Missä olette tavanneet kumppaninne?
Parisuhde ois oikeen mukava löytää :)
Vaan ei ole baari osottautunut hyväksi paikaksi. Nettitreffitkin tökkii, sitä "oikeaa" ei vaan tule vastaan ja olisi kivampikin nähdä/kokea toisesta heti se aito live-olemus. Harrastukset yksinlajeja
Mitähän jäisi vaihtoehdoksi?
Kommentit (40)
Viimeisimmän baarissa kohtuullisessa kaasussa. Tässä kohtaa oli siis hyvä, että mun lauseenmuodostus ei yleensä lopu, vaikka aivot tsekkaisivatkin ulos. Yhteiseloa kestikin sitten lähes kaksi vuosikymmentä.
Töissä, niin kliseistä kuin tämä onkin. Jos oltais kohdattu jossain muualla, tuskin olisi ikinä päädytty yhteen.
Glory hole kopissa tapasin mieheni.
Yliopistolla fysiikan laskareissa.
Aviomieheni kohtasin yhden kerrostalon takana kun baarista kotiin joskus kesäyössä kävelin. Ei meidän seurustelu siitä alkanut, mutta jäätiin juttelemaan ja jollainlailla tutustuttiin vaikka vähän kännissä oltiinkin. Seuraavan kerran törmäsin häneen oman kerrostaloni pihassa ihan selvinpäin kun hänen kaverinsa asui siellä. Sitten vielä pari kertaa jossain muualla paljon myöhemmin. Hän sanoi että oli rakastunut minuun ensisilmäyksellä kun nähtiin ensimmäisen kerran ja oli kuulemma ajatellut minua kokoajan.
Mutta olen kyllä aikaisemminkin "löytänyt" miehiä ties mistä. Tai siis sellaisia joiden kanssa käynyt treffeillä tai tapaillut hetken. Esim. kuntosalilta, kavereiden kautta, baarista, kerran ollessani töissä kaupan kassalla asiakkaana ollut mies pyysi treffeille ja suostuin. On minua pari kertaa kotoakin haettu kun jotkut innokkaat ottaneet selville nimen ja numeron ja suoraa pyytäneet.
En ole edes mikään superkaunis, mutta puhelias kylläkin.
Tapasin ensimmäisen kumppanini ikinä sukujuhlissa. Oli sukua vain avioliiton kautta.
"Kuka tuli", puh.nro 059 ja v.1992, olin 16v.
Töissä. Mutta oltiin kumpikin ujoja, eikä oltu edes juteltu mitään. Pari kertas huomasin, että mies katsoi minua ja käänsi päänsä pois huomatessaan, että näin.
Rohkaistuin siitä sitten ja pyysin miestä sähköpostilla oluelle :-D En tiennyt, oliko hän varattu vai ei, mutta ajattelin että ompahan sitten edes imarreltu jos suhteessa jo on. No, ei ollut suhteessa ja seuraavalle päivälle jo sovittiin treffit.
Edellinen mies löytyi myös töistä, mutta hän oli asiakkaani. Kävi joka aamu hakemassa kahvia ja sitten aloin törmäilemään häneen kaikkialla. Keskustelun sitten joskus aloitti baarissa, kun satuttiin olemaan siellä samaan aikaan.
Eli hyviä paikkoja: miesvaltainen työpaikka tai asiakaspalveluammatti :-)
...jolloin ei ollut valokuvia deitti.netissä vaan sokkotreffeillä... Muutenkin mentiin aina sokkotreffeille toisin kuin nykyään.
70-vuotisjuhlilla. Oltiin eri sukuhaaroista, ei siis keskenämme mitään sukua. Istuttiin puutarhassa ja hän sanoi jotain randomia mulle.
Suomi24 treffipalstalla kolme vuotta sitten. Molemmat vielä kuvattomilla profiileilla. Tämänhän ei pitäisi olla mitenkään mahdollista :D
Harrastuksessa. Tosin suhde alkoi vasta harrastusseuran pikkujouluissa
Molempien appivanhempien luona. Nykyinen aviomieheni oli aviossa poikakaverini siskon kanssa.
Lukiossa. Joten ei mitään hajua mistä löytäisin uuden jos erottaisiin. :D
Kaverin tupareissa (yhdessä melkein 5 vuotta ja kihloissa 2), baarissa (2 edellistä, yhteensä 6 vuotta) ja nykyisen Tinderissä. Hänen kanssaan ekat F2F treffit kesti 5 tuntia. Ja jos joku ihmettelee, niin kaikki aivan ilman alkoholia, kun en sitä käytä.
Etsimisen lopettaminen ei ole sama asia kuin kotiinsa linnoittuminen. Jos ihmisen ainoa motiivi käydä kotinsa ulkopuolella on se, että ”on haku päällä”, niin se on epätoivoa ja sen haistaa kaukaa.