Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitaasti etenevä suhde

Vierailija
30.09.2018 |

Olen parisuhteessa, jossa mies on todella kiireinen ja emme tapaa kovin usein. Minä taas haluaisin olla enemmän yhdessä, kaipaan miehen läheisyyttä ym. Meillä molemmilla on lapsia, eli mm ne vievät meiltä aikaa. Välillä tuntuu kuin olisi etäsuhteessa, vaikka samassa kaupungissa asutaankin. Minä tunnen raastavaa ikävää ja mietin usein että kauan jaksan tätä...Tuntuu että miehelle riittää tämä määrä mitä tapaillaan, minä taas haluaisin paljon enemmän. Tulevaisuudesta pidemmällä tähtäimellä ei olla juuri puhuttu. Muita, jotka hitaasti etenevässä suhteessa. Miten teillä menee?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo sopis hyvin. Nuo on niin makuasioita...koita puhua miehelle.

Vierailija
2/2 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen suhde. Mies tekee iltatöitä ja mä 8-16. Ennen nähtiin joka viikonloppu jos lapset oli poissa. Nyt ehkä parin kuukauden välein koska hänellä on pahoja ongelmia. Tänään juuri mietin että kannattaako olla yhdessä kun mä haluan suhteen, jossa vietetään yhdessä aikaa ja hän ei taas siihen pysty ongelmansa takia.

Vielä ainakin yhdessä mutta ei oo sitä mitä haluan. Mutta tuskinpa kenelläkään muullakaan on. Kaksi ihmistä kun on yhdessä oman historiansa ja ongelmiensa kanssa, pitää vaan tehdä töitä asioiden eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla