/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuka tuli", puh.nro 059 ja v.1992, olin 16v.

Vierailija
30/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Mutta oltiin kumpikin ujoja, eikä oltu edes juteltu mitään. Pari kertas huomasin, että mies katsoi minua ja käänsi päänsä pois huomatessaan, että näin.

Rohkaistuin siitä sitten ja pyysin miestä sähköpostilla oluelle :-D En tiennyt, oliko hän varattu vai ei, mutta ajattelin että ompahan sitten edes imarreltu jos suhteessa jo on. No, ei ollut suhteessa ja seuraavalle päivälle jo sovittiin treffit.

Edellinen mies löytyi myös töistä, mutta hän oli asiakkaani. Kävi joka aamu hakemassa kahvia ja sitten aloin törmäilemään häneen kaikkialla. Keskustelun sitten joskus aloitti baarissa, kun satuttiin olemaan siellä samaan aikaan.

Eli hyviä paikkoja: miesvaltainen työpaikka tai asiakaspalveluammatti :-)

Vierailija
31/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä deitti.netissä v. 1998.

Vierailija
32/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jolloin ei ollut valokuvia deitti.netissä vaan sokkotreffeillä... Muutenkin mentiin aina sokkotreffeille toisin kuin nykyään.

Vierailija
33/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder

Vierailija
34/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-vuotisjuhlilla. Oltiin eri sukuhaaroista, ei siis keskenämme mitään sukua. Istuttiin puutarhassa ja hän sanoi jotain randomia mulle.

Vierailija
35/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 treffipalstalla kolme vuotta sitten. Molemmat vielä kuvattomilla profiileilla. Tämänhän ei pitäisi olla mitenkään mahdollista :D 

Vierailija
36/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää löysin sihteeriopistolta....

Vierailija
37/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksessa. Tosin suhde alkoi vasta harrastusseuran pikkujouluissa

Vierailija
38/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien appivanhempien luona. Nykyinen aviomieheni oli aviossa poikakaverini siskon kanssa.

Vierailija
39/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa. Joten ei mitään hajua mistä löytäisin uuden jos erottaisiin. :D

Vierailija
40/40 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin tupareissa (yhdessä melkein 5 vuotta ja kihloissa 2), baarissa (2 edellistä, yhteensä 6 vuotta) ja nykyisen Tinderissä. Hänen kanssaan ekat F2F treffit kesti 5 tuntia. Ja jos joku ihmettelee, niin kaikki aivan ilman alkoholia, kun en sitä käytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme