Missä olette tavanneet kumppaninne?
Parisuhde ois oikeen mukava löytää :)
Vaan ei ole baari osottautunut hyväksi paikaksi. Nettitreffitkin tökkii, sitä "oikeaa" ei vaan tule vastaan ja olisi kivampikin nähdä/kokea toisesta heti se aito live-olemus. Harrastukset yksinlajeja
Mitähän jäisi vaihtoehdoksi?
Kommentit (40)
Mitä tarkoitat tapaamisella, tarkalleen ottaen?
Vierailija kirjoitti:
Luennolla
Eikö siellä kuunnella professoria? Miten siellä ketään tapaa?
Opintojen parissa ulkomailla. Aiemmin on löytynyt töistä, baarista, kevereiden kautta, netistä ja kerran jopa lentokoneesta. Ihmettelen ihmisiä, jotka haluavat rajata suuren osan mahdollisista kohtaamisista pois.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat tapaamisella, tarkalleen ottaen?
Kohtaamista josta suhde alkunsa saanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luennolla
Eikö siellä kuunnella professoria? Miten siellä ketään tapaa?
Kyllä sitä helposti ennättää muutaman sanan vaihtaa ennen ja jälkeen luennon. Usein myös kysymyksiä/tehtäviä, joita täytyy pohtia ryhmissä tai parin kanssa. Ei ne kaikki ystävyys- ja muut suhteet opiskeltaessa synny pelkästään bileissä
Ukkomies35 kirjoitti:
Olen tavannut vaimoni kaupassa, koulussa, lenkillä, työpaikalla, kotona, suihkussa, saunassa, kahvilla, ravintolassa, vaikka missä!
Pitkässä parisuhteessa noita tapaamisia on aika paljon..
Ps. Lopeta etsiminen, tosirakkaus ei etsimällä löyty.
Minä lopetin etsimisen koska juuri tämä "etsimällä ei löydy". Nyt voin kertoa, ettei myöskään toimi jos ei etsi. Kukaan ei hae kotoa.
Entinen deittailija kirjoitti:
Opintojen parissa ulkomailla. Aiemmin on löytynyt töistä, baarista, kevereiden kautta, netistä ja kerran jopa lentokoneesta. Ihmettelen ihmisiä, jotka haluavat rajata suuren osan mahdollisista kohtaamisista pois.
Millä tavoin rajata?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ukkomies35 kirjoitti:
Olen tavannut vaimoni kaupassa, koulussa, lenkillä, työpaikalla, kotona, suihkussa, saunassa, kahvilla, ravintolassa, vaikka missä!
Minä lopetin etsimisen koska juuri tämä "etsimällä ei löydy". Nyt voin kertoa, ettei myöskään toimi jos ei etsi. Kukaan ei hae kotoa.
Olen miehenä yrittänyt hakea ihan kotoa asti, mutta ovea ei avattu.
Vierailija kirjoitti:
Entinen deittailija kirjoitti:
Millä tavoin rajata?
Ap
Ne on näitä, jotka eivät missään nimessä halua löytää kumppania esimerkiksi netistä tai baarista. Pahimmat haluavat, että sen pitäisi olla jonkun kaverin kaveri, että olisi luotettava. Onko sitten ihme, ettei kumppania löydy.
Oltiin kumpikin kaupungin työpajalla. Siellä oli myös pari muuta tyyppiä, mitkä ihastu muhun kovasti kuulema. Myös muita pareja siellä muodostui eli työ-ympäristö on hyvinkin otollinen.
Edellinen oli veljen kavereita joka pari vuotta yritti pokailla.
Koulusta ja netistä (Ei treffi-palstalta.) Tuntuu aina,että suhteiden välissä saan olla kuukausia ja kuukausia yksinään ja sitten siihen turhautuu ja lakkaa toivomasta. Sitten niitä kiinnostuneita onkin kerta rysäyksellä useampi, vaistoaakohan ne jotenkin toisensa?
Voisitko alkaa harrastamaan jotain joukkue-lajia jossa voisi tavata ihmisiä?
Työpaikalla. Kumppanin voi tavata siellä missä on paljon ihmisiä ja missä on luontevaa aloittaa keskustelu uuden ihmisen kanssa. Mieti joku sellainen harrastus, jossa ollaan tekemisissä ihmisten kanssa ja jota voi harrastaa suht tiiviisti. Eli mikään kielikurssi kerran viikossa ei ehkä ole sellainen.
Baarissa. Molemmat oltiin selvin päin. Sovittiin seuraavaksi päiväksi kahvit ja siitä se alkoi. Nyt naimisissa, kolme tenavaa ja omakotitalo. Vuosia takana 12.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin kumpikin kaupungin työpajalla. Siellä oli myös pari muuta tyyppiä, mitkä ihastu muhun kovasti kuulema. Myös muita pareja siellä muodostui eli työ-ympäristö on hyvinkin otollinen.
Edellinen oli veljen kavereita joka pari vuotta yritti pokailla.
Koulusta ja netistä (Ei treffi-palstalta.) Tuntuu aina,että suhteiden välissä saan olla kuukausia ja kuukausia yksinään ja sitten siihen turhautuu ja lakkaa toivomasta. Sitten niitä kiinnostuneita onkin kerta rysäyksellä useampi, vaistoaakohan ne jotenkin toisensa?
Voisitko alkaa harrastamaan jotain joukkue-lajia jossa voisi tavata ihmisiä?
Joukkuelajit hankalia kun olen vuorotyössä, eli harjotuksiin ei pääsisi säännöllisesti
Suomi24 treffeiltä alkoi meidän juttu. Siellä piti vaan suodattaa ne pervot ym. häiriintyneet pois. Mutta kyllä sieltäkin oikeasti voi löytää.